Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Owczar
22-04-2011, 20:18
Mitsubishi Galant Vr-4 z silnikiem 2,5v6?
Autor Wiadomość
emilok 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA2W GLS '97 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 145
Skąd: Andrychów
Wysłany: 22-04-2011, 09:45   

dken,

sprzedajesz go ? To Twoja aukcja?
http://otomoto.pl/mitsubishi-galant-C18589516.html

Nie udało Ci się przeprowadzić przekładki czy co, napisz coś więcej.
 
 
 
 
kuzi
[Usunięty]

Wysłany: 22-04-2011, 09:52   

Z moich informacji wynika, że samochód od tego czasu został już sprzedany dwa razy.
 
 
Tomek 
Mitsumaniak
forumowy ekspert


Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 11092
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 22-04-2011, 12:06   

egzemplarz jezdzący?
chetnie bym go przygarnął

[ Dodano: 22-04-2011, 14:40 ]
kuzi napisał/a:
Z moich informacji wynika, że samochód od tego czasu został już sprzedany dwa razy.


jesli 2 razy, to by sie zgadzalo, kolega dken sprzedal komus, a ten ktos potem koledze dken (popatrzcie na maila w opisie ogloszenia)
_________________
02132/KMM
Obecnie w mojej stajence:
Infiniti Q50S Red Sport (09.2023 - ?)
Fiat Ducato L4H3 2.3 '15 - (09.2020 - ? )
FZ1 Yamaha Fazer '07 - (08.2021 - ? )


Były:
EA5A - Czarne Avance '01 - (02.2010 - 11.2013)
CJ4A - (08.2010 - 04.2011)
EA5W - Granatowy Elegance '02 - (11.2013 - 08.2014)
CA4A - Błękitne Malibu '95 - (01.2013 - ? )
DA5A - Czarny Avance - podejście drugie '04 - (05.2015 - 10.2018)
ER-5 - Niebieskie Kawasaki '99 - (06.2014 - 02.2021)
URL=https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=109619]E70 BMW X5 40d '12 - (08.2019 - 11.2021)




 
 
mario mario 
Mitsumaniak

Auto: galant elegance combi 2,5 B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 727
Skąd: Lublin
Wysłany: 24-02-2012, 06:46   [EAxx] Galant 4x4

Szukajka nic nie znalazła. Wpisałem hasło tak jak w temacie. Mam do wszystkich takie oto pytanie. Poszukuję gala z napędem 4x4 w wersji europejskiej. Z tego co widzę to tylko wersje USA występowały z takim napędem. Oczywiście są galanty 4x4 ale model starsze, a ja szukam 96-2004, nie ważne z jakim silnikiem. Legnum VR4 odpada. Czy były takowe na naszym rynku?
_________________
Mb galant - bedzie następny
Mb galant 00' 2,5 B+G asb - jest super
Mb galant 99; 2,5 asb B+G, i prysł czar VW
VW golf 95', 2,0 B - był na przetrwanie (12/100)
VW passat 97', 1,9 TDI - był najlepszy z passatów
VW passat 00', 1,9 TDI, asb - był jeszcze bardziej funkcjonalny
VW passat 91', 1,8 B+G - był bardzo funkcjonalny i oszczędny
Opel ascona 86', 1,6 B - był super
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 24-02-2012, 07:26   

Wszystkie EA z napędem na cztery łapy jakie widziałem były z kiermaną RHD (z silnikami wolnossącymi of course)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Tomek 
Mitsumaniak
forumowy ekspert


Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 11092
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 24-02-2012, 08:00   

widziałem 2.5 V6 wolnossaka i 1.8 GDI, ale oba z kierownicą po prawej stronie
także pozostaje Ci przekładka skrzyni i napędu
_________________
02132/KMM
Obecnie w mojej stajence:
Infiniti Q50S Red Sport (09.2023 - ?)
Fiat Ducato L4H3 2.3 '15 - (09.2020 - ? )
FZ1 Yamaha Fazer '07 - (08.2021 - ? )


Były:
EA5A - Czarne Avance '01 - (02.2010 - 11.2013)
CJ4A - (08.2010 - 04.2011)
EA5W - Granatowy Elegance '02 - (11.2013 - 08.2014)
CA4A - Błękitne Malibu '95 - (01.2013 - ? )
DA5A - Czarny Avance - podejście drugie '04 - (05.2015 - 10.2018)
ER-5 - Niebieskie Kawasaki '99 - (06.2014 - 02.2021)
URL=https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=109619]E70 BMW X5 40d '12 - (08.2019 - 11.2021)




 
 
komarsnk 
Mitsumaniak
mocno uzależniony

Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 1908
Skąd: Kraków
Wysłany: 24-02-2012, 09:16   

Ja się właśnie ostatnio zastanawiałem czy skrzynia z TT podejdzie P&P do 6A13 ;)
Lub jakoś coś inaczej żeby za dużej rzeźby nie było.
Bo w sumie fajnie by było mieć 4x4 z 2.5V6. Przerzucić zawieszenie i napędy z Legnuma a silnik mieć ten sam :) Tylko jak się ma sprawa ze skrzynią... :roll:
_________________
Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta :)
 
 
danino88 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1315
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Wysłany: 24-02-2012, 12:18   

Można przerobić bo były takie wersje na japonię robione.Skrzynia od TT też powinna podejść do zwykłego 6a13 i dużą zaletą według mnie byłoby 5biegów:) pytanie tylko czy warto,to w sumie nie wiem jakie to koszty,poza tym ayc lub dyder stały trzeba dać
_________________
Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365

Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562
 
 
 
komarsnk 
Mitsumaniak
mocno uzależniony

Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 1908
Skąd: Kraków
Wysłany: 24-02-2012, 13:02   

danino88 napisał/a:
Można przerobić bo były takie wersje na japonię robione.Skrzynia od TT też powinna podejść do zwykłego 6a13 i dużą zaletą według mnie byłoby 5biegów:) pytanie tylko czy warto,to w sumie nie wiem jakie to koszty,poza tym ayc lub dyder stały trzeba dać

Wiesz.. trzeba by upolować rozbitka albo zajechanego Legnuma. Koszty kosztami ale coś tam zawsze można posprzedawać. AYC też raczej do przełożenia co nie?
 
 
puchatek-cz-wa 
Mitsumaniak
puchatek-cz-wa


Auto: 2.5 Sport Edition
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 35
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 24-02-2012, 15:20   

Rozważałem taki projekt... Z danino88 zastanawialiśmy się jakiś czas temu... w sumie chyba nawet przed szukaniem, zakupem i jego myślą o VR nad tym rozwiązaniem. Był do kupienia za nie duże pieniądze Legnum z silnikiem 6A13 oczywiście kierownica po prawej. Czyli wszystko co do pełni szczęścia potrzebne. Jednak wtedy się nie zdecydowałem. Było parę, może trochę więcej wątpliwości...
Na dzień dzisiejszy projekt raczej bez większych problemów do zrobienia, jednak pytanie jak się ma ten silnik (6A13) do napędu 4x4. Czy samochód na tym zyska czy straci...
 
 
Kamil_Ziomek 
Mitsumaniak

Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 648
Skąd: Żyraków
Wysłany: 24-02-2012, 15:57   

Nie wiem jak przy 2,5 ale w 2,0 przy gwałtownym ruszaniu koła gubią przyczepność a gdy nawierzchnia jest mokra to nawet na 2 biegu czasem uciekną na łuku (mówię oczywiście o obrotach 4,5 tyś w górę). Napęd na 4 koła byłby pomocny w takich sytuacjach chociaż to także większe straty mocy.

Wie ktoś gdzie można znaleźć dużo zdjęć dobrej jakości podłogi i napędu do VR4 albo jakiś service manual ?
_________________
Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 
 
vince_81 
Mitsumaniak
Grzesznik


Auto: Lancer CS9W '07 - Lucjan :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 461
Skąd: Leszno
Wysłany: 24-02-2012, 16:17   

Kamil_Ziomek napisał/a:
Nie wiem jak przy 2,5 ale w 2,0 przy gwałtownym ruszaniu koła gubią przyczepność a gdy nawierzchnia jest mokra to nawet na 2 biegu czasem uciekną na łuku (mówię oczywiście o obrotach 4,5 tyś w górę). Napęd na 4 koła byłby pomocny w takich sytuacjach chociaż to także większe straty mocy.

Rekiny są jak na swoje gabaryty dość lekkie (w porównaniu do innych aut tej wielkości), więc wybierając między większymi stratami mocy a znacznie lepszymi właściwościami trakcyjnymi, ja bym wybrał to drugie :)
_________________
Lancer CS9W '07 2.0 deohace
Galant EA2W '99 (2009-2015)
Lancer CB4A '95 (2008-2009)
Galant E52A '93 (2006-2008 )
A wcześniej były 2 Hondy :wink:
02770/KMM
 
 
BRAGUS 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lut 2013
Posty: 15
Skąd: Mirosławiec
Wysłany: 15-05-2013, 21:04   2.5 V6 Automat 4X4 ???? jest taka wersja ???

Ostatnimi czasy przeglądając allegro trafiłem na takie cos http://otomoto.pl/mitsubi...-C27913920.html
 
 
pompec 
Mitsumaniak
misiu-maniak


Auto: EA5W Avance'02 tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 698
Skąd: Warszawa [WF]
Wysłany: 15-05-2013, 21:17   

o bi-turbo z napędem na ośkę słyszałem (VR-2) ale zwykłe V6 4x4, to niezła bajka... może trzeba wykonać za tego Pana działanie i powiedzieć mu, że 4x4=16 :wink: tak samo zapomnij o ESP...

P.S. widzę, że miejsce sprzedaży to miejscowość Czechy ;) może więc to tylko "czeski błąd" :P
_________________
Najlepsze miejsce na namiot jest zawsze trochę dalej...
 
 
BRAGUS 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lut 2013
Posty: 15
Skąd: Mirosławiec
Wysłany: 15-05-2013, 21:20   

Tak się spodziewałem, chyba że jakaś limitowana wersja a ESP to AYC
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.