Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E54A 2.0 V6] Jak wyjąć alternator ?
Autor Wiadomość
Krejzi 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16V 94r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 414
Skąd: Lublin
Wysłany: 09-06-2011, 21:55   

czyli jak rozumiem ma mzdjac osłone od strony koła tak ?
_________________
Moj Misiek Galancik 94r. 2.0 16V SOHC

Moja muzyka --> www.krejzi.muzzo.pl
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 09-06-2011, 23:33   

no będzie trzeba jeżeli tą śrubę chcesz wyjąć jak okaże się że śruby są strasznie zardzewiałe zniszczone a osłona nie chce dać się zdjąć bez uszkodzenia to chyba lepiej wyciąć w niej małą dziurkę w miejscu gdzie ta śruba jest by ją wyjąć :) a co do zakładania paska to po prostu zaczynaj od koła pasowego silnika tego najdalej i będzie łatwiej założyć pasek :)
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
Krejzi 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16V 94r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 414
Skąd: Lublin
Wysłany: 10-06-2011, 09:38   

jak to dobrze ze jest to forum :) zdjalem oslone tzn poodkrecalem ją troche bez problemu ale chyba tylko dlatego, ze juz ktos to robil bo jest nieoryginalnie przymocowana ;) . teraz wszystko widac jak na dloni i juz nie powinno byc problemu :) . dzieki dzieki dzieki :) to teraz oddac alternator do regeneracji i zakupic pasek.

[ Dodano: 10-06-2011, 10:07 ]
no tak, zadzwonilem do zakladu i jak krzyknal mi widelki 200-250 za naprawe regeneracje to zwatpilem, chyba musze go przejzec we wlasnym zakresie :/. to moze po moich objawach ktos ma jakies wskazowki co do naprawy alternatora ? wymienie pewnie przy okazji szczotki ale co dalej to nie wiem.
_________________
Moj Misiek Galancik 94r. 2.0 16V SOHC

Moja muzyka --> www.krejzi.muzzo.pl
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.