Rozrzad |
Autor |
Wiadomość |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17-07-2012, 01:32
|
|
|
rezon napisał/a: | POdobno warto jeszcze wymienić uszczelniacz na wale, |
To prz tej okazjitrzeba wymieć śrubę mocującą dolne koło rozrządu. I dobrze je dokręcić.
[ Dodano: 17-07-2012, 01:33 ]
patrycjuszek napisał/a: | Ja kupiłem rozrząd oryginał VW w ASO Seat za 625 pn brutto |
I to jest najlepsze wyjście.
Pasek na OE może się różnić odtego na aftermarket. |
_________________
 |
|
|
|
 |
zibiiwo
Mitsumaniak
Auto: OII 140KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2012 Posty: 66 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 26-07-2012, 10:40
|
|
|
lexus napisał/a: | Mnie własnie to dotyczy chodzi o wiązkę która może spowodować zwarcie w rozruszniku i ewent.pożar,oraz druga akcja to coś z wiązką pod fotelem.Ale powiadomili mnie kiedy do nich zadzwoniłem i zapytałem o akcje przywoławcze . Tu można sprawdzić http://www.samar.pl/__/__...310/__Polska-Ak | - czy te akcje naprawcze(przywoławcze)obowiązują po okresie gwarancji i czy można to zrobić w najbliższym ASO Mitsubishi |
_________________ Pozdrawiam Zbyszek |
|
|
|
 |
lexus
Mitsumaniak lexus

Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1122 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 26-07-2012, 10:49
|
|
|
Cytat: | czy te akcje naprawcze(przywoławcze)obowiązują po okresie gwarancji i czy można to zrobić w najbliższym ASO Mitsubishi | tak |
_________________
 |
|
|
|
 |
kubas
Mitsumaniak kubas
Auto: Lancer 2.0 DI-D '09r. INTENSE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 15 Lis 2007 Posty: 226 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 02-11-2013, 11:00
|
|
|
No to tak nawiązując do tych oryginalnych części to jakiej marki Panowie forumowicze, są one wkładane do naszych Miśków?
Noszę się z zamiarem wymiany rozrządu i próbuję znaleźć na naszym forum kto jest producentem paska, rolek i pompy wkładanych do naszych miśków pod szyldem ORYGINAL.
Niestety w postach piszemy, że "kupiłem oryginalny rozrząd" ale nikt nie opisuje jaki to jest ten oryginalny. Kto jest jego producentem?
Nadmienię, że mój silnik to 2.0 Di-D z oznaczeniem BWC |
_________________
 |
|
|
|
 |
Gunner
Mitsumaniak

Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sie 2007 Posty: 315 Skąd: 3city
|
Wysłany: 03-11-2013, 05:34
|
|
|
A co to orginalna czesc?
Niema takich! |
_________________ TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 |
|
|
|
 |
patrycjuszek
Forumowicz
Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 556 Skąd: Wisxnice
|
Wysłany: 04-11-2013, 18:34
|
|
|
Silnik to konstrukcja VW, zatem części rozrządu kupione w ASO VAG to genuine parts i są robione przez Ruville lub SKF lub INA a pasek przez Contitech lub Bosch lub Gates lub INA na zlecenie VAG .
Co do naszego silnika i kompletu rozrządu to różnica pomiędzy kupionymi w ASO a zamiennikami jest taka że zamienniki są niewiele tańsze.
Jest to diametralnie inna sytuacja niż część kupiona w ASO MITSU i zamiennik japoński i zamiennik chiński. Tu różnica w cenie jest ogromna, no i w przypadku chińszczyzny przepaść jakościowa.
Reasumując -najlepszy komplet rozrządu można kupić poniżej 700 pln co raz na 100kkm jest wydatkiem śmiesznym.
P.S.
Ja w u siebie w Grandisie BWC miałem wybity na rolkach i pompie wody znaczek audi. NA pasku żadnych oznaczeń (pewnie się ulotniły)
Co do paska rozrządu to jest taki droższy w ASO VW tzw wzmocniony z dodatkową plecioną warstwą na zębach. Jest też zamiennik marki INA |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 05-11-2013, 08:05
|
|
|
Ja kupiłem bodajże w IC komplet SKF rolki + pompa Rouville + pasek Gates w pudełku SKF za ok. 650zł. Komplet w ASO VW wyceniano na ok. 850, a ASO Mitsu na 1200. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
dab
Mitsumaniak

Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 917 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 31-03-2015, 14:29 Wymieniac czy jeszcze nie....?
|
|
|
Witam kolegow!
Mam mala zagwostke.
auto 2.0 D-ID u mnie od nowosci od maja 2009r.
Przebieg niespelna 80kkm.
W ksiazce serwisowej podaja ze rozrzad wymieniac przy 120kkm.nie ma zadnego uzaleznienia od czasu jazdy (przykladowo 5 lat jak u innych marek)
Wymienic niby nie problem (1kPLN zalatwia problem razem z pompa i robocizna) ale czy jest tak naprawde juz teraz sens? |
_________________ Pozdrawiam
dab
 |
|
|
|
 |
bonito
Forumowicz
Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 31 Paź 2008 Posty: 556 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 31-03-2015, 17:33 Re: Wymieniac czy jeszcze nie....?
|
|
|
dab napisał/a: | Wymienic niby nie problem (1kPLN zalatwia problem razem z pompa i robocizna) |
Skoro dla kolegi 1kPLN to nie problem to proponuję przelew na moje konto (podam na prvie) , a rozrządu bym nie ruszał. W samochodach VW od 2007 (silniki 2.0 TDI PD) nie ma już adnotacji o czasie wymiany rozrządu (wcześniej: 7 lat), a interwały podniesiono do 150 tys.
bonito |
_________________ Jest obecnie: Mazda MX-5 (do zabawy), VW Passat B6 (do roboty) |
|
|
|
 |
dab
Mitsumaniak

Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 917 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 01-04-2015, 07:11 Re: Wymieniac czy jeszcze nie....?
|
|
|
bonito napisał/a: | dab napisał/a: | Wymienic niby nie problem (1kPLN zalatwia problem razem z pompa i robocizna) |
Skoro dla kolegi 1kPLN to nie problem to proponuję przelew na moje konto (podam na prvie) , a rozrządu bym nie ruszał. W samochodach VW od 2007 (silniki 2.0 TDI PD) nie ma już adnotacji o czasie wymiany rozrządu (wcześniej: 7 lat), a interwały podniesiono do 150 tys.
bonito |
Hej
Wydanie nie jest problemem ale wolalbym z pewnoscia wydac to na cos innego
Gdzie takie info mozna namierzyc w sensie cos bardziej oficjalnego?
Co z pompa wody? Jak to mowia: "wytrzymie"? |
_________________ Pozdrawiam
dab
 |
|
|
|
 |
bonito
Forumowicz
Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 31 Paź 2008 Posty: 556 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 01-04-2015, 09:10
|
|
|
Ja z rozrządem zawsze trzymałem się interwałów producenta i nigdy nie miałem żadnych problemów. Niesprawną pompę wody łatwo wykryć (wiem, bo miałem kiedyś Opla, w którym pompa wody była co wymiany co 30 tys.) - ubywa płynu chłodniczego i chlapie płynem po przedziale silnikowym...
Co do interwałów przeglądu - najlepiej w dowolnym serwisie grupy VW (o ile pamiętam silnik BSY Outlandera jest najbardziej podobny do BKD).
bonito |
_________________ Jest obecnie: Mazda MX-5 (do zabawy), VW Passat B6 (do roboty) |
|
|
|
 |
dab
Mitsumaniak

Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 917 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 01-04-2015, 09:30
|
|
|
Dzieki za info!
A w swoim juz robiles moze wymiane rozrzadu? Ile masz przejechane km? |
_________________ Pozdrawiam
dab
 |
|
|
|
 |
bonito
Forumowicz
Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 31 Paź 2008 Posty: 556 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 01-04-2015, 13:44
|
|
|
Zrobiłem 300 tys. wymieniałem 2x po 120 tys.
bonito |
_________________ Jest obecnie: Mazda MX-5 (do zabawy), VW Passat B6 (do roboty) |
|
|
|
 |
dab
Mitsumaniak

Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 917 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 01-04-2015, 14:54
|
|
|
bonito napisał/a: | Zrobiłem 300 tys. wymieniałem 2x po 120 tys.
bonito |
Czy jak wymieniales rozrzad to rolki lub pasek byly zuzyte? |
_________________ Pozdrawiam
dab
 |
|
|
|
 |
bonito
Forumowicz
Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 31 Paź 2008 Posty: 556 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 01-04-2015, 15:58
|
|
|
Nie wiem, nie robiłem tego osobiście
bonito |
_________________ Jest obecnie: Mazda MX-5 (do zabawy), VW Passat B6 (do roboty) |
|
|
|
 |
|