Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Rozrzad
Autor Wiadomość
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-07-2012, 01:32   

rezon napisał/a:
POdobno warto jeszcze wymienić uszczelniacz na wale,

To prz tej okazjitrzeba wymieć śrubę mocującą dolne koło rozrządu. I dobrze je dokręcić.

[ Dodano: 17-07-2012, 01:33 ]
patrycjuszek napisał/a:
Ja kupiłem rozrząd oryginał VW w ASO Seat za 625 pn brutto

I to jest najlepsze wyjście.
Pasek na OE może się różnić odtego na aftermarket.
_________________

 
 
zibiiwo 
Mitsumaniak

Auto: OII 140KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2012
Posty: 66
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 26-07-2012, 10:40   

lexus napisał/a:
Mnie własnie to dotyczy chodzi o wiązkę która może spowodować zwarcie w rozruszniku i ewent.pożar,oraz druga akcja to coś z wiązką pod fotelem.Ale powiadomili mnie kiedy do nich zadzwoniłem i zapytałem o akcje przywoławcze . Tu można sprawdzić http://www.samar.pl/__/__...310/__Polska-Ak
- czy te akcje naprawcze(przywoławcze)obowiązują po okresie gwarancji i czy można to zrobić w najbliższym ASO Mitsubishi :?
_________________
Pozdrawiam Zbyszek
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 26-07-2012, 10:49   

Cytat:
czy te akcje naprawcze(przywoławcze)obowiązują po okresie gwarancji i czy można to zrobić w najbliższym ASO Mitsubishi :?
tak
_________________

 
 
kubas 
Mitsumaniak
kubas

Auto: Lancer 2.0 DI-D '09r. INTENSE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 15 Lis 2007
Posty: 226
Skąd: Kraków
Wysłany: 02-11-2013, 11:00   

No to tak nawiązując do tych oryginalnych części to jakiej marki Panowie forumowicze, są one wkładane do naszych Miśków?
Noszę się z zamiarem wymiany rozrządu i próbuję znaleźć na naszym forum kto jest producentem paska, rolek i pompy wkładanych do naszych miśków pod szyldem ORYGINAL.
Niestety w postach piszemy, że "kupiłem oryginalny rozrząd" ale nikt nie opisuje jaki to jest ten oryginalny. Kto jest jego producentem?
Nadmienię, że mój silnik to 2.0 Di-D z oznaczeniem BWC
_________________

 
 
 
Gunner 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 315
Skąd: 3city
Wysłany: 03-11-2013, 05:34   

A co to orginalna czesc?

Niema takich!
_________________
TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 
 
 
patrycjuszek 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 556
Skąd: Wisxnice
Wysłany: 04-11-2013, 18:34   

Silnik to konstrukcja VW, zatem części rozrządu kupione w ASO VAG to genuine parts i są robione przez Ruville lub SKF lub INA a pasek przez Contitech lub Bosch lub Gates lub INA na zlecenie VAG .

Co do naszego silnika i kompletu rozrządu to różnica pomiędzy kupionymi w ASO a zamiennikami jest taka że zamienniki są niewiele tańsze.
Jest to diametralnie inna sytuacja niż część kupiona w ASO MITSU i zamiennik japoński i zamiennik chiński. Tu różnica w cenie jest ogromna, no i w przypadku chińszczyzny przepaść jakościowa.

Reasumując -najlepszy komplet rozrządu można kupić poniżej 700 pln co raz na 100kkm jest wydatkiem śmiesznym.

P.S.
Ja w u siebie w Grandisie BWC miałem wybity na rolkach i pompie wody znaczek audi. NA pasku żadnych oznaczeń (pewnie się ulotniły)

Co do paska rozrządu to jest taki droższy w ASO VW tzw wzmocniony z dodatkową plecioną warstwą na zębach. Jest też zamiennik marki INA
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 05-11-2013, 08:05   

Ja kupiłem bodajże w IC komplet SKF rolki + pompa Rouville + pasek Gates w pudełku SKF ;) za ok. 650zł. Komplet w ASO VW wyceniano na ok. 850, a ASO Mitsu na 1200.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
dab 
Mitsumaniak


Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 917
Skąd: Wrocław
Wysłany: 31-03-2015, 14:29   Wymieniac czy jeszcze nie....?

Witam kolegow!
Mam mala zagwostke.
auto 2.0 D-ID u mnie od nowosci od maja 2009r.
Przebieg niespelna 80kkm.
W ksiazce serwisowej podaja ze rozrzad wymieniac przy 120kkm.nie ma zadnego uzaleznienia od czasu jazdy (przykladowo 5 lat jak u innych marek)
Wymienic niby nie problem (1kPLN zalatwia problem razem z pompa i robocizna) ale czy jest tak naprawde juz teraz sens?
_________________
Pozdrawiam
dab
 
 
bonito 
Forumowicz

Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 556
Skąd: Gdynia
Wysłany: 31-03-2015, 17:33   Re: Wymieniac czy jeszcze nie....?

dab napisał/a:
Wymienic niby nie problem (1kPLN zalatwia problem razem z pompa i robocizna)

Skoro dla kolegi 1kPLN to nie problem to proponuję przelew na moje konto (podam na prvie) :mrgreen: , a rozrządu bym nie ruszał. W samochodach VW od 2007 (silniki 2.0 TDI PD) nie ma już adnotacji o czasie wymiany rozrządu (wcześniej: 7 lat), a interwały podniesiono do 150 tys.

bonito
_________________
Jest obecnie: Mazda MX-5 (do zabawy), VW Passat B6 (do roboty)
 
 
dab 
Mitsumaniak


Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 917
Skąd: Wrocław
Wysłany: 01-04-2015, 07:11   Re: Wymieniac czy jeszcze nie....?

bonito napisał/a:
dab napisał/a:
Wymienic niby nie problem (1kPLN zalatwia problem razem z pompa i robocizna)

Skoro dla kolegi 1kPLN to nie problem to proponuję przelew na moje konto (podam na prvie) :mrgreen: , a rozrządu bym nie ruszał. W samochodach VW od 2007 (silniki 2.0 TDI PD) nie ma już adnotacji o czasie wymiany rozrządu (wcześniej: 7 lat), a interwały podniesiono do 150 tys.

bonito


Hej :)
Wydanie nie jest problemem ale wolalbym z pewnoscia wydac to na cos innego :)
Gdzie takie info mozna namierzyc w sensie cos bardziej oficjalnego?
Co z pompa wody? Jak to mowia: "wytrzymie"? :)
_________________
Pozdrawiam
dab
 
 
bonito 
Forumowicz

Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 556
Skąd: Gdynia
Wysłany: 01-04-2015, 09:10   

Ja z rozrządem zawsze trzymałem się interwałów producenta i nigdy nie miałem żadnych problemów. Niesprawną pompę wody łatwo wykryć (wiem, bo miałem kiedyś Opla, w którym pompa wody była co wymiany co 30 tys.) - ubywa płynu chłodniczego i chlapie płynem po przedziale silnikowym...
Co do interwałów przeglądu - najlepiej w dowolnym serwisie grupy VW (o ile pamiętam silnik BSY Outlandera jest najbardziej podobny do BKD).
bonito
_________________
Jest obecnie: Mazda MX-5 (do zabawy), VW Passat B6 (do roboty)
 
 
dab 
Mitsumaniak


Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 917
Skąd: Wrocław
Wysłany: 01-04-2015, 09:30   

Dzieki za info!
A w swoim juz robiles moze wymiane rozrzadu? Ile masz przejechane km?
_________________
Pozdrawiam
dab
 
 
bonito 
Forumowicz

Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 556
Skąd: Gdynia
Wysłany: 01-04-2015, 13:44   

Zrobiłem 300 tys. wymieniałem 2x po 120 tys.
bonito
_________________
Jest obecnie: Mazda MX-5 (do zabawy), VW Passat B6 (do roboty)
 
 
dab 
Mitsumaniak


Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 917
Skąd: Wrocław
Wysłany: 01-04-2015, 14:54   

bonito napisał/a:
Zrobiłem 300 tys. wymieniałem 2x po 120 tys.
bonito


Czy jak wymieniales rozrzad to rolki lub pasek byly zuzyte?
_________________
Pozdrawiam
dab
 
 
bonito 
Forumowicz

Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 556
Skąd: Gdynia
Wysłany: 01-04-2015, 15:58   

Nie wiem, nie robiłem tego osobiście :lol:
bonito
_________________
Jest obecnie: Mazda MX-5 (do zabawy), VW Passat B6 (do roboty)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.