Galantowe przygody Arturro-86 |
Autor |
Wiadomość |
pitbu77
Mitsumaniak Made in Poland

Auto: Galant EA5W '98 Nardi Torino
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 06 Lut 2009 Posty: 728 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 11-12-2011, 19:42
|
|
|
robertdg napisał/a: | W sedanie już jest rozpórka tylna, w sensie wykonana fabrycznie połaczeniem konstrukcyjnym tylnej pólki z mocowaniem tylnej klapy |
Spoko Robert, tylko po co robią dodatkowe rozpórki na kielichy do Galów w sedanie? |
_________________ ラリードライバーは、横にそれをします - Rally drivers do it sideways
"Nie ucz świni śpiewać bo stracisz czas i zdenerwujesz świnię"
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 11-12-2011, 19:57
|
|
|
Pokaż mi takową (najlepiej zamontowaną), bo do kombiaka widziałem a w sedanie to raczej ciężko znależć miejsce do mocowania, chyba, że potnie się strukture tylnej półki |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11196 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 11-12-2011, 21:57
|
|
|
pitbu77 napisał/a: | Spoko Robert, tylko po co robią dodatkowe rozpórki na kielichy do Galów w sedanie? |
Po to,żeby kaskę zarobić sedan z tyłu nie potrzebuje rozpórek
Przynajmniej do normalnej jazdy.co innego jak użytkujesz auto w rajdach na szutrach |
_________________
 |
|
|
|
 |
Arturro-86
Mitsumaniak
Auto: Galant EA2A 97' + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Sie 2008 Posty: 473 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 11-12-2011, 22:27
|
|
|
Rozpóreczka nigdy nie zaszkodzi
A co do tego "zimnego powietrza" - sprawa o tyle dziwna, że w takiej samej temperaturze samochód czasem na serio "ma buta", a czasem zamulony się wydaje.
Tankuję cały czas na jednej stacji, więc nie sądzę, że to wina kiepskiego LPG w tym przypadku - bo dzieje się tak nawet na tej samej butli (więc teoretycznie na tym samym paliwie) |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 11-12-2011, 22:41
|
|
|
Najlepiej byłoby sprawdzić parametry rzeczywiste w obu stanach, bo tak to można gdybać |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Arturro-86
Mitsumaniak
Auto: Galant EA2A 97' + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Sie 2008 Posty: 473 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 13-12-2011, 21:46
|
|
|
Tak na zapas się zapytam ludzi bardziej obytych:
Mobil1 to seria olejów w pełni syntetycznych?
Bo znalazłem u siebie w Tychach sprzedawcę, który ma dość spory wybór różnego rodzaju chemii samochodowej. Ja chciałbym zalać miśka pełnym syntetykiem, bo teraz mam świadomość, że w opakowaniu Valvoline płacę za coś, co de facto pełnym syntetykiem nie jest
Po głowie chodzą mi:
OLEJ MOBIL 1 NEW LIFE 0W40
OLEJ MOBIL 1 PEAK LIFE 5W50
To są pełne syntetyki, prawda |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 14-12-2011, 13:36
|
|
|
Arturro-86, z tego co pamiętam to są pełne syntetyki, ale są to oleje najczęściej podrabiane. Pomyśl lepiej nad LM, Fuchs, AMS. |
|
|
|
 |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 14-12-2011, 16:46
|
|
|
Owczar napisał/a: | Pomyśl lepiej nad LM, Fuchs, AMS. |
To już górna półka w porównaniu z mobilem..;-) |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 14-12-2011, 17:34
|
|
|
Bez przesady |
|
|
|
 |
Arturro-86
Mitsumaniak
Auto: Galant EA2A 97' + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Sie 2008 Posty: 473 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 14-12-2011, 23:14
|
|
|
Owczar napisał/a: | Arturro-86, z tego co pamiętam to są pełne syntetyki, ale są to oleje najczęściej podrabiane. Pomyśl lepiej nad LM, Fuchs, AMS. |
Bez wahania kupowalbym AMS, gdyby byl lepiej dostepny w PL, oraz gdyby byl w "przyzwoitych" opakowaniach, bo chyba na galony jest sprzedawany z tego co sie orientuje... a to troszkę za mało niż potrzeba do miśka.
Co do tego Mobila1 - zawsze moge sprawdzic na miejscu niby Koleś wydaje sie uczciwym sprzedawcą - no ale nigdy nie można wierzyć na słowo (w dodatku przeczytane).
W każdym razie... przy obecnych przebiegach mysle, ze kolejna wymiana oleju czeka mnie za jakies 10 miesiecy No moze szybciej, ale - się zobaczy |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
|
|
|
 |
Arturro-86
Mitsumaniak
Auto: Galant EA2A 97' + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Sie 2008 Posty: 473 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 22-12-2011, 14:11
|
|
|
Jest sprawa dla mitsumaniaków - może mi ktoś krótko powiedzieć, jak dobrze wyczyścić (i jakoś zakonserwować, nasmarować) zamki w Galancie
Głównie chodzi mi o zamek w klapie bagażnika, bo już ciężko to chodzi...
Ale za zamki w drzwiach też bym się zabrał, bo wiem, że przy większych mrozach pewnie będę miał problemy z otwieraniem
Dodam, że otwieram auto kluczykiem, nie mam otwierania z pilota |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 22-12-2011, 14:43
|
|
|
Arturro-86, powiem Ci, ze najlepiej toje dobrze wyczyscic z wszelakiego tluszczu i kurzu. I niczym nie smarowac i powinno byc ok. |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
Arturro-86
Mitsumaniak
Auto: Galant EA2A 97' + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Sie 2008 Posty: 473 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 22-12-2011, 16:36
|
|
|
KaWu napisał/a: | Arturro-86, powiem Ci, ze najlepiej toje dobrze wyczyscic z wszelakiego tluszczu i kurzu. I niczym nie smarowac i powinno byc ok. |
Właśnie chodzi mi o to jak to zrobić - trzeba je wyciągnąć
Czy można tam np. napsikać WD-40 albo innych penetratorów i "czyścicieli"
Ew. jak już je wyciągać to co trzeba wtedy rozebrać... |
|
|
|
 |
|