Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
white 4g63t colt 4wd
Autor Wiadomość
evolt 
Nowy Forumowicz

Auto: colt cj0
Kraj/Country: USA
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 24
Skąd: Oslo
Wysłany: 31-05-2012, 00:19   

jabberkonto napisał/a:
Wszystkie czesci z eclipse'a (lacznie z przeszczepem napedow)
Nie zupełnie ale jak będziesz miał pytania to pisz,z chęcią odpowiem.
 
 
jabberkonto 
Forumowicz

Auto: colt 4wd 4g63t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Paź 2007
Posty: 133
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 03-06-2012, 00:43   

Dzisiaj zrobilem w koncu porzadny kabel masowy i dodatkowo zrobilem tzw. "fuel pump rewire"

Opisany tutaj:
http://www.raktron.com/fuel/rewire1.html

Chodzi o doprowadzenie do pompy paliwa, przewodow o wiekszym przekroju, zeby uniknac strat napiecia. W moim przypadku na orginalnych przewodach zasilajacych pompe, mialem napiecie 12,5 V przy pompie. Po poprowadzeniu nowych przewodow 14,2V (akumulator w bagazniku) :)
Takze polecam wszystkim bo koszt nieduzy, a mozna zyskac sporo na wydajnosci pompy.
Wedlug tej strony:
http://www.roadraceengine...mpflowrates.htm
pomapa eclipse'a przy 12V mamy 130 l/h , a przy 14V mamy 156 l/h.

Wiec zanim kupicie nowa pompe, upewnijcie sie ze dobrze ja zasilacie.
 
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 05-06-2012, 01:13   

jabberkonto, dzięki za ostatni post :D
Zastatnawiałem się dlaczego jak Miśkowi "pada prąd" to odczuwalnie go zmula.
Teraz mam trop :wink:
 
 
jabberkonto 
Forumowicz

Auto: colt 4wd 4g63t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Paź 2007
Posty: 133
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 05-06-2012, 11:07   

Zalezy co masz na mysli piszac "pada prąd"....

Przerobka, ktora zrobilem, jest raczej dla aut z turbina/kompresorem, w ktorych podoszone jest doladowanie i czasami zaczyna brakowac paliwa.

Jesli masz sprawna pompke, filtr paliwa, instalacje, alternator, a w nim regulator napiecia to paliwa raczej nie powinno brakowac:)
 
 
 
jabberkonto 
Forumowicz

Auto: colt 4wd 4g63t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Paź 2007
Posty: 133
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 09-06-2012, 23:01   

Kilka zdjec ze spawania wydechu. Spawaniem zajal sie kolega Arni K z forum honda3miasto. Szczerze polecam kolege bo spawanie profi i w dobrej cenie, no i nawet kanapki byly:)








I filmiki, nagrywane aparatem. Sory za jakosc i piszczacy pasek alternatora na poczatku.
http://www.youtube.com/watch?v=RcX26RENyjc
http://www.youtube.com/watch?v=RIo2QKSAyaY
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 09-06-2012, 23:41   

Rzeczywiscie pospawane z jajem. :wink:
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
jabberkonto 
Forumowicz

Auto: colt 4wd 4g63t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Paź 2007
Posty: 133
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 10-06-2012, 12:05   

rosomak1983 napisał/a:
Rzeczywiscie pospawane z jajem. :wink:


Dzieki:) Polecam ten patent z "zastrzalem" na tlumiku srodkowym. Moze uchronic przed urwaniem wydechu na jakims garbie.
 
 
 
jabberkonto 
Forumowicz

Auto: colt 4wd 4g63t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Paź 2007
Posty: 133
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 31-07-2012, 21:54   

Dawno nic nie pisalem, ale wiekszy update bedzie pozniej. Dzisiaj chcialbym sie podzielic wiedza nt. obrotomierza:)

W koncu udalo mi sie zmusic obrotomierz z colta CAO 1.6 SOHC 95 rok do pracy z 4g63t z eclipse 2g oraz 1.8 GTI :)

Rzeczywiscie dziala obrotomierz z GTI (podeminilem na chwile z mojego GTI), ale nie mialem drugiego wolnego. Rozebralem wiec oba liczniki i okazalo sie ze plytki obrotomierzy sa takie same, a roznia sie tylko kilkoma elemantami. Oto one:

plytka GTI

Shot at 2012-07-31
nieprzerobione SOHC


gotowe przerobione 1.6 SOHC na 1.8 GTI (lub 4g63t)


Warotosci elementow ktore nalezy zmienic lub dodac
R5 27k
R6 10k
R7 0 ohm
R8 2k7
C7 10nF
D2 dioda jest OK, ale należy ja OBROCIC
RR ten rezystor pozwala dostroic ewentualne odchylenia obrotow. W GTI orginalnie jest ustawiony na 56k.

Dodam ze w eclipse 2g podpinamy sygnal obrotomierza do pinu 58 w ECU.
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 01-08-2012, 00:49   

Gratuluje, :D
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
jabberkonto 
Forumowicz

Auto: colt 4wd 4g63t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Paź 2007
Posty: 133
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 01-08-2012, 14:43   

A dzieki:) Moze sie komus przyda.
 
 
 
nezik 
Forumowicz

Auto: e30
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 258
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 11-08-2012, 15:15   

bardzo fajny projekt, swego czasu tez myslalem nad czyms takim :)

to teraz czas na heble :)
_________________
Mitsubishi Eclipse GST 2.0 turbo wejdź i skomentuj
Nie wstydźcie się, klikajcie 'Pomógł' :D
 
 
jabberkonto 
Forumowicz

Auto: colt 4wd 4g63t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Paź 2007
Posty: 133
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 14-07-2013, 23:25   

W koncu moge dodac maly update.
Zaraz po zlozeniu auta, zaczely sie problemy z napedami. Niestety naprawa trwala prawie rok czasu. Najpierw sam wyjalem skrzynie w garazu podziemnym, a potem sam ja wlozylem (nigdy wiecej tego nie powtorze:D):



Niestety po wymianie wszystkich lozysk w skrzyni, problem dalej istnial, wiec zawiozlem juz cale auto do mechanika, ktory mial ja naprawic. Po prawie roku i kilku nieudanych probach napraw, zmienilem mechanika i to byla najlepsza decyzja jaka podialem:) W koncu auto zaczelo jezdzic tak jak powinno. Koszty sciagania lozysk z USA i napraw lepiej przemilcze :D

W miedzy czasie musialem tez dorobic nowe tylne polosie(wlecialy nowe przeguby zew). Temat ogarnal Motomax z Torunia.


Oraz zamontowalem rozporki (dorabial ZaB3R5PoLsKa z coltmania.pl :) )




Zalacze tez zdjecia nowego kabla masowego:


Stan na dzisiaj... hmm. Mozna powiedziec ze auto swiezo po swapie i zaczynam nim robic pierwsze kilometry. Zostalo sporo szczegolow do dopieszczenia, ale pewnie potrwa to troche bo niedlugo wiekszosc czasu bede pewnie poswiecal mojej coreczce, na ktorej narodziny czekamy :)
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 14-07-2013, 23:36   

jabberkonto napisał/a:
Niestety po wymianie wszystkich lozysk w skrzyni, problem dalej istnial, wiec zawiozlem juz cale auto do mechanika, ktory mial ja naprawic. Po prawie roku i kilku nieudanych probach napraw, zmienilem mechanika i to byla najlepsza decyzja jaka podialem:) W koncu auto zaczelo jezdzic tak jak powinno. Koszty sciagania lozysk z USA i napraw lepiej przemilcze :D

A jakie miałes objawy i co było ich przyczyna ??? U mnie tez w eclipse cos trzesie miedzy 20-40km...
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 14-07-2013, 23:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Misiek :) 
Mitsumaniak
Pan Misio


Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 2954
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-07-2013, 23:38   

fajne auto, dobrze, że posuwa się na przód. Mechanik jest tu najważniejszy.
Jak patrzę na Twój projekt przypomina mi się żółty CJ w Niemczech zrobiony na evo, gdzie właściciel prawie nic nie wiedział o aucie...
_________________
kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany

08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 14-07-2013, 23:41   

Misiek :) napisał/a:
Jak patrzę na Twój projekt przypomina mi się żółty CJ w Niemczech zrobiony na evo, gdzie właściciel prawie nic nie wiedział o aucie...

to raczej do jaberkonto nie pasuje... Poczytaj temat, jak wiele sam ogarnał.
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.