[EA2A/W 2.0] Problem z silnikiem |
Autor |
Wiadomość |
bravo78.78
Mitsumaniak

Auto: Galant Sw 2,0 16V-1997
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lip 2010 Posty: 82 Skąd: Bydgoszcz/Szwecja
|
Wysłany: 25-08-2012, 12:02
|
|
|
Woluś, NAPISZ na pw,masz taki sam motor jak ja ,wiec cos sie pomoze |
|
|
|
 |
Iroslav
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Mar 2011 Posty: 30 Skąd: Jelcz-Laskowice
|
Wysłany: 02-10-2012, 16:20
|
|
|
Witam, nie chciałem zakładać nowego tematu wiec pisze tutaj. Mianowicie kuzyn kupił Gala 2.5 V6 220 tysi najechane 97 rok i ma takowy problem. Kopci mu na biało jak by tego było mało przy wiekszych obrotach coś leci z tłumika i nie wigląda to na wode...:( zauwazył rownież spory ubytek oleju. Z płynem chłodniczym jest wszystko wporząsiu nie ubywa i nie ma "masła" pod korkiem.. Jaki może być tego powód, podejrzewamy uszczelke pod głowicą, czy to może być coś innego ? i jeszcze jak by sie ktos oriętował ile moze kosztować takowy remont silnika...
:( |
_________________ Fan marki Mitsubishi
 |
|
|
|
 |
patrycjuszek
Forumowicz
Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 556 Skąd: Wisxnice
|
Wysłany: 02-10-2012, 16:31
|
|
|
Kup silnik od anglika co z automatem chodził, wymień i jeździj. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23645 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 02-10-2012, 16:44
|
|
|
Iroslav napisał/a: | i jeszcze jak by sie ktos oriętował ile moze kosztować takowy remont silnika... | To zależy jak wygląda od środka, ale bez kilku tysiączków nie podchodź |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Iroslav
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Mar 2011 Posty: 30 Skąd: Jelcz-Laskowice
|
Wysłany: 02-10-2012, 17:57
|
|
|
No dobra... ale jestescie pewni ze to uszczelka pod głowica ? i z tym silnikiem juz nic dobrego nie bedzie ? |
_________________ Fan marki Mitsubishi
 |
|
|
|
 |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 03-10-2012, 00:40
|
|
|
Iroslav, jeśli by to była uszczelka to musiałby brać płyn chłodniczy a więc by spierdzielał...skoro poziom jest ten sam..to może to być poprostu woda w rure wydechowej która paruje jak sie wszystko nagrzeje..? |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
|
|
|
 |
komarsnk
Mitsumaniak mocno uzależniony
Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 1908 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 03-10-2012, 11:48
|
|
|
A LPG jest?
Jak jest ubytek oleju i wali nim z rury to uszczelniacze zaworowe i/lub pierścienie. Trzeba o to szybko zadbać bo kat (jeśli jeszcze jest) nie lubi oleju |
_________________ Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta |
|
|
|
 |
Iroslav
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Mar 2011 Posty: 30 Skąd: Jelcz-Laskowice
|
Wysłany: 04-10-2012, 19:32
|
|
|
Kuzyn był u mechanika i powiedział mu zeby narazie nim pojeździł z 1000 km i zobaczy co i jak. katalizatora nie ma ktoś wyciął hehe a silniczek musze powiedzieć ze ładniutko chodzi popychaczy póki co nie słychać dzięki za rady. |
_________________ Fan marki Mitsubishi
 |
|
|
|
 |
tnalag
Forumowicz
Auto: GALANT EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2012 Posty: 145 Skąd: NN
|
Wysłany: 13-12-2012, 22:37
|
|
|
Witam mam następujący problem, po odpaleniu Misiek zgasł Mianowicie po odpaleniu miał 1000 rpm potem obroty szybko spadły i zgasł pojawiła się kontrolka od silnika i aku.. za drugim razem odpalił ale musiałem trochę potrzymać nogę na gazie (zapaliła się kontrolka od silnika jak zgasła już wszystko było ok) na czym może polegać problem? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23645 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 14-12-2012, 07:41
|
|
|
Trzeba odczytać kody błędów |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
tnalag
Forumowicz
Auto: GALANT EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2012 Posty: 145 Skąd: NN
|
Wysłany: 14-12-2012, 08:53
|
|
|
Nie mam dostępu do kompa obecnie. To się dzieje na dużym mrozie, nie będzie to czasem wina czujnika temp ?
[ Dodano: 14-12-2012, 10:06 ]
Przypomniało mi się, wczoraj zatankowałem auto do pełna i pojechałem do pracy, na fajrant już się zaczęły cuda.. tankuje tylko 98 na orlenie więc paliwo nie jest jakiegoś ciemnego pochodzenia |
|
|
|
 |
Dread87
Mitsumaniak

Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Maj 2011 Posty: 915 Skąd: Tychy
|
|
|
|
 |
tnalag
Forumowicz
Auto: GALANT EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2012 Posty: 145 Skąd: NN
|
Wysłany: 14-12-2012, 12:59
|
|
|
Nie zatankowałem ropy na pewno byłem u mechanika od razu stwierdził, że to czujnik od temp. w ogóle ssania nie ma. Problem tylko po dłuższym postoju na większym mrozie. Znajdę gdzieś nowy czujnik temp ? u Japaneze np. ? na allegro same używki są.. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23645 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 14-12-2012, 13:44
|
|
|
W interCars bez problemu w ciągu doby facet/eps/sankei w okolicach 60zł |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
tnalag
Forumowicz
Auto: GALANT EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2012 Posty: 145 Skąd: NN
|
Wysłany: 15-12-2012, 13:39
|
|
|
Na intercarsie są tylko czujniki temperatury cieczy. To to samo ? On znajduje się po lewej stronie patrząc na silnik ? |
|
|
|
 |
|