Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A/W 2.5] Wspomaganie - wyciek
Autor Wiadomość
Arturek19_01 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant VI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sty 2013
Posty: 36
Skąd: Radoszewice
Wysłany: 08-09-2013, 10:40   

ja gdy go kupiłem było ok po jakichś 3-4 tygodniach zaczeło wyć.. znajomy mechanik podpowiedział mi żeby wymienić płyn i sprawdzić czy będzie poprawa.. odkręciłem jeden przewód od zbiorniczka (powrót do zbiorniczka) odpaliłem skręciłem w prawo w lewo płyn wyleciał.. zakręciłem wlałem nowy i to samo kilkukrotnie w prawo w lewo i było ok znowu przez 2 tygodnie... ciekawa sytuacja ale zarezykuje używaną pompę załatwiłem za 140zł.. jade po nią w przyszłym tygodniu i po kilka innych części..

[ Dodano: 10-09-2013, 17:45 ]
Jwszcze mam takie małe pytanie do was:) Czy pompy wspomagania przy silniku 2.5 V6 różniły się czymś w Miśkach przed liftem i po lifcie??
_________________
Taki jak każdy.. inny niż wszyscy...
 
 
 
starwind 
Mitsumaniak


Auto: Pajero III 3,2 DiD Dakar
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Cze 2014
Posty: 110
Skąd: Malbork
Wysłany: 17-08-2014, 23:26   

Odświeżę temat
Zaczęło mi lecieć z maglownicy z prawej strony pod harmonijką mniej więcej tydzień od max do minimalnego poziomu w zbiorniczku niby nie dużo ale irytuje
pytanie czy da się wymienić to uszczelnienie bez wyciągania maglownicy ?
jeżeli tak to jaki to uszczelniacz ?
_________________
Był Galant
JEST Pajero :)

Niech Moc będzie z nami :P
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 17-08-2014, 23:45   

Da się, ale skąd pewność, że wyciek jest spowodowany zuzytym uszczelniaczem a nei wypracowaną listwą maglownicy, jakby co OEM to MR333161
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 18-08-2014, 07:39   

starwind napisał/a:
pytanie czy da się wymienić to uszczelnienie bez wyciągania maglownicy ?

Wątpię... jest głębiej uszczelniacz
robertdg napisał/a:
skąd pewność, że wyciek jest spowodowany zuzytym uszczelniaczem a nei wypracowaną listwą maglownicy

To bardzo możliwe ...
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
demoniszcze 
Mitsumaniak


Auto: Skoda Yeti 4x4 1.8TSI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 260
Skąd: Toruń
Wysłany: 18-08-2014, 08:42   

starwind napisał/a:
Odświeżę temat
Zaczęło mi lecieć z maglownicy z prawej strony pod harmonijką mniej więcej tydzień od max do minimalnego poziomu w zbiorniczku niby nie dużo ale irytuje
pytanie czy da się wymienić to uszczelnienie bez wyciągania maglownicy ?
jeżeli tak to jaki to uszczelniacz ?



Miałem identyczną sytuację, skończyło się regeneracją magla
_________________
Był: Lancer 2.0 135 KM http://forum.mitsumaniaki...t=69659&start=0

był: Galant 2,5 V6 AVANCE Wagon http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85107

był: Subaru Legacy 2.5 GT US Spec 250KM

Jest: SKODA Yeti 4x4 1.8 TSI 160KM
 
 
starwind 
Mitsumaniak


Auto: Pajero III 3,2 DiD Dakar
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Cze 2014
Posty: 110
Skąd: Malbork
Wysłany: 18-08-2014, 21:31   

a możecie polecić jakiś zakład który zregeneruje mi maglownicę w rozsądnej cenie ?
_________________
Był Galant
JEST Pajero :)

Niech Moc będzie z nami :P
 
 
Jarcev 
Forumowicz
Dead before dishonor

Auto: Mitsubishi lancer 08
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 212
Skąd: KAtowice
Wysłany: 13-09-2014, 15:18   

Panowie mam mega wyciek w galancie płynu do wspomagania, myslałem ze na węzykach ze zbiorniczka ale rozebrałem i nie bardzo a płyn ewidentnie scieka z góry po sciance ? ktoś coś?

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=zczgh2hM_KE
Ostatnio zmieniony przez robertdg 14-09-2014, 09:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 13-09-2014, 19:39   

Jarcev możesz sprecyzować dokładniej swoje pytanie
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 14-09-2014, 09:13   

Pewnie przekorodowała gdzieś na podłużnicy rurka aluminiowa, podeprzeć silnik sciągnąc poduche mocująca przy rozrządzie i sprawdzić gdzie cieknie, rurke wymienić albo pospawać, jezeli to na tym odcinku na podłuznicy (sadzac po zdjeciu)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Jarcev 
Forumowicz
Dead before dishonor

Auto: Mitsubishi lancer 08
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 212
Skąd: KAtowice
Wysłany: 14-09-2014, 12:07   

Cieknie po sciance pod zbiornikiem wyrównawczym z chłodni, byłem pewien ze wali na przewodach tuż za zbiornikiem na płyn do wspomagania ale tak jak pisałem tam susza wiec zaraz biore sie za rade i rozbieram rekina
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=zczgh2hM_KE
 
 
KsiadzRobak 
Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Wrz 2014
Posty: 1029
Skąd: ecki
Wysłany: 14-09-2014, 21:35   

Jedno z pierwszych miejsc, gdzie cieknie wspomaganie to mocowanie przewodu do podłużnicy. Dokładnie w miejscu pod poduszką silnika przy rozrządzie. Polecam zdjąć wężyk, nałożyć opaskę termokurczliwą na to miejsce i jeszcze kawałek dalej (tak z 2 cm w stronę ściany grodziowej) opaskę skurczyć opalarką, przesmarować olejem i naciągnąć wężyk z powrotem, nawet ten 1-2 cm dalej jak się da. Można dać też drugą opaskę zaciskową.
 
 
Zbidziu 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2,5v6 kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Gru 2014
Posty: 4
Skąd: Szczecin
Wysłany: 07-02-2015, 21:31   Wspomaganie kierownicy

Witam wymieniał ktoś z was olej w przekładni kierowniczej mam ubytki oleju w zbiorniczku a nie wiem co i kiedy było nalane i chciał bym go wymienić, ale nie wiem czy jest tam jakiś korek spustowy trzeba z przekładni odkręcić przewód doprowadzający olej?
 
 
Ksiao 
Mitsumaniak
Michał 03099/KMM

Auto: Galant 2,5 V6 Sport Edition 99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Kwi 2012
Posty: 254
Skąd: Radom
Wysłany: 07-02-2015, 22:26   Re: Wspomaganie kierownicy

Zbidziu napisał/a:
trzeba z przekładni odkręcić przewód doprowadzający olej?
dokładnie tak bo z tego co mi wiadomo to nie ma tam korka spustowego i wymiana polega na zdjęciu węża doprowadzającego i wyprowadzenie go do innego zbiorniczka (wanienki) i dolewaniu do zbiorniczka płyn do momentu aż przeleci cały :wink:
_________________
Mój misio :]
 
 
gms 
Forumowicz

Auto: Galant 4G63
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Maj 2013
Posty: 67
Skąd: BDG
Wysłany: 14-12-2015, 16:56   

Witam,
przepraszam jeśli piszę w złym temacie.

W sobotę jechałem i po ok 20-30 km wyrzygało mi olej od wspomagania. Musiałem przejechać sb i w ndz wróciłem. Uzupełniłem też płyn ale niestety cały od razu wyleciał.

Zlokalizowanie wycieku dość problematyczne jednakże wyciek jest na łączeniu przewodu powrotnego biegnącego od zbiorniczka w dół kolo alternatora aż do chłodnicy wody, na jej końcu wywija pętelkę i wraca, a przewód biegnie dalej w stronę ściany grodziowej (nie wiem gdzie dalej). Z tego co widzę pełni to ten odcinek układu wspomagania pełni funkcję chłodnicy. Zgadza się?

Jeśli tak to czy mogę go obejść wychodząc ze zbiorniczka wprost do odcinka idącego w stronę grodzi?

Wyciek mam gdzieś na pierwszym mocowaniu przewodów do ściany komory silnika i nie mogę rozmontować zacisków aby zlokalizować czy przewód elastyczny czy rurka jest nieszczelna - stąd takie zapytanie o obejście.
 
 
 
mastach 
Mitsumaniak
A69 Satellite Silver


Auto: '03 Galant 2.5 V6 A/T Edition
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 73
Skąd: Radom
Wysłany: 14-12-2015, 17:18   

gms napisał/a:
Z tego co widzę pełni to ten odcinek układu wspomagania pełni funkcję chłodnicy.


Ta rurka przed chłodnicą wody to jest właśnie chłodnica płynu wspomagania.
W moim Galu EA przedziurawiła się jakimś cudem a może skorodowała (aluminium chyba się utleniło jakoś).

Nabyłem szczelną używkę i po problemie :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.