Samochody z dobrą blacharką |
Autor |
Wiadomość |
gzesiolek
Forumowicz

Auto: Mazda 6 GJ 2.5 AT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 2698 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 18-02-2013, 22:06
|
|
|
Kesz, komory silnika nie myje... i tam co poniektore sruby pokrywaja sie osadem i w Lancerze i w Punciaku... a az takiego kontaktu z chlorkami nie maja...
Co do podwozia to oczywiscie masz racje, ze trzeba sie syfu pozimowego regularnie i dokladnie pozbywac, ale osad mimo sie pojawia... dobrze, za na razie tylko osad... |
_________________ Był: Mitsubishi Lancer 1.5 MT Invite 2008
Jest: Mazda 6 2.5 AT SkyPassion Kombi FL 2015

 |
|
|
|
 |
ogon56
Mitsumaniak Cheerish your life

Auto: Honda Accord 2.4 Type-S
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lut 2013 Posty: 134 Skąd: Olsztyn
|
|
|
|
 |
mjsystem
Forumowicz
Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 11637 Skąd: ...
|
Wysłany: 19-02-2013, 19:49
|
|
|
ogon56 napisał/a: | Saab 9-3, 9-5 -> do 40K można kupić wyśmienite auto z saabowskim silnikiem. Mimo, że na podwoziu Vectry C, nie rdzewieje bo konstrukcja opracowywana była z Saabem i jest chwalona. Jednak w każdym aucie jest turbinka i na nią należy zwrócić uwagę. |
Sama blacharka może i wytrzyma. Do tego zapas 20 silników Poczytaj ranking awaryjności Saaba. |
|
|
|
 |
ogon56
Mitsumaniak Cheerish your life

Auto: Honda Accord 2.4 Type-S
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lut 2013 Posty: 134 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 19-02-2013, 20:04
|
|
|
Akurat nie mogę się zgodzić jeśli chodzi o awaryjność silników. Saab produkował najlepsze silniki z doładowaniem turbo dla samochodów komercyjnych(właściwie jako pierwszy w branży). Złe opinie powodują oplowskie jednostki, które GM dokłada. Jeśli chodzi o blacharkę to tak jak mówisz wytrzymuję sporo |
_________________ Historia mojego autka
Ex. Mitsubishi Galant 2.4GDI
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=78977
Ex. Fiat 125P
http://forum.mitsumaniaki...1178798#1178798 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24365 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 20-02-2013, 21:45
|
|
|
ogon56 napisał/a: | Akurat nie mogę się zgodzić jeśli chodzi o awaryjność silników. | A ja wręcz przeciwnie - w Prokomie mieliśmy 3 służbowe 9-3 z soft-turbo i wszystkie psuły się nagminnie. |
|
|
|
 |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 20-02-2013, 21:58
|
|
|
A co z Octavią |
_________________ Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain |
|
|
|
 |
ogon56
Mitsumaniak Cheerish your life

Auto: Honda Accord 2.4 Type-S
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lut 2013 Posty: 134 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 20-02-2013, 23:51
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | ogon56 napisał/a: | Akurat nie mogę się zgodzić jeśli chodzi o awaryjność silników. | A ja wręcz przeciwnie - w Prokomie mieliśmy 3 służbowe 9-3 z soft-turbo i wszystkie psuły się nagminnie. |
Służbowe powiadasz ? Czy w takim razie każdy pracownik używał turbiny zgodnie z zaleceniami? Czyli oszczędzanie turbiny do jej temperatury znamionowej po uruchomieniu silnika oraz wystudzenie jej przed wyłączeniem zapłonu? Takie samochody sie są zalecane jako auta służbowe, a nie powiesz mi chyba, że pracownik firmy ze 150-210konnym silnikiem oszczędza je mając darmowe paliwko i serwis firmowy. Jestem w stanie iść o zakład, że NIE. Jakoś nie podałeś wiarygodnego kontrargumentu ogólnej opinii tych silników. |
_________________ Historia mojego autka
Ex. Mitsubishi Galant 2.4GDI
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=78977
Ex. Fiat 125P
http://forum.mitsumaniaki...1178798#1178798 |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
Wysłany: 21-02-2013, 07:29
|
|
|
ogon56 napisał/a: | Służbowe powiadasz ? Czy w takim razie każdy pracownik używał turbiny zgodnie z zaleceniami? Czyli oszczędzanie turbiny do jej temperatury znamionowej po uruchomieniu silnika oraz wystudzenie jej przed wyłączeniem zapłonu? | Nie napisał że psuły się turbiny
ogon56 napisał/a: | Jakoś nie podałeś wiarygodnego kontrargumentu ogólnej opinii tych silników. | Darek opisał 3 Saaby. Ty iloma jeździłeś ? |
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
ogon56
Mitsumaniak Cheerish your life

Auto: Honda Accord 2.4 Type-S
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lut 2013 Posty: 134 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 21-02-2013, 16:07
|
|
|
JDarek napisał/a: | JDarek opisał 3 Saaby. Ty iloma jeździłeś ? |
9000, 9-3 pre i polift, 9-5 pre lift
Wszyscy właściciele to znajomi i jakoś nie narzekają na silniki. Wszystkimi jeździłem za kierą i jako pasażer. 9-3 i 9-5 oglądałem dokładniej blacharkę i nie mają rdzy. 9000 już jest stary, więc powoli lekko go zżera.
A co ma się tam niby psuć w tych motorach jeśli dbasz. Kto pracuję w firmie, gdzie wielu pracownikiem jeździ niewieloma służbówkami to kto ma niby dbać o te auta? Po gwarancji właściciel najczęściej naprawia to co zatrzymuję auto przed podbiciem przeglądu (choć najczęściej i tak stacja kontroli przymyka oko). |
_________________ Historia mojego autka
Ex. Mitsubishi Galant 2.4GDI
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=78977
Ex. Fiat 125P
http://forum.mitsumaniaki...1178798#1178798 |
|
|
|
 |
mjsystem
Forumowicz
Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 11637 Skąd: ...
|
Wysłany: 21-02-2013, 17:26
|
|
|
4. Saab
Szwedzka marka zbankrutowała pod koniec 2011 roku, a w tej statystyce widzimy jeden z powodów tego upadku. Pod maskami Saabów znajdowały się te same silniki, które trafiały do Opli, dlatego zbliżona pozycja w rankingu zawodności nie powinna dziwić. Niestety to właśnie problem z awaryjnością był jednym z gwoździ do trumny szwedzkiego producenta.
http://moto.wp.pl/gid,152...8,mgaleria.html
[ Dodano: 21-02-2013, 17:27 ]
PS. Tak czy inaczej Saaba nie polecałbym |
|
|
|
 |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 21-02-2013, 17:31
|
|
|
A honda accord ? |
_________________ Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain |
|
|
|
 |
mjsystem
Forumowicz
Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 11637 Skąd: ...
|
Wysłany: 21-02-2013, 17:37
|
|
|
Morfi napisał/a: | A honda accord ? |
... a zainteresowany -> emefe nawet nie wiem czy to czyta (ostatnia wizyta 05.02.2013) |
|
|
|
 |
Dj Lexus
Mitsumaniak

Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lip 2011 Posty: 227 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 21-02-2013, 18:09
|
|
|
Morfi napisał/a: | A honda accord ? |
http://www.accordklubpols...charki&start=75 |
_________________ Mitsubishi samochody z duszą i z Trzema Diamentami na masce. Mają to coś, drugiej takiej marki nie znajdziesz. |
|
|
|
 |
mjsystem
Forumowicz
Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 11637 Skąd: ...
|
Wysłany: 21-02-2013, 18:16
|
|
|
Dj Lexus napisał/a: | http://www.accordklubpols...charki&start=75 |
A takie hamerykańskie było ... |
Ostatnio zmieniony przez mjsystem 21-02-2013, 18:17, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 21-02-2013, 18:17
|
|
|
Kurde to faktycznie problem. Pozostanie volvo i audi |
_________________ Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain |
|
|
|
 |
|