Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Mitsubishi na salonie w Genewie
Autor Wiadomość
matraks 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Endeavor '07 3,8l
Kraj/Country: USA
Dołączył: 21 Sty 2012
Posty: 138
Skąd: Chicago
Wysłany: 13-03-2013, 02:38   

Marianekk napisał/a:
2.5 litrówka Mazdy6 w AT ma manetki przy kierownicy, wiadomo po co :)
Musi być w najwyższym wyposażeniu.

A w USA są już w podstawowej wersji. Cena od $21 tyś. :wink:
_________________
Zobacz moją Endeavorę:)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=78230
2009 Volvo s40 2.4i-->2016-do teraz
2011 BMW 328i xDrive e92-->2013-do teraz
2007 Mitsubishi Endeavor-->2012-do teraz
2001 BMW 740iL-->2009-2011
2000 Mercedes S430 Long-->2009-2009
2002 Mitsubishi Lancer-->2008-2012
1995 Dodge Neon:)-->2007-2008
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 13-03-2013, 07:40   

robertdg napisał/a:
że widziałem V6


Może 16V :P
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 13-03-2013, 07:59   

jak rzedowa 4 to jednak lipa. To ktory producent wstawia jeszcze jakas V6 wolnossaca powyzej 2.5? Lexus?
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 13-03-2013, 08:08   

sampler - ekolodzy nie do przeskoczenia. Taki V6 ma dużo większe opory własne a to daje większe spalanie i CO2... Już nie mówiąc o kosztach produkcji.
 
 
jaca71 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 ES '09
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Wrz 2008
Posty: 4696
Skąd: Kraków
Wysłany: 13-03-2013, 10:19   

sampler napisał/a:
To ktory producent wstawia jeszcze jakas V6 wolnossaca powyzej 2.5? Lexus?

Fajne to jest, bo w Lexach jest 2,5 V6 a w Camry 2.5 jest R4 (wersja rozwojowa z 2.2, potem było 2.4 a teraz zrobili z tego 2.5)
_________________
1. Mitsubishi Lancer '09 (2008-...)
2. Honda Civic 5dr '98 (2010-...)
 
 
 
gzesiolek 
Forumowicz


Auto: Mazda 6 GJ 2.5 AT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 2698
Skąd: Kraków
Wysłany: 13-03-2013, 11:05   

jaca71 napisał/a:
Jak jakiś czas temu zobaczyłem tą mazdę to się zakochałem - ideał trzy-bryłowego samochodu z dłuuuga maską i zarysowanym bagażnikiem. Właśnie za taki boczny profil wybrałem Lancera. Nie podobają mi sie samochody z krótkimi i skośnymi maskami.


He he he to tak jak ja... ;)

robertdg, sampler, moze na US wypuszcza wersje jakas GT z 3.7 V6 jak poprzedniczke, ale u nas pozostaja 4 cylindry... szkoda tylko ze recznej nie ma do tego 2.5 bo patrzac na relacje osiagi/spalanie to naprawde udany silnik... jakby jeszcze tak nas nie strzygli na akcyzie przy >2.0 to na 100% bylby to moj nastepny wybor... ;)
_________________
Był: Mitsubishi Lancer 1.5 MT Invite 2008
Jest: Mazda 6 2.5 AT SkyPassion Kombi FL 2015


 
 
 
jaca71 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 ES '09
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Wrz 2008
Posty: 4696
Skąd: Kraków
Wysłany: 13-03-2013, 11:50   

gzesiolek, 2.0 benzynowy ma osiągi i spalanie lepsze, i to dużo lepsze od mojego Lancera. Nie mówiąc że jakimś cudem jest lżejsza od niego. Ja tam bym łyknął 2.0 z 6 biegowym manuelem. Na mazdę 6 choruję od 1993 kiedy miałem przyjemność przez 2 miesiące jeździć 626 2.2 :P Miłość niespełniona.

Mitsu ma problem z określeniem kierunku rozwoju...
_________________
1. Mitsubishi Lancer '09 (2008-...)
2. Honda Civic 5dr '98 (2010-...)
 
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 13-03-2013, 13:35   

krzychu napisał/a:
sampler - ekolodzy nie do przeskoczenia. Taki V6 ma dużo większe opory własne a to daje większe spalanie i CO2... Już nie mówiąc o kosztach produkcji.


nie do konca, V6 ma zazwyczaj lepsza krzywą momentu od rzedowej 4 przez co pracuje srednio na nizszych obrotach = mniejsze spalanie i znacznie wyzsza zywotnosc
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
gzesiolek 
Forumowicz


Auto: Mazda 6 GJ 2.5 AT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 2698
Skąd: Kraków
Wysłany: 13-03-2013, 13:38   

jaca71, czyli za 3-4 lata widzimy sie na spocie mazdomaniakow :P bo jak sie powoli do Outka III przekonuje to i tak jak na razie nie widze przyszlosci w Miskach...
Alez nie skreslam 2.0 zwlaszcza przy aktualnych cenach i braku manuala w 2.5...
Mam nadzieje, ze bedzie przyzwoita wersja z 2.0, manualem i klima automatyczna do 90k PLN (chocby przy wyprzedazy poprzedniego rocznika) bo za 3-4 lata bede mial na ten cel wlasnie okolo tej kwoty... (kolo 60-70k plus wartosc za ktora sprzedam miska) :mrgreen:

sampler, wszystko zalezy jak kto jezdzi... Jesli starasz sie jezdzic w okolicach moc maksymalna - max 30% to wiadomo ze taki V6 da znacznie wiecej z siebie bez wysilku: i w spalaniu i w zuzyciu... jednak jesli nie masz nic przeciwko w toczeniu sie stala predkoscia to jednak eko-R4 bedzie zawsze oszczedniejszy...
_________________
Był: Mitsubishi Lancer 1.5 MT Invite 2008
Jest: Mazda 6 2.5 AT SkyPassion Kombi FL 2015


 
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 13-03-2013, 13:46   

sampler napisał/a:
nie do konca, V6 ma zazwyczaj lepsza krzywą momentu od rzedowej 4


To można kształtować innymi rzeczami niż ilość cylindrów.

sampler napisał/a:
przez co pracuje srednio na nizszych obrotach = mniejsze spalanie i znacznie wyzsza zywotnosc


Z tym spalaniem to bym nie generalizował, a na żywotności nie bardzo zależy obecnym inżynierom.
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 13-03-2013, 20:50   

chodzilo mi o to ze jeszcze nie widzialem przy tej samej pojemnosci silnika R4 ktory mialby lepsze badz zblizone parametry od V6. Zazwyczaj moment R4 jest kiepski i nie tak plaski jak w V6. Zwłaszcza w dolnym zakresie obrotow
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
jaca71 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 ES '09
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Wrz 2008
Posty: 4696
Skąd: Kraków
Wysłany: 14-03-2013, 11:14   

sampler, A to :

Jest dobry czy zły przebieg momentu, zwłaszcza w dolnym zakresie?
_________________
1. Mitsubishi Lancer '09 (2008-...)
2. Honda Civic 5dr '98 (2010-...)
 
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 15-03-2013, 07:18   

jak na rzedowke calkiem niezle. Masz chyba miveca bo cos przy 4 tys widac skok ? :)
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
jaca71 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 ES '09
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Wrz 2008
Posty: 4696
Skąd: Kraków
Wysłany: 15-03-2013, 10:15   

sampler, nie chodzi o chwalenie, ale o to że V-ki mają swoje zalety ale przebieg momentu nie jest jedną z nich. Od V6 "lepsze" są R6. Ale R4 to jest bardzo duży kompromis. Cieszmy się że jeszcze 4 cylindry zostały bo są pomysły by R3 były podstawowymi silnikami. Miałem już R3 i dziękuję.

sampler napisał/a:
Masz chyba miveca bo cos przy 4 tys widac skok ?
poza MIVECiem silnik ten jest kwadratowy - skok równy średnicy cylindra. To tez pomaga na dole.
_________________
1. Mitsubishi Lancer '09 (2008-...)
2. Honda Civic 5dr '98 (2010-...)
 
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 15-03-2013, 11:11   

jaca71 napisał/a:
Cieszmy się że jeszcze 4 cylindry zostały bo są pomysły by R3 były podstawowymi silnikami. Miałem już R3 i dziękuję.


A tam R3, fiat ostro pracuje, żeby uskutecznić R2 i to na cudacznych zaworach i gigantycznych wałkach wyrównoważających...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.