Mitsubishi na salonie w Genewie |
Autor |
Wiadomość |
matraks
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Endeavor '07 3,8l
Kraj/Country: USA
Dołączył: 21 Sty 2012 Posty: 138 Skąd: Chicago
|
Wysłany: 13-03-2013, 02:38
|
|
|
Marianekk napisał/a: | 2.5 litrówka Mazdy6 w AT ma manetki przy kierownicy, wiadomo po co
Musi być w najwyższym wyposażeniu. |
A w USA są już w podstawowej wersji. Cena od $21 tyś. |
_________________ Zobacz moją Endeavorę:)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=78230
2009 Volvo s40 2.4i-->2016-do teraz
2011 BMW 328i xDrive e92-->2013-do teraz
2007 Mitsubishi Endeavor-->2012-do teraz
2001 BMW 740iL-->2009-2011
2000 Mercedes S430 Long-->2009-2009
2002 Mitsubishi Lancer-->2008-2012
1995 Dodge Neon:)-->2007-2008 |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 13-03-2013, 07:40
|
|
|
robertdg napisał/a: | że widziałem V6 |
Może 16V |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2353 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 13-03-2013, 07:59
|
|
|
jak rzedowa 4 to jednak lipa. To ktory producent wstawia jeszcze jakas V6 wolnossaca powyzej 2.5? Lexus? |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 13-03-2013, 08:08
|
|
|
sampler - ekolodzy nie do przeskoczenia. Taki V6 ma dużo większe opory własne a to daje większe spalanie i CO2... Już nie mówiąc o kosztach produkcji. |
|
|
|
 |
jaca71
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 ES '09
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Wrz 2008 Posty: 4696 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 13-03-2013, 10:19
|
|
|
sampler napisał/a: | To ktory producent wstawia jeszcze jakas V6 wolnossaca powyzej 2.5? Lexus? |
Fajne to jest, bo w Lexach jest 2,5 V6 a w Camry 2.5 jest R4 (wersja rozwojowa z 2.2, potem było 2.4 a teraz zrobili z tego 2.5) |
_________________ 1. Mitsubishi Lancer '09 (2008-...)
2. Honda Civic 5dr '98 (2010-...) 
 |
|
|
|
 |
gzesiolek
Forumowicz

Auto: Mazda 6 GJ 2.5 AT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 2698 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 13-03-2013, 11:05
|
|
|
jaca71 napisał/a: | Jak jakiś czas temu zobaczyłem tą mazdę to się zakochałem - ideał trzy-bryłowego samochodu z dłuuuga maską i zarysowanym bagażnikiem. Właśnie za taki boczny profil wybrałem Lancera. Nie podobają mi sie samochody z krótkimi i skośnymi maskami. |
He he he to tak jak ja...
robertdg, sampler, moze na US wypuszcza wersje jakas GT z 3.7 V6 jak poprzedniczke, ale u nas pozostaja 4 cylindry... szkoda tylko ze recznej nie ma do tego 2.5 bo patrzac na relacje osiagi/spalanie to naprawde udany silnik... jakby jeszcze tak nas nie strzygli na akcyzie przy >2.0 to na 100% bylby to moj nastepny wybor... |
_________________ Był: Mitsubishi Lancer 1.5 MT Invite 2008
Jest: Mazda 6 2.5 AT SkyPassion Kombi FL 2015

 |
|
|
|
 |
jaca71
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 ES '09
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Wrz 2008 Posty: 4696 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 13-03-2013, 11:50
|
|
|
gzesiolek, 2.0 benzynowy ma osiągi i spalanie lepsze, i to dużo lepsze od mojego Lancera. Nie mówiąc że jakimś cudem jest lżejsza od niego. Ja tam bym łyknął 2.0 z 6 biegowym manuelem. Na mazdę 6 choruję od 1993 kiedy miałem przyjemność przez 2 miesiące jeździć 626 2.2 Miłość niespełniona.
Mitsu ma problem z określeniem kierunku rozwoju... |
_________________ 1. Mitsubishi Lancer '09 (2008-...)
2. Honda Civic 5dr '98 (2010-...) 
 |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2353 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 13-03-2013, 13:35
|
|
|
krzychu napisał/a: | sampler - ekolodzy nie do przeskoczenia. Taki V6 ma dużo większe opory własne a to daje większe spalanie i CO2... Już nie mówiąc o kosztach produkcji. |
nie do konca, V6 ma zazwyczaj lepsza krzywą momentu od rzedowej 4 przez co pracuje srednio na nizszych obrotach = mniejsze spalanie i znacznie wyzsza zywotnosc |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
gzesiolek
Forumowicz

Auto: Mazda 6 GJ 2.5 AT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 2698 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 13-03-2013, 13:38
|
|
|
jaca71, czyli za 3-4 lata widzimy sie na spocie mazdomaniakow bo jak sie powoli do Outka III przekonuje to i tak jak na razie nie widze przyszlosci w Miskach...
Alez nie skreslam 2.0 zwlaszcza przy aktualnych cenach i braku manuala w 2.5...
Mam nadzieje, ze bedzie przyzwoita wersja z 2.0, manualem i klima automatyczna do 90k PLN (chocby przy wyprzedazy poprzedniego rocznika) bo za 3-4 lata bede mial na ten cel wlasnie okolo tej kwoty... (kolo 60-70k plus wartosc za ktora sprzedam miska)
sampler, wszystko zalezy jak kto jezdzi... Jesli starasz sie jezdzic w okolicach moc maksymalna - max 30% to wiadomo ze taki V6 da znacznie wiecej z siebie bez wysilku: i w spalaniu i w zuzyciu... jednak jesli nie masz nic przeciwko w toczeniu sie stala predkoscia to jednak eko-R4 bedzie zawsze oszczedniejszy... |
_________________ Był: Mitsubishi Lancer 1.5 MT Invite 2008
Jest: Mazda 6 2.5 AT SkyPassion Kombi FL 2015

 |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 13-03-2013, 13:46
|
|
|
sampler napisał/a: | nie do konca, V6 ma zazwyczaj lepsza krzywą momentu od rzedowej 4 |
To można kształtować innymi rzeczami niż ilość cylindrów.
sampler napisał/a: | przez co pracuje srednio na nizszych obrotach = mniejsze spalanie i znacznie wyzsza zywotnosc |
Z tym spalaniem to bym nie generalizował, a na żywotności nie bardzo zależy obecnym inżynierom. |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2353 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 13-03-2013, 20:50
|
|
|
chodzilo mi o to ze jeszcze nie widzialem przy tej samej pojemnosci silnika R4 ktory mialby lepsze badz zblizone parametry od V6. Zazwyczaj moment R4 jest kiepski i nie tak plaski jak w V6. Zwłaszcza w dolnym zakresie obrotow |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
jaca71
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 ES '09
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Wrz 2008 Posty: 4696 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 14-03-2013, 11:14
|
|
|
sampler, A to :
Jest dobry czy zły przebieg momentu, zwłaszcza w dolnym zakresie? |
_________________ 1. Mitsubishi Lancer '09 (2008-...)
2. Honda Civic 5dr '98 (2010-...) 
 |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2353 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 15-03-2013, 07:18
|
|
|
jak na rzedowke calkiem niezle. Masz chyba miveca bo cos przy 4 tys widac skok ? |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
jaca71
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 ES '09
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Wrz 2008 Posty: 4696 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 15-03-2013, 10:15
|
|
|
sampler, nie chodzi o chwalenie, ale o to że V-ki mają swoje zalety ale przebieg momentu nie jest jedną z nich. Od V6 "lepsze" są R6. Ale R4 to jest bardzo duży kompromis. Cieszmy się że jeszcze 4 cylindry zostały bo są pomysły by R3 były podstawowymi silnikami. Miałem już R3 i dziękuję.
sampler napisał/a: | Masz chyba miveca bo cos przy 4 tys widac skok ? | poza MIVECiem silnik ten jest kwadratowy - skok równy średnicy cylindra. To tez pomaga na dole. |
_________________ 1. Mitsubishi Lancer '09 (2008-...)
2. Honda Civic 5dr '98 (2010-...) 
 |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 15-03-2013, 11:11
|
|
|
jaca71 napisał/a: | Cieszmy się że jeszcze 4 cylindry zostały bo są pomysły by R3 były podstawowymi silnikami. Miałem już R3 i dziękuję. |
A tam R3, fiat ostro pracuje, żeby uskutecznić R2 i to na cudacznych zaworach i gigantycznych wałkach wyrównoważających... |
|
|
|
 |
|