Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] Czujnik poziomu oleju, zółta kontrolka poziomu oleju
Autor Wiadomość
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 08-08-2015, 22:44   

dmi, jak masz zbyt ubogą mieszankę na lpg to sonda wywala błąd
 
 
dmi 
Mitsumaniak


Auto: Avance 2.5 V6 A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 475
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 09-08-2015, 11:48   

polaff , może masz racje bo jakby ostatnimi czasu gorzej ciągnął na lpg, do regulacji gaz zapewne juz :)
 
 
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 09-08-2015, 21:02   

dmi, ja na lpg jeździłem V6 przez 3 lata i zawsze po CE nie było zapisanych błędów w ECU i zawsze winna była lambda bo mieszanka była za uboga... ZAWSZE
 
 
daboss 
Mitsumaniak


Auto: 97' Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Kwi 2013
Posty: 169
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 15-08-2015, 14:41   

banangti, jest jakieś połączenie między alternatorem a kontrolką ciśnienia oleju. U mnie jak brakowało masy w kostce od altka latały obroty i paliły się te same kontrolki co u Ciebie. Więc nie stresowałbym się tym, że uszkodziło się coś jeszcze, tylko sprawdził najpierw sam alternator - wymiana paska i przejrzenie kostki powinno wszystko załatwić.
_________________
 
 
adamek90 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 104
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 10-12-2015, 14:34   

Witam. Co może być przyczyną nie świecenia kontrolki ciśnienia oleju?(czerwonej) Żarówka jest dobra i siedzi na swoim miejscu. Czujnik ciśnienia? Jak mogę go sprawdzić ? Gdzie on się znajduje ? Galant GDI
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 10-12-2015, 15:08   

Odłącz od czujnika przewód i zewżyj do masy kontrolka powinna sie zapalić jesli tak bedzie to czujnik do wymiany ,jest przy filtrze olejowym wkręcony poziomo
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
artufcb 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 463
Skąd: parczew
Wysłany: 08-12-2016, 02:52   

Jak sprawdzić czy czujnik od osoby poziomu oleju jest sprawny? Ile oleju bym nie miał czy minimum czy maksimum to kontrolka zawsze gaśnie po odpaleniu i nigdy w czasie jazdy mi nawet nie mrugnęła. W misce jest plywak? Możliwe że się zawiesił?
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21019
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 08-12-2016, 09:58   

http://mitsubishi-motors....WorkShop/12.pdf
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 08-12-2016, 11:48   

artufcb napisał/a:
Jak sprawdzić czy czujnik od osoby poziomu oleju jest sprawny? Ile oleju bym nie miał czy minimum czy maksimum to kontrolka zawsze gaśnie po odpaleniu i nigdy w czasie jazdy mi nawet nie mrugnęła. W misce jest plywak? Możliwe że się zawiesił?


jechałem kiedyś be korka... po 80km brakowało mi 2l oleju, usłyszałem popychacze... a kontrolka nawet nie mrugnęła.
Jak zdejmowałem miskę to wygladało ze pływak jest sprawny...
Ja tam wolę na tym nie polegać. Wg mnie już poniżej min powinno ostrzegać.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.