Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Czerwona kontrolka oleju.
Autor Wiadomość
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 23-12-2013, 22:07   

Carollus napisał/a:
Macie może miejsce gdzie można szukać pewnego silnika?

tak.
www.allegro.pl (???) :mrgreen:
A tak serio używka to zawsze loteria. Przecież każdy sprzedawca używanych części nie wie co sprzedaje.
 
 
czapelka 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA5A '99 Avance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 139
Skąd: Poznań
Wysłany: 23-12-2013, 23:48   

Panowie czy mówimy o tej lamce w prawym dolnym rogu liczników? Pomarańczowa od oleju? Bo i również mnie dopadło czasem na światłach się zapali po ruszeniu zgaśnie. Olej wporządku :) Czyli czujnik ? :)

Dokładnie zapala mi się:

kontrolka ostatnia ze zdjęcia:
http://fotojazzman.eu/_mi...egary_hc_01.jpg

Dodam że po przekręceniu na ON nie świeci mi się kontrolka 3 od prawej obok ladowania podejrzewam iż się przepaliła :/
 
 
 
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 24-12-2013, 05:23   

czapelka, pomarańczowa - czyli pierwsza od prawej na Twoim zdjęciu jest od poziomu oleju a nie ciśnienia. Wyciągnij bagnet i sprawdź poziom oleju w silniku.
 
 
krzysztofpak75 
Forumowicz

Auto: Galant GLS 2.0 136 KM
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 03 Maj 2014
Posty: 138
Skąd: Germania
Wysłany: 08-03-2015, 14:05   Czerwona kontrolka oleju - Nie działa!

Witam Wszystkich!
Od kilku dni nie działa mi kontrolka od Ciśnienia oleju. Wyjalem zegary, żarówkę zmieniłem chociaż była dobra. I dalej nic. Co mógłbym jeszcze sprawdzić?
Pozdrawiam.
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 08-03-2015, 14:19   

krzysztofpak75 napisał/a:
Witam Wszystkich!
Od kilku dni nie działa mi kontrolka od Ciśnienia oleju. Wyjalem zegary, żarówkę zmieniłem chociaż była dobra. I dalej nic. Co mógłbym jeszcze sprawdzić?
Pozdrawiam.


Na 99% uszkodzony przewód od czujnika ciśnienia oleju , lub sam czujnik . Dostań się do czujnika i przy włączonym zapłonie zewrzyj przewód do masy silnika i spr czy kontrolka się zapali. Koszt nowego czujnika ok 18 zł
 
 
krzysztofpak75 
Forumowicz

Auto: Galant GLS 2.0 136 KM
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 03 Maj 2014
Posty: 138
Skąd: Germania
Wysłany: 08-03-2015, 16:36   

Dzięki za szybką odpowiedź , a może naprowadziłbyś mnie na miejsce gdzie go szukać ?? Silnik 2.0 .

Pozdrawiam.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 08-03-2015, 17:27   

Musisz wjechać na kanał lub podnośnik i popatrzeć na blok silnika od strony ściany grodziowej
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
krzysztofpak75 
Forumowicz

Auto: Galant GLS 2.0 136 KM
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 03 Maj 2014
Posty: 138
Skąd: Germania
Wysłany: 08-03-2015, 19:35   

No to niestety tylko niemiecki mechanik mi pozostaje 😟.
Mam nadzieje ze nie skończy się to sumą 300 EUR....
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 08-03-2015, 21:37   

krzysztofpak75 napisał/a:
No to niestety tylko niemiecki mechanik mi pozostaje 😟.
Mam nadzieje ze nie skończy się to sumą 300 EUR....


Nie przesadzaj , dorwij kanał lub wiekszy najazd i spr. 20 min roboty :wink:
 
 
krzysztofpak75 
Forumowicz

Auto: Galant GLS 2.0 136 KM
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 03 Maj 2014
Posty: 138
Skąd: Germania
Wysłany: 09-03-2015, 05:57   

No zobaczę, chyba że w pracy zrobię sobie najazdy... Wolałbym zobaczyć to sam. Bogdan jak mi nie działało wsteczne to mi powiedzieli ze to ok 10 godzin roboty, a godzina 50 EUR. A zrobiłem sam, także trochę zaoszczędzone.
Pozdro
 
 
michal_or 
Nowy Forumowicz

Auto: galant v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lis 2014
Posty: 10
Skąd: Grójec
Wysłany: 12-07-2015, 20:13   

Czesc wszystkim. Wczoraj jak podjechalem pod gazaz ( delikatny podjazd ) zaczela mi delikatnie zazyc sie kontrolka cisnienia. Olej ok dzis caly dzien bylo ok po ponownym odstawieniu samochodu znowu to samo. Zaczyna sie delikatnie zazyc tylko na wolnych obrotach i na delikatnym podjezdzie. Samochod to galant 2.5 olej gulf 5w40 co moze byc tego przyczyna ?
Pozdrawiam
 
 
Witek vel Mysza 
Forumowicz
Artysta rzeźbiarz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16v '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 587
Skąd: Płock
Wysłany: 13-07-2015, 18:15   

Wkręć manometr zamiast czujnika to się dowiesz.
_________________
LPG niszczy silniki! Tylko tym którzy na nim nie jeżdżą...
Mitsumaniaku, zobacz mojego GALANTA!
 
 
michal_or 
Nowy Forumowicz

Auto: galant v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lis 2014
Posty: 10
Skąd: Grójec
Wysłany: 13-07-2015, 20:03   

Po dzisiejszej plukance i wymianie oleju jest juz ok

[ Dodano: 13-07-2015, 20:58 ]
Jeszcze jedno pytanie czy stary olej (miał 9000 km) moze powodowac mrugniecie kontrolki cisnienia ?
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 13-07-2015, 21:33   

9k km to nie jest jakieś wyzwanie dla oleju, powinien trzymać specyfikacje. Jak wspomniano, pomierzyłbym ciśnienia robocze oleju, bo może coś się dziać z pompą oleju (słabieje) i wymiana na świeży olej tylko czasowo poprawiła sprawę.
Może też to być sprawka zupełnie innego objawu po stronie elektryki, np. czujnik, ładowanie altka itd. a zbiegiem okoliczności przy wymianie oleju coś tam dotknąłeś i czasowo naprawiłeś.
Zrób pomiar ciśnień na wolnych obrotach na zimnym silniku, na wolnych obrotach przy rozgrzanym silniku i przy obrotach coś pod 3000 przy silniku pod obciążeniem (jeśli się da :wink: ).
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
michal_or 
Nowy Forumowicz

Auto: galant v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lis 2014
Posty: 10
Skąd: Grójec
Wysłany: 13-07-2015, 22:10   

Taka odpowiedz to odpowiedz :P
Dzieki wielkie :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.