Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Outlander 2.2 diesel czy 2.4 benzyna?
Autor Wiadomość
Aleksander1965 
Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2,2 156km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 17 Mar 2012
Posty: 480
Skąd: Strzelce Opolskie
Wysłany: 22-05-2015, 10:29   

lexus napisał/a:
W silniku 2.2 PROBLEM BYŁ ZE SPRZĘGŁEM,i to dosć powazny, bo sprzęglo nie radziło sobie z mocą i padało czasami po 15tyś ,a koszty były nieziemskie można cały silnik 2,0 uzywkę kupić

Tak faktycznie to nie ma złotego środka.Każdy ma wady i zalety.Ja wybrałem 2,2 bo jest elastyczny,zrywny i ekonomiczny średnie spalanie w trasie to 7,5l Wcześniej przed zakupem jeździłem obydwoma modelami. I przepaść na korzyść 2,2 niesamowita.Przejechałem się także 2,0 po podniesieniu mocy w autoryzowanym serwisie i powiem tak,tylnej partii ciała nie urywa.Ale wybór pozostawiam oczywiście użytkownikowi.Gdybym teraz z perspektywy 4 lat użytkowania miał podjąć decyzję jeszcze raz przy zakupie tego modelu to nie kupiłbym już Outlandera.Ale nawet gdyby to ponownie z silnikiem 2,2 z całymi jego rzekomymi wadami i zaletami.
_________________

 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 22-05-2015, 14:51   

wiesz, mnie na jazdach testowych 2.2 udało się osiągnąć 14,5l/100 wiec z tą ekonomiką to nie przesadzałbym ;) , bo 2.0 doszedłem tylko do 10,5l ;) później średnią miałem nieco ponad 8l z rekordem 5,22 i 12,5 z tankowań. BTW moc nie podnosi się w serwisie (bo to pewnie słynny, czasami działający Rallyart ) tylko u dobrych tunerów - w 2.2 też ;)
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
paweldm 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.2 did 2008r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Gru 2011
Posty: 325
Skąd: GST
Wysłany: 23-05-2015, 19:14   

Pierwsze słyszę o tym sprzęgle w 2.2 did.
Proszę nie trzeba długo szukać aby natknąć się na takie kwiatki:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=92479

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=90689
 
 
Aleksander1965 
Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2,2 156km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 17 Mar 2012
Posty: 480
Skąd: Strzelce Opolskie
Wysłany: 23-05-2015, 22:16   

[quote="paweldm"]Pierwsze słyszę o tym sprzęgle w 2.2 did.
Proszę nie trzeba długo szukać aby natknąć się na takie kwiatki:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=92479

http://forum.mitsumaniaki...hp?t=90689[/quo :finga: :finga:
_________________

 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 24-05-2015, 09:18   

http://forum.mitsumaniaki...ht=sprz%EAg%B3o
http://forum.mitsumaniaki...ht=sprz%EAg%B3o
Też można bez problemów znaleźć informacje o sprzęgle. I o słynnym zbiorniczku na Eloys ;)
Aleksander1965 napisał/a:
Każdy ma wady i zalety
:partyman:
Na pewno 2.2 nie jest tak ekonomiczny jak 2.0, jest bardziej wrażliwy na jakość paliwa i mróz. Za to jest bardziej dynamiczny i znacznie cichszy.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
paweldm 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.2 did 2008r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Gru 2011
Posty: 325
Skąd: GST
Wysłany: 24-05-2015, 17:40   

Tą dyskusję podsumuję w ten sposób, iż ja mając do wyboru silnik diesla 2.0 i 2.2 zdecydowanie wybrałem wersje z silnikiem PSA 2.2 did, aczkolwiek dla mnie optymalnym silnikiem dla outlandera jest benzyna 2,4.
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 24-05-2015, 18:18   

Optymalny silnik to2,0 bo akcyza jest mała
😃
_________________

 
 
Mia 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2.2 DID Mivec
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Gru 2014
Posty: 9
Skąd: KR
Wysłany: 24-05-2015, 19:11   

Optymalny ? Hmm. W tamtym roku też się nad tym zastanawiałem i zdecydowałem o zakupie Outka z 2.2 DID Mivec. To ten silnik pod każdym względem okazał się najlepszy w takim aucie jak Outlander pomimo, że sam nie jest bez wad (biorąc po uwagę również OIII). Ale ten silnik 177 KM pojawił się dopiero w 2010 lub 2011 roku, a obecnie w OIII występuje już bez Mivec. Dlaczego nie wiem.
 
 
Aleksander1965 
Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2,2 156km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 17 Mar 2012
Posty: 480
Skąd: Strzelce Opolskie
Wysłany: 24-05-2015, 20:53   

Mia napisał/a:
Optymalny ? Hmm. W tamtym roku też się nad tym zastanawiałem i zdecydowałem o zakupie Outka z 2.2 DID Mivec. To ten silnik pod każdym względem okazał się najlepszy w takim aucie jak Outlander pomimo, że sam nie jest bez wad (biorąc po uwagę również OIII). Ale ten silnik 177 KM pojawił się dopiero w 2010 lub 2011 roku, a obecnie w OIII występuje już bez Mivec. Dlaczego nie wiem.

Miałem nim jazdę próbna ,rewelacja...tylko w przypadku awarii jestes zdany wyłącznie na serwis Mitsu :( :( a tam tylko Wonga Com..
_________________

 
 
Komandor 
Mitsumaniak

Auto: OII 2.4 cvt, Romet Ogar 125 ;)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 493
Skąd: Z morza
Wysłany: 25-05-2015, 04:36   

Suma sumarum tylko benzyna 2.4 gwarantuje bezproblemowe uztkowanie przy rozsądnych osiągach. Gdyby spalanie jeszcze bylo mniejsze to bylby ideał ze z 3 diamentami :biggrin: Mój wynik to 8 ltr/100 trasa wawa- pomorze (bez autostrad) przy sredniej z kompa ~67 kmh. Miasto to zwykle 12-13 ltr/100. CVT dla wygodnych ale po 200 kkm moze wymagac serwisu.
_________________
Wolność ma zapach benzyny...
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10742
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 25-05-2015, 10:35   

Komandor napisał/a:
Gdyby spalanie jeszcze bylo mniejsze to bylby ideał ze z 3 diamentami Mój wynik to 8 ltr/100 trasa wawa- pomorze (bez autostrad) przy sredniej z kompa ~67 kmh. Miasto to zwykle 12-13 ltr/100

Ideał by był jak by się dał zagazować:)
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
paweldm 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.2 did 2008r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Gru 2011
Posty: 325
Skąd: GST
Wysłany: 26-05-2015, 11:04   

A kto mówi, że się nie da?
Gdybym trafił na 2.4 śmigałbym na gazie.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10742
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 26-05-2015, 12:47   

paweldm napisał/a:
A kto mówi, że się nie da?
Gdybym trafił na 2.4 śmigałbym na gazie.

I bardzo dobrze. Będe śledził temat bo tylko opcja z LPG mnie interesuje.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
rej 
Forumowicz

Auto: Spacer Star
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Wrz 2014
Posty: 155
Skąd: Krk/Wwa
Wysłany: 18-10-2015, 17:47   

Sorry, że odgrzewam, ale mam podobny dylemat. Nie wiem czy lepszy będzie diesel czy benzyna... Do jazdy w 40% po mieście i 60% na trasie.
 
 
igorek 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Kwi 2013
Posty: 166
Skąd: Wrocław
Wysłany: 19-10-2015, 07:57   

Lepsza opcja to chyba mimo wszystko benzyna do której możesz zamontować instalacje gazową - jeżeli masz taki kaprys. Jeździsz wtedy mniej więcej o połowę taniej.
Benzyna czy diesel. Odwieczny dylemat.
Ostatnio zmieniony przez Bizi78 25-07-2022, 11:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.