Chcę założyć gaz do 2.5 V6 |
Autor |
Wiadomość |
Derpin [Usunięty]
|
Wysłany: 05-08-2011, 01:09
|
|
|
PIOTR_FOTO napisał/a: | Problem jest taki, że kiedy ja chcę wybrać podzespoły to mówią że może bć problem z regulacją itp. i ogólnie jakoś ci gazownicy są niechętni do tego aby zmienić coś. |
problem jest nie z regulacją bo jak mają z tym problem to sami przyznają się, że z nich partacze a nie instalatorzy, problemem dla nich jest to że zestawy które Ci proponują mają możliwość kupić w dobrej cenie od dostawców i dużo więcej na tym zarobić niż na gratach które wybierzesz Ty.
może jednak warto przejechać się gdzieś kawałek dalej żeby jednak uzyskać to co chcesz za rozsądne pieniążki i z dobrą obsługą w czasie eksploatacji ? nie wiem czy gdzieś w Twoim regionie są jacyś szczególnie polecani na forach instalatorzy od nich powinieneś zacząć.
aaa i pamiętaj kolektor do wiercenia otworów MUSI być zdemontowany.
za 3,5 kawałka powinieneś znaleźć coś rozsądnego na gratach które podałem wyżej - wiadomo że ceny różne zależnie od regionu, ale nie powinny odbiegać znacznie. |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3547 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 05-08-2011, 01:51
|
|
|
Jeśli kasa nie stanowi problemu, to szukaj, gazownika do skutku. Dla dobrego gazownika regulacja instalacji to żaden problem. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 05-08-2011, 08:45
|
|
|
wojtas021180 napisał/a: | Hana 2000 niebieskie |
Wg mnie będą za wydajne do jego silnika. |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
Wysłany: 05-08-2011, 09:00
|
|
|
PIOTR_FOTO napisał/a: | Dodam, że do ceny nie przywiązuję dużej wagi-zależy mi na jakości. | Jeśłi takie są kryteria to wal na forum subaru i pytaj o jako. Dobierze Ci coś odpowiedniego, bo z tego co widzę to większość gazowników proponuje badziewie żeby nie przestraszyć klienta kosztami. |
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14369 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 05-08-2011, 11:27
|
|
|
Gaz w 2,5V6 był wałkowany wielokrotnie.
Po długich lekturach na forum LPG i u nas na forum założyłem to co według mnie było najlepsze i uzasadnione ekonomicznie. Bo wtryski keihin lub prins to już bezsensowny wydatek w galu.
Załóż instalację ze sterownikiem STAG, do tego wtryski Hana. W zależności od reduktora dobierasz kolor. Jeśli reduktor będzie pracował nominalnie w okolicach 1 bara to zielone, jeśli w okolicach 1,3 lub więcej to tylko czerwone, bo wtedy mnożnik dąży do 1 dla dużych czasów wtrysków.
Ja bym dał reduktor KME GOLD. Obsłuży Ci auto bez problemu i nie powinien sprawiać kłopotów. Do tego miedź 8mm i wtryskiwacze podłączone dwoma rozdzielaczami (po 3 wyjścia) połączonymi z kompensacją. Hany bez listew, bo wtedy będą długie wężyki. Nawierty do kolektorów przykręcanych do głowic, a nie do tego z przepustnicą!
Znajdź zakład, który zrobi to według Twoich wytycznych. Pytaj także w jaki sposób ustawiają gaz, bez sugerowania odpowiedzi. Dobre ustawienie odbywa się podczas jazdy, w dwie osoby.
Metoda przez pokrycie mapy gazowej i PB, lub poprzez obserwację czasu wtrysku w danym punkcie pracy.
KaWu napisał/a: | Wg mnie będą za wydajne do jego silnika. |
Dużo za wydajne. Na reduktorze musiałby zejść dużo poniżej 1 bara, a nie wiem czy któryś reduktor da się tak ustawić. |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3547 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 05-08-2011, 13:54
|
|
|
KaWu napisał/a: |
wojtas021180 napisał/a:
Hana 2000 niebieskie
Wg mnie będą za wydajne do jego silnika. |
Cytat: | KaWu napisał/a:
Wg mnie będą za wydajne do jego silnika.
Dużo za wydajne. Na reduktorze musiałby zejść dużo poniżej 1 bara, a nie wiem czy któryś reduktor da się tak ustawić. |
Macie rację, sorki za wprowadzenie w błąd. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
PIOTR_FOTO
Forumowicz

Auto: Galant 2.5V6 i PajeroII 3.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Cze 2011 Posty: 152 Skąd: Łuków
|
Wysłany: 10-08-2011, 22:15
|
|
|
No więc instalacja założona. Zamontowali mi pod maską sterownik V-TEC, wtryskiwacze HANA H2000 i reduktor ZAVOLI Zeta S. Samochód niewiele stracił mocy, chodzi płynnie aż do odcinki. Po 1000 km mam przyjechać na bezpłatną regulację i przegląd instalacji. Jestem mile zaskoczony. Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
DanielBogusz
Mitsumaniak Sędzią moim jest Bóg

Auto: Space Star 1.6 Galant 2.5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Sie 2009 Posty: 389 Skąd: Garwolin
|
Wysłany: 21-04-2014, 21:31
|
|
|
Ja mam instalację Lecho / Lovato /AG CZech. Niby nie jest źle za taką cenę, ale i problem czasem się trafi. |
|
|
|
 |
wecha
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.5 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2014 Posty: 56 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 24-04-2014, 18:57
|
|
|
Witam
A może ktoś powiedzieć cokolwiek na temat takiego "zestawu" ?
Gal z 98 r 2.0 GLS (sedan) i instalacja 2 generacji, czyli nie sekwencja, jak to się ma do takiego silnika i czy coś dostaje w d...ę przy takiej instalacji ?
Pozdro |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 24-04-2014, 19:36
|
|
|
Przy wystrzale przepływka i pewnie cały dolot przed przepustnicą oraz zawory przez zbyt ubogą mieszankę. |
|
|
|
 |
wecha
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.5 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2014 Posty: 56 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 24-04-2014, 20:09
|
|
|
thx za szybką odpowiedź |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
|
|
|
 |
wecha
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.5 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2014 Posty: 56 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 24-04-2014, 21:58
|
|
|
prawdę mówiąc to już w większości ten temat przejrzałem, faktycznie jest co czytać, bo postów mnóstwo dopiero noszę się z zakupem Gala i padnie na 2.5 v6 163KM w sedanie, tyle że chyba w benzynie i założę sekwencję - wybór padnie chyba na staga, ale ciekawiło mnie jak się zachowuje 2l silnik na zwykłym gazie, bo akurat jest w ofercie sprzedaży, jednak całkowicie zapomniałem o możliwości "strzału" |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 24-04-2014, 22:07
|
|
|
Ja proponuję sterownik LPGTecha, jest bardziej idiotoodpory niż Stag bo bardzo łatwo się go ustawia. |
|
|
|
 |
wecha
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.5 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2014 Posty: 56 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 24-04-2014, 22:15
|
|
|
hmm, niestety nie bardzo się znam, więc muszę po gaziarzach podzwonić czy mają takowego w swoich ofertach |
_________________ Jest Misio Galant 2.5 v6
Vectra B 1.6 16v
Fiat Marea 1.8
Calibra 2.0 8v
 |
|
|
|
 |
|