Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana czujnika spalania stukowego
Autor Wiadomość
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 09-12-2016, 20:21   

Krzyzak napisał/a:
Nic poza uszkodzonym czujnikiem lub przewodami.
Dorzuć do tego kiepskie paliwo, zly sklad mieszanki, błedny montaz rozrzadu przez co ECU xle wysterowuje zaplon, naprawde mozna wyliczyc jeszcze kilka opcji
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
lukasz45674 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant '97 4g63
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Mar 2015
Posty: 50
Skąd: internet
Wysłany: 10-12-2016, 12:43   

Bo ktos wczesniej pisal ze ten blad moze oznaczac jakis problem w ukladzie zaplonowym.
_________________
LUC
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 11-12-2016, 12:43   

robertdg napisał/a:
Dorzuć do tego kiepskie paliwo, zly sklad mieszanki, błedny montaz rozrzadu przez co ECU xle wysterowuje zaplon, naprawde mozna wyliczyc jeszcze kilka opcji
tzn. wg mnie to co piszesz nie spowoduje błędu Knocka ale właśnie czujnik wykryje spalanie i ECU cofnie zapłon
problem z czujnikiem jako takim może spowodować tylko on lub przewody
a ECU ustala go na podstawie napięcia w 200 cyklach - jak opisałem
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 11-12-2016, 13:32   

Często zapisowi błędu knocksensora towarzyszy inny, wynikający z:
robertdg napisał/a:
(...) kiepskie paliwo, zly sklad mieszanki, błedny montaz rozrzadu przez co ECU źle wysterowuje zaplon (...)
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 11-12-2016, 15:23   

Krzyzak napisał/a:
tzn. wg mnie to co piszesz nie spowoduje błędu Knocka ale właśnie czujnik wykryje spalanie i ECU cofnie zapłon
O ile ma dostepny zakres regulacji
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
lukasz45674 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant '97 4g63
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Mar 2015
Posty: 50
Skąd: internet
Wysłany: 31-01-2017, 10:12   

Panowie pytanie troszkę nie związane z tematem ale potrzebuję szybkiej odpowiedzi. Za chwilę będę montował czujnik temperatury który kupiłem używany i ten metalowy bolec jest jakby zaśniedziały. Czy można to wyczyścić jakimś WD40 lub innym specyfikiem czy montować tak jak jest?? Jeżeli go wyczyszczę to czy będzie działał tak jak powinien??
Prosiłbym o szybką odpowiedź:)
_________________
LUC
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 01-02-2017, 09:16   

możesz prysnąć WD-kiem, wyczyścić szczotką drucianą, potem dać trochę wazeliny na gwint - będzie OK
 
 
paw3los 
Nowy Forumowicz

Auto: EA5A '01
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Gru 2011
Posty: 14
Skąd: k. Jeleniej G.
Wysłany: 21-03-2017, 06:10   

Gdzie znajduje się czujnik spalania stukowego w 2.5? Po odkręceniu plastikowej osłony z góry widać tylko wielką wiązkę kabli i wężyki od lpg. Czy trzeba zwalać kolektor, żeby się do niego dostać?
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 21-03-2017, 07:51   

paw3los napisał/a:
Czy trzeba zwalać kolektor, żeby się do niego dostać?
Tak, kolektor ssący oraz "kominek" pod nim. Czujnik spalania stukowego jest dokładnie pośrodku bloku pomiędzy głowicami.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 21-03-2017, 08:51   

na samym środku
 
 
paw3los 
Nowy Forumowicz

Auto: EA5A '01
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Gru 2011
Posty: 14
Skąd: k. Jeleniej G.
Wysłany: 26-03-2017, 18:32   

Jest jakiś sposób na sprawdzenie tego czujnika przed montażem (zamówiłem używkę)? Nowe widziałem tylko w zagranicznych sklepach :/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.