Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Mitsubishi Galant Wagon - Trumna w budyniu
Autor Wiadomość
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11168
Skąd: Radomsko
Wysłany: 23-05-2020, 10:33   

Widzę tylko pierwsze zdjęcie, a reszta na zakazie stoi.

Nacz napisał/a:
Miską nie cieszyłem się zbyt długo, pierwsze w życiu pożyczenie auta ojcu skończyło się na dziurze w misce... a zarzekał się, że umi jeździć obniżonym.

Po za miską nic nie ucierpiało ?
_________________

 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 23-05-2020, 10:36   

Fabrycznie są pod nakrętkami śrub mocujących tuleje wahaczy mimośrodowych podkładki sprężynowe. One powodowały bardzo bujanie tyłu auta?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24319
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 23-05-2020, 18:37   

Nacz napisał/a:
uchylający bramę od garażu na 1/4 wysokości (bo kurz leci do środka)
to nie o kurz chodzi - liście mi wiatr nawiewa do środka a tego nie lubię
i o ile auto da się umyć to syf na rowerach czy innym sprzęcie to zwyczajnie mi się wycierać nie chce
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11168
Skąd: Radomsko
Wysłany: 24-05-2020, 00:53   

Krzyzak napisał/a:

Nacz napisał/a:
uchylający bramę od garażu na 1/4 wysokości (bo kurz leci do środka)
to nie o kurz chodzi - liście mi wiatr nawiewa do środka a tego nie lubię
i o ile auto da się umyć to syf na rowerach czy innym sprzęcie to zwyczajnie mi się wycierać nie chce

Jednak masz zdrowo nategowane :mrgreen:
_________________

 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24319
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 24-05-2020, 12:46   

i teraz nie wiem czy się na was obrazić czy nie... mordy wy moje
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10721
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 24-05-2020, 13:06   

Krzyzak napisał/a:
i teraz nie wiem czy się na was obrazić czy nie... mordy wy moje

Jedni maja garaż i warsztat w jednym a inni garaż muzeum. Ja zyje z przeświadczeniem ze to trzeba używać ciąć metal i krzesać iskry ale to moje zdanie.
Ps. Zdjęć nie widać
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Nacz 
Forumowicz
Nacz


Auto: EA5W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2015
Posty: 146
Skąd: Gdynia
Wysłany: 25-05-2020, 17:56   

jacek11 napisał/a:
Widzę tylko pierwsze zdjęcie, a reszta na zakazie stoi.

Nacz napisał/a:
Miską nie cieszyłem się zbyt długo, pierwsze w życiu pożyczenie auta ojcu skończyło się na dziurze w misce... a zarzekał się, że umi jeździć obniżonym.

Po za miską nic nie ucierpiało ?
Przepraszam, Google zmieniło chyba kodowanie zdjęć, trochę zajęło mi ogarnięcie jak teraz linkować.
Przy przebiciu miski nic nie ucierpiało, "na szczęście" dziura zrobiła się na polnej drodze pod samym domkiem. Smok jest prosty, olej zlał się do końca po zatrzymaniu na parkingu.

Hugo napisał/a:
Fabrycznie są pod nakrętkami śrub mocujących tuleje wahaczy mimośrodowych podkładki sprężynowe. One powodowały bardzo bujanie tyłu auta?
Wiem, że są fabrycznie, ale auto było w dwóch miejscach na ustawianiu geometrii i dopiero w trzecim gość ogarnął i powiedział, że to się wszystko cały czas kręci. Po wywaleniu podkładek problem się skończył, niestety raz na 3-4 miesiące muszę podjechać poprawić. Może to wina zamienników. Przy okazji zamówię org. z ASO, może to ostatecznie rozwiąże problem.

Krzyzak napisał/a:
i teraz nie wiem czy się na was obrazić czy nie... mordy wy moje
Darek Mordeczko, foszek rozkoszek w tym wieku? No weeeeź!

Marcino napisał/a:
Jedni maja garaż i warsztat w jednym a inni garaż muzeum. Ja zyje z przeświadczeniem ze to trzeba używać ciąć metal i krzesać iskry ale to moje zdanie.
Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby ten sam garaż używać do jednego i drugiego ;)
_________________
Trumna w budyniu - Mitsubishi Galant 2.5 V6 Avance Wagon

Mitsu3Miasto

"Getting your hands dirty in the garage is always better than drinking the problems away (more expensive for sure, but still better…:) )" - Lasek
Ostatnio zmieniony przez Nacz 25-05-2020, 18:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 25-05-2020, 18:04   

Może to kwestia nieoryginalnych śrub mimośrodowych, u mnie są oryginalne, dałem podkładki sprężynowe i nic nie buja.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24319
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 25-05-2020, 20:02   

Trochę jednak Marcino przesadzasz - ja normalnie używam garaż, w zimie to jest tam syf straszny jak błoto pośniegowe się roztapia i kapie. Jak robię jakiś remont, to też syf leci wszędzie, przecież silnik i skrzynię w E32 wyciągałem w garażu, dołem... tak samo tylna belka w całości, błota od groma.

Ale już późną wiosną, tak kwieceń, najpóźniej maj to zamiatam a potem zmywam naloty solne i później to już dość często zamiatam, bo zwyczajnie lubię się położyć na czystą podłogę a nie całą w piachu.
Może gdybym miał kanał to bym tak często tego nie robił.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10721
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 25-05-2020, 21:50   

A to przepraszam nie byłem u ciebie. Ale to co napisałem nie było tylko do ciebie.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 25-05-2020, 22:55   

Nacz, zdecydowanie zamów oryginalne śruby. Problem ten sam co w O1T. Zamienniki są po prostu z plasteliny i nie dokręcisz tego jak trzeba.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
Vedrim 
Nowy Forumowicz

Auto: EA5W'99 2,5V6 Tiptronic
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Cze 2019
Posty: 1
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 02-07-2020, 01:14   

Od kiedy trafiłem dziś na ten ogromny temat, japa nie przestaje mi się cieszyć, Nacz jesteś mistrzem! Posiadam prawie bliźniaczego gala pod względem ogólnym (czarna trumna kombi w budyniu po pierwszym lifcie, zrobiona na pseudo Legnuma, sprowadzona ze Szwajcarii, etc.) i czytając Twoje i kolegów wypociny, mam wrażenie, że trafiłem na istną instrukcję doprowadzenia mojego egzemplarza do perfekcji w mega czytelnej wersji. Nie wiem jak dziękować za tak dokładną dokumentację ze zdjęciami jak żyleta, sortowaniem wszystkich działań i dygresjami innych użytkowników. Z ogromną wdzięcznością podziwiam dotychczasowe dokonania, a ta lektura będzie mi towarzyszyć przez następne lata, bo tym autkom po prostu należy się ratunek. THX i pozdrowienia! :biggrin:
 
 
Mietek 
Forumowicz


Auto: cs9w, ea5a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 16 Wrz 2012
Posty: 101
Skąd: Owsiska
Wysłany: 08-09-2021, 16:11   

Dzięki Twoim fotorelacjom wygluszylem pomyślnie swoje pierwsze drzwi w Galu :)
https://photos.app.goo.gl/Ez4VRAk7yi2pJufj8
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.