Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] Uciszyłem popychacze, stukające popychacze
Autor Wiadomość
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 04-08-2011, 23:40   

Krzyzak napisał/a:
Hugo - nie
Jeszcze nie wymieniłem popychaczy z braku czasu, ale jesteś na 120% pewien, że nie da się inaczej przykręcić tego wałka? Wiesz o co głównie chodzi-o spokój psychiczny jakby co...
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 05-08-2011, 06:39   

Tomii napisał/a:
1. Czy nowe popychacze trzeba napełnić (odpowietrzyć w ON - OYODO)


Napełniaj.
Ten tutek mówi o napełnieniu ON (procedura Mitsu):
http://www.atlanticz.ca/z...er+cleaning.pdf

Ten z kolei olejem silnikowym:
http://www.dsmtuners.com/...rs-lifters.html
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
Tomii 
Mitsumaniak

Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 1889
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 05-08-2011, 08:15   

fj_mike napisał/a:
Tomii napisał/a:
1. Czy nowe popychacze trzeba napełnić (odpowietrzyć w ON - OYODO)


Napełniaj.
Ten tutek mówi o napełnieniu ON (procedura Mitsu):
http://www.atlanticz.ca/z...er+cleaning.pdf

Ten z kolei olejem silnikowym:
http://www.dsmtuners.com/...rs-lifters.html


dzięki, jutro wymiana :)

ps. drugi link nie działa, sprawdzę w domu
Ostatnio zmieniony przez Tomii 05-08-2011, 08:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 05-08-2011, 08:26   

Tomii napisał/a:
ps. drugi link nie działa



działa!
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 05-08-2011, 11:17   

Hugo napisał/a:
jesteś na 120% pewien, że nie da się inaczej przykręcić tego wałka?

nie - na 100%, otwory są rozmieszczone niesymetrycznie
 
 
Everel30 
Forumowicz
Everel30


Auto: Galant Kombi 2,5 V6 sport edit
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Wrz 2011
Posty: 39
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 20-09-2011, 14:59   

Witam Serdecznie wszystkich może komuś się przyda jak chce wymienić popychacze taniej jeszcze nie znalazłem 36 zł za sztukę nowe oto stronka http://www.czesci.4cars.p...cz_zaworu,0.php

w moim przypadku koszt 864zł za 24 sztuki
_________________

 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 20-09-2011, 19:06   

Śmiem twierdzić, że co ori to ori. Jak na razie udało mi się uciszyć 1.8 GDi w Carismie i 2.5V6 w galu. Cari przejechała kilka tysięcy dopiero, ale na razie w sumie cisza. Wystarczyło dokładnie umyć i napełnić ON :)
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 20-09-2011, 20:19   

Everel30 napisał/a:
Witam Serdecznie wszystkich może komuś się przyda jak chce wymienić popychacze taniej jeszcze nie znalazłem 36 zł za sztukę nowe oto stronka
Zadzwoń tutaj
Japaneze Marek Malik Pabianice telefon: (042) 215 44 02. GSM: 602 224 584
powinno być taniej ;-)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
PIOTR_FOTO 
Forumowicz


Auto: Galant 2.5V6 i PajeroII 3.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Cze 2011
Posty: 152
Skąd: Łuków
Wysłany: 21-09-2011, 21:42   

Mi również udało się uciszyć popychacze bez ich wymiany. Nie wiem tylko na jak długo. Powyciągałem wszystkie i moczyłem 48 godzin w nafcie. Następnie poczyściłem jeszcze WD-40 i przed montażem odpowietrzyłem napełniając ON. Na początku trochę klepały ale po 100 km w 90% ucichły. Te 10% to takie delikatne klepanie ale ledwo słyszalne. Rozważam do tego jeszcze dwa eksperymenty z olejami: 1-to zalać olej 0W40 i obserwować pracę popychaczy a 2-to zalać gęstszy olej 10W40 i zobaczyć co będzie się działo. Ale jeszcze pomyślę nad tym bo za cenę tych olejowych eksperymentów kupiłbym 12 nowych popychaczy. O moich spostrzeżeniach poinformuję.
 
 
Everel30 
Forumowicz
Everel30


Auto: Galant Kombi 2,5 V6 sport edit
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Wrz 2011
Posty: 39
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 21-09-2011, 23:16   

Dziękuję robertdg
Galancik super też myślałem o sedanie ale jest kombi :D
a tu moje dwie fotki mojego

http://imageshack.us/f/687/galant1.jpg/

http://imageshack.us/f/594/galant2.jpg/

ps wracając do tematu polecam raczej wymianę na nowe niż eksperymenty z olejami lepiej wymienić zalać świeżutki olej i cieszyć się ciszą pamiętając o jego regularnej wymianie
_________________

 
 
 
PIOTR_FOTO 
Forumowicz


Auto: Galant 2.5V6 i PajeroII 3.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Cze 2011
Posty: 152
Skąd: Łuków
Wysłany: 22-09-2011, 18:04   

Cytat:
polecam raczej wymianę na nowe niż eksperymenty z olejami lepiej wymienić zalać świeżutki olej i cieszyć się ciszą pamiętając o jego regularnej wymianie
Pewnie masz rację bo żadnym olejem raczej ich całkiem nie wyciszę. Czeka mnie pewnie kupno nowych.
PS. Ciekawe czy te od Japaneze po 20 zł są coś warte bo pytałem w sklepach to ok. 30zł.
Ostatnio zmieniony przez PIOTR_FOTO 22-09-2011, 18:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Everel30 
Forumowicz
Everel30


Auto: Galant Kombi 2,5 V6 sport edit
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Wrz 2011
Posty: 39
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 22-09-2011, 18:09   

będą dobre tylko pamiętaj żeby je zalać ON komuś się zdarzyło że kupił nowe a mechanik wsadził je suche i oczywiście było po nich
_________________

 
 
 
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 22-09-2011, 20:41   

PIOTR_FOTO napisał/a:
od Japaneze po 20 zł są coś warte bo pytałem w sklepach to ok. 30zł

ile jest popychaczy 12 czy 24?
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 22-09-2011, 20:56   

polaff napisał/a:
ile jest popychaczy 12 czy 24?

24
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
malina_drizzt 
Forumowicz


Auto: Galant 2.5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 453
Skąd: Tam gdzie szczury są większe od kotów
Wysłany: 25-07-2012, 22:44   

Zamierzam niedługo wymienić komplet popychaczy.
Na oleju liqui moly synthoil 5w40 mam przelatane 4tys. km.
W silniku czyściutko, uszkodzone popychacze to wina poprzedniego właściciela który jeździł długo na 10w40 i mojego mechanika który zaraz po zakupie auta dla eksperymentu wlał mi 15w40.
Według instrukcji trzeba nowe popychacze zalać olejem napędowym i odpowietrzyć.
Teraz pytanie:
1. czy po wymianie można jeszcze pojeździć na starym oleju 1-2 tys. km?
2. czy przed wymianą spuścić stary olej z rozgrzanego silnika?
3. czy po wymianie popychaczy uruchomić silnik na starym oleju poczekać do rozgrzania zalać płukankę i dopiero nowy olej?

Czy trochę ON w nowym oleju nie zrobi problemu? :)
_________________
...
Każdy się spina jak plandeka na żuku.
...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.