Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Gal Anonim SE 2.5 by bbandi
Autor Wiadomość
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14371
Skąd: Pruszków
Wysłany: 01-10-2024, 00:03   

ale to nie znaczy, ze nie można zlać ich woskiem. U siebie dałem 750 do profili i na zewnątrz.
 
 
alinanowak735 
Nowy Forumowicz
alinanowak735

Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 30 Wrz 2024
Posty: 14
Skąd: Poznań
Wysłany: 01-10-2024, 17:15   

Jakie środki polecacie do zabezpieczenia elementów podwozia oraz podłogi od spodu? Czy martwić się rdzą nalotową na elementach zawieszenia?
_________________
Ruda atakauje zawsze od spodu
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 02-10-2024, 18:37   

alinanowak735, na podwozie Noxudol 1600, a w profile zamknięte wosk Noxudol 750. Nalotem korozji na elementach zawieszenia nie musisz się przejmować.
Ostatnio zmieniony przez Hugo 06-10-2024, 10:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 02-10-2024, 19:09   

W progi poleciłbym raczej Noxudol 700. Ma lepsze właściwości antykorozyjne.
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
alinanowak735 
Nowy Forumowicz
alinanowak735

Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 30 Wrz 2024
Posty: 14
Skąd: Poznań
Wysłany: 03-10-2024, 09:02   

A jakiś odrdzewiacz na blache aby posmarować elementy zawieszania i podłoge?
_________________
Ruda atakauje zawsze od spodu
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 04-10-2024, 07:48   

Na zawieszenie po oczyszczeniu polrust. Na blachę jednak proponuję dokładne czyszczenie mechaniczne, następnie podkład epoksydowy i dopiero konserwacja.
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
alinanowak735 
Nowy Forumowicz
alinanowak735

Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 30 Wrz 2024
Posty: 14
Skąd: Poznań
Wysłany: 04-10-2024, 19:37   

Szczerze myślałam, że wystarczy oczyścić posmarować odrdzewiaczem :D . później sprayem podkład. Spróbuje sama może mi się uda zrobić to porządnie.
_________________
Ruda atakauje zawsze od spodu
 
 
bbandi 
Forumowicz


Auto: Galant SE 2.5V6 98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 603
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 11-05-2025, 20:54   

Wymienione przewody hamulcowe tył ze ściąganiem baku - 1160zł

Coś się dzieje z klimą - działa mi klima przez dłuższy czas i nagle ciepłe powietrze zaczyna lecieć, wył/wł klime i dalej jest klima i po jakimś czasie ciepłe powietrze - dodam że jak wcześniej był zwykły tryb oraz eco, to teraz jakby obydwa mają tryb eco - restart akumulatora zrobić da to coś?
Ewentualnie może siada ten przepływomierz czy jak to się zwie, jest on w schowku pasażera, takie coś z "żeberkami" już raz wymieniałem :\
_________________

  
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24315
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 11-05-2025, 21:46   

Zapewne masz nieszczelność i zbyt małą ilość czynnika.
 
 
bbandi 
Forumowicz


Auto: Galant SE 2.5V6 98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 603
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 12-05-2025, 10:18   

Dziwne bo nabijałem klimę w lipcu tamtego roku i ten gość co to robił też sprawdzał szczelność i mówił że ok, chyba że mnie na czynniku zrobił ...
_________________

 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21006
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 12-05-2025, 10:46   

Szczelność należy sprawdzić przez powiedzmy cała noc, bo jak jest mała nieszczelność to tego nie wykryje podczas paru minut przed ponownym nabiciem.
Warto wziąć lampę UV i przeszukać instalację po kolei, oczywiście jeśli podczas napełniania był dodawany kontrast :wink: .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24315
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 12-05-2025, 12:09   

bbandi napisał/a:
nabijałem klimę w lipcu tamtego roku
tak sam z siebie? - bo jak trzeba uzupełniać czynnik, to gdzieś ucieka
 
 
bbandi 
Forumowicz


Auto: Galant SE 2.5V6 98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 603
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 12-05-2025, 13:33   

No dziwne bo przy moim stylu jazdy to ja miałem wcześniej klimę ponad 2 lata, a tam wchodzi chyba 600gram czynnika co gość sam byl zdziwiony że aż tyle :) , no nic trzeba będzie gdzieś podjechać sam raczej tego nie sprawdzę.
Rozumiem że lepiej teraz klimy nie używać jak mam ten tryb awaryjny bo może się coś popsuć?
_________________

  
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24315
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 13-05-2025, 06:54   

Nie, jak ciśnienie spadnie to się sprężarka nie włączy i tyle (jeśli czujnik ciśnienia działa). A jak będzie go mało, to będzie zamarzał i będziesz miał efekt jak wyżej. Najczęściej zamarza tam, gdzie się zamienia z cieczy w gaz, czyli na zaworze rozprężnym - nie pamiętam już czy tam jest sterowanie elektroniczne, czy kapilara i zawór przeponowy, raczej to drugie.
Ostatnio zmieniony przez Krzyzak 13-05-2025, 10:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 13-05-2025, 08:05   

Do układu klimatyzacji w Galancie EA wchodzi 690-700g czynnika, katalogi różnie podają.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.