Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] Olej
Autor Wiadomość
sylwester.kolan 
Forumowicz

Auto: mitshubishi galant 2.5 v6 160k
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lut 2019
Posty: 53
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 11-02-2019, 19:15   

mowisz ze pomogla zmiana oleju

pytanko robiles plukanke przed zmiana ??

na efm 5w-40
 
 
vrangsinn 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Kwi 2014
Posty: 522
Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: 11-02-2019, 19:58   

tak płukanke LM, zszedłem z oleju Valvoline synpower 5w40, od 2 miechów w cały proces ulepszenia/kultury pracy silnika doszla benzyna tylko 98 oktanowa i jest rewelacja (miesięczne oszczędności na 1200km az 11zl^^) co nie zmienia faktu ze leje 98 i mozna powiedziec i tak jestem na lekki +, w skali roku mam dzięki temu 1 wymiane oleju gratis (wszystko konsultowałem z adminem zmienolej.pl właśnie)

PS
mam tylko benzyne bez gazu
_________________
Jazda samochodem to dla mnie frajda...
Galant to nie tylko samochód to pewien styl bycia...
 
 
sylwester.kolan 
Forumowicz

Auto: mitshubishi galant 2.5 v6 160k
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lut 2019
Posty: 53
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 12-02-2019, 17:33   

Witam ponownie

czy te filtry tutaj https://efiltry.pl/pl/checkout/cart/

beda pasowac do gala 2.5 v6 2000rok 160km

warte sa zakupu czy polecacie cos innego
 
 
Ajron 
Forumowicz


Auto: EA5A 1999 AT i EC5W 1997 AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lut 2018
Posty: 193
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-02-2019, 02:28   

Po pierwsze: umieściłeś link do swojego koszyka, niczego nie sprawdzimy.
Po drugie: filtry nie są jakieś drogie, można dostać oryginał Mitsubishi (MD322508, przynajmniej do 2.5 V6).
_________________

Nie ma czasu na wyjaśnienia, szybko, sprawdź mój temat!
 
 
sylwester.kolan 
Forumowicz

Auto: mitshubishi galant 2.5 v6 160k
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lut 2019
Posty: 53
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 13-02-2019, 03:18   

to moze tak wysle bedzie lepiej

LX 929 Knecht Filtr Powietrza

KL 749 Knecht Filtr Paliwa

W 610/3 MANN-FILTER FILTR OLEJU FIAT
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21951
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 13-02-2019, 08:40   

sylwester.kolan, będą OK.
 
 
JayChyl 
Mitsumaniak

Auto: EA5A 01' Avance TipTr.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Wrz 2007
Posty: 691
Skąd: Łomża
Wysłany: 27-04-2019, 14:36   

Ostatnio zalałem Elf Evolution 900 NF 5W40 - cena prawie 2x niższa niż Liqui Moly Synthoil. Nie odczułem żadnej różnicy w pracy silnika - również popychacze tak samo ciche jak na Liqui. Podejrzewam, że na Lotosie Synthetic Plus SAE 5W-40 jest to samo (już tu ktoś temat przerabiał - Krzyżak jak dobrze pamiętam).
 
 
-Fenek- 
Forumowicz


Auto: Galant EA5A 6A13 2001r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sty 2018
Posty: 172
Skąd: Opole
Wysłany: 27-04-2019, 14:55   

Olej to sprawa bardzo długoterminowa. Mogą teraz wydawać się podobne, ale jakby wziąć dwa identyczne, identycznie eksploatowane silniki, to jeden mógłby być w gorszym stanie po X latach użytkowania na innym oleju.
Ale to tylko gdybanie, nie da się tak po prostu stwierdzić.
_________________
Moje jeździdełko =)
 
 
Sessin 
Forumowicz

Auto: Galant EA5w 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Gru 2015
Posty: 35
Skąd: Tychy
Wysłany: 28-04-2019, 10:23   

Według mnie wybór oleju do silnika o dużym przebiegu, niewysilonego, bez turbo (a więc do naszych Galantów) i przy mojej technice jazdy - czyli bez butowania - jest prosty. Każdy olej od znanego producenta, kupowany z pewnego źródła spełni swoją rolę. Ważne jest przestrzeganie interwału wymiany oleju i filtra i zachowanie odpowiedniej lepkości. Są oleje, które są dedykowane do silników z dużymi przebiegami (większa ilość środków myjących w składzie, dodatki spulchniające uszczelnienia) i można się o takie pokusić w tym przypadku. Z góry zaznaczam,że choć od lat jeżdżę na takim oleju, nie miałem okazji zweryfikować skuteczności działania tych dodatków, bo silnik nie brał oleju. Ale po każdej wymianie (15000/1rok) olej zlatywał czarny, więc czyścił skutecznie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.