Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
LPI VIALLE
Autor Wiadomość
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10649
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 15-09-2014, 11:09   

heer75,
Jak dla mnie to dalszy ciąg problmów z Vialle, jak ci przymuliło znaczy że chwilowo było małe ciśnienie LPG i silnnik wywalił ubogą mieszankę,
Co mnei rozbraja w tym że moja zwykłą sekwencja w Galancie jak mam za małe ciśneinie to przechodzi od razu na PB i nie wywala błedów. Vialle z jakiegoś powodu tego samo nie robie.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
heer75 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0+Vialle LPi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 242
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 22-09-2014, 11:44   

byc moze, musze sie gdzies podlaczyc.
Objaw jest taki, ze muli na chwilke i np obroty 2,5- 3tys staja sie bariera nie do przejscia, zapala sie check a potem juz jedzie normalnie. Jakby wlasnie nie dostal paliwa- albo go zalalo. Tak to moge opisac. Zawsze dzieje sie to przy malych predkosciach. Check pali sie dzien, potem gasnie.

Obroty trzymaja sie normalnie, na ok 900
nic nie faluje etc.

Mam wymienione swiece, jedna cewke.. byc moze ta ktora zostala jest tez slaba? Nie wiem.
Jutro podjade podpiac sie pod kompa- moze to lambda wariuje?

Ogolnie stwierdzic moge, ze Lpi mimo, ze wypas (teoretycznie) to jednak kulawy.
Wczesniej jezdzilem na sekwencji BRC i zadnych problemow.
_________________

 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10649
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 22-09-2014, 11:58   

Ja się zastanawiam czy regenerować jeszcze raz czy wale i założe zwykła sekwencję na LPG-Techu.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
heer75 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0+Vialle LPi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 242
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 22-09-2014, 15:41   

mi troche szkoda bo fakt faktem auto jezdzi spoko:)
Jest wyraznie mocniejsze na gazie.
Poza tym wydalem kesz na nowa pompke + spalona elektronike.. wiec troche lipnie wywalac to teraz do smieci:/

Najgorszy w tym wszystki jest brak fachowca w okolicy i ogolna nieznajomosc instalacji przez zaklady.
_________________

 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10649
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 23-09-2014, 10:41   

Odezwij się do Kochaja, on miał kiedyś namiary na fachowca od LPI i to chyba we Wrocku. Jest fachowiec z Konina, ale opinie ma rożne, wiec że się ostro reklamuje.

A skoro masz nową pompę i elektronikę to pewnie że szkoda. A jak twoje wtryski są ok? nie masz problemu z rozuchem? U mnie jak dobrze chodziła to też rewelacja, zadnego bująnia, moc ok. Wczoraj złożyłem moją pompę, zalałem olejem, wyczyściłem zbiornik, odrdzewniłem. Pękła mi jedynie opaska na wężu ciśneiniowym wiec dziś założę i zobaczę jak bedzie. Ale moje wtryski znowu się przybrudziły i leeko puszczają LPG w kolektor przez co muszę dość długo kręcić. Mam drugi kompolet po czysczeniu wieć może podemienie.

A co do diagnostyki to sam możesz soebie zrobić kabelek diagnostyczny, kupisz na allegro port USB, dolutujesz przewody, dwa piny zakłądasz na wtyczkę diagnostyczna i smiga. Program jest do sciągnięcia z LTA polonia.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
heer75 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0+Vialle LPi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 242
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 23-09-2014, 17:00   

ok, dzieki za info! juz do niego napisalem.

Ja bylem w Koninie 2tyg temu. Pojechalem tam na wymiane pompy, przy okazji wyszlo, ze pompa spalila mi elektronike wiec tez to zostalo wymienione. Mialem te najnowsza elektronike (czarny box) a teraz mam starszego typu- ponoc duzo bardziej wytrzymala.

Ogolnie gosc ma wiedze ale wydaje mi sie, ze troche jest zmeczony tym co robi- na mega minus to, ze daje robote pomagierom, ktorym eweidentnie brakuje umiejetnosci i raczej spieprza niz naprawia.

Z rozruchem nie mam problemow- pali po 3cim zakreceniu auto. Nic tez gazem nie smierdzi etc.
Nie wiem w jakim stanie sa wtryski, mozna to sprwdzic przez program diagnostyczny jakos?
_________________

 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10649
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 24-09-2014, 01:00   

heer75 napisał/a:
Nie wiem w jakim stanie sa wtryski, mozna to sprwdzic przez program diagnostyczny jakos?

Można tam podaje odchyłki, a szczelność... wyjmując z kolektora i zanurzajac w wodzie z mydłem na postoju zaraz po zgaszeniu. Ale jak dobrze pali to ok.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
heer75 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0+Vialle LPi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 242
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 24-09-2014, 09:24   

wydaje mi sie jednak, ze to problem z cewka/lambda etc. Bo na benzynie tez szarpie, wiec to nie wtryski a tym bardziej nie od lpg. Moze to byc pierdola zwyczajna.
Licze, ze komp cos wykaze.


No i po zmienieniu przerwy w swiecach z fabrycznej 1.1 (denso irydowe) na zalacona przez Konin 0,65 jest gorzej wydaje mi sie. DeeJay zalecal 0,8 no ale sie uparlem:)
_________________

 
 
 
turek61 
Mitsumaniak
Zgred :)


Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 1694
Skąd: Szczecin/Police
Wysłany: 30-12-2014, 11:06   

Witam koledzy po dłuższej przerwie.
Poszukuje fioletowego wtryskiwacza do swojej instalki. Po mrozach przy uruchomieniu mam wyciek gazu. Jeden z wtrysków puszcza bo cały jest oszroniony.
 
 
Mjuszor 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer X 1.6 2011
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lip 2014
Posty: 46
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-01-2015, 22:32   

Co do wtryskiwacza zerknij sobie na stronę Energy Gaz, montują V generację i mają też części do tego. Sądzę że jak pogadasz to mogą Ci wysłać taki wtryskiwacz, bo nie podejrzewam że masz ochotę na wycieczkę do WWA;)
Zresztą swoją drogą to że puszcza to nie zawsze oznacza obowiązek wymiany.
_________________
PB+LPG Vialle, to nie wiocha tylko postęp...
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10649
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 07-01-2015, 08:43   

turek61 napisał/a:
Po mrozach przy uruchomieniu mam wyciek gazu. Jeden z wtrysków puszcza bo cały jest oszroniony

Puszcza oring na uszczelnieniu wtryskiwacza do kolektora. Ja kupiłem oringi w sklepie z oringami , wyminiłem i jest ok. Wymiar to chyba 14x3mm. WYmiana prosta, wyciagasz zawleczkę wyjmijesz wtryskiwacz, aby założyć z powrotem trzeba pamiętać aby wło,zyć dokładnie taką rurkę w środek wtryskiwacza. NIe kupij na allego bo drogo, ja kupiłem chyba po 2zł.

Jak byś faktycznie potrzebował to miałbym fioletowy na sprzedaż, kupiłem cały komplet na podmianę do 307
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
turek61 
Mitsumaniak
Zgred :)


Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 1694
Skąd: Szczecin/Police
Wysłany: 08-01-2015, 19:23   

Marcino napisał/a:
Ja kupiłem oringi w sklepie z oringami , wyminiłem i jest ok.


A czy to nie musza byc oringi o specyficznych właściwościach ?
Podejżewam że to wtryskiwacz gdyz zaraz po zakupie Cari miałem wyciek wtedy gaz walił od razu po uruchomieniu silnika jak było przełączone na gaz(obieg zamknięty-recyrkulacja). Teraz śmierdzi dopiero jak sie przełączy na zasilanie gazu (podawanie w kolektor)a nie od razu. Wtedy kupowałem korespondencyjnie z W-wy oringi do LPI (cały komplet do 4 wtrysków i płaciłem ok. 30 zł + przesyłka listowna)
U mnie te wtryski są od spodu kolektora ssącego wiec aby wymienić uszczelniacze lub wtrysk muszę zdemontować kolektor ssący i nie tylko.
Marcino... czy sprzedałbyś jeden ? I ew. za ile ?
Jak już rozbiorę instalkę a okaże sie że to nie uszczelniacze to nie moge sobie pozwolić na postój samochodu i czekanie na wtrysk ...
 
 
zbychu 37 
Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma 1998r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 80
Skąd: zastocze
Wysłany: 11-04-2015, 20:43   

Witam. Posiadam carisme z vialle ktora nagle przestala dzielac tzn. nie pali sie nawet kontrolka na przelaczniku banzyna gaz a co za tym idzie nie wlacza instalki gazowej. pompa dziala idealnie poniewaz sprawdzalem na krotko. Czyzby kmputer gazowy padl ?? moze ktos sie spotkal z czymś takim ??pozdrawiam
_________________
zbychu
carisma 1.6 lpi 98r
galant 1.8 td 90r
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10649
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 13-04-2015, 13:20   

sprawdz przekaźnik... bo chyba bezpieczniki masz ok?
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
zbychu 37 
Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma 1998r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 80
Skąd: zastocze
Wysłany: 13-04-2015, 18:49   

bezpieczniki są ok, przekaznik rownież podmienialem na inny
_________________
zbychu
carisma 1.6 lpi 98r
galant 1.8 td 90r
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.