Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Galant 2.5 v6 problemy z elektryką.
Autor Wiadomość
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21014
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 25-01-2019, 17:59   

vrangsinn napisał/a:
ewent. ASO

Nie wiem jak w ASO ale na wschodzie oryginał kosztuje 220€ :shock: .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24333
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 25-01-2019, 20:39   

zrobiłem kilka regeneracji altków i nigdy ori regulator nie był uszkodzony
owszem - dawał niższe napięcie, ale to było normą dla kogoś kto zna sposób ładowania w Galancie oraz znaczenie 4 przewodów (wiele aut ma 2 a 3 to już jest bizancjum ;) )

co innego zamienniki
 
 
vrangsinn 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Kwi 2014
Posty: 522
Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: 25-01-2019, 22:07   

Krzyzak napisał/a:
zrobiłem kilka regeneracji altków i nigdy ori regulator nie był uszkodzony
owszem - dawał niższe napięcie, ale to było normą dla kogoś kto zna sposób ładowania w Galancie oraz znaczenie 4 przewodów (wiele aut ma 2 a 3 to już jest bizancjum ;) )

co innego zamienniki


rozwiń Swoją myśl odnośnie 4 przewodów i ich braku zrozumienia "fachowców" tak dla laika...

czy nawiązujesz tutaj do sterowania przez ECU?? podobne objawy (rozładowywanie aku + słabnące światła także miałem, ale po odcięciu przewodu od ECU problem ustał - jest tutaj wątek na forum o tym), nie mniej temat mnie interesuje. Jak możesz rozwiń Krzyżak.
_________________
Jazda samochodem to dla mnie frajda...
Galant to nie tylko samochód to pewien styl bycia...
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24333
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 26-01-2019, 19:18   

vrangsinn napisał/a:
czy nawiązujesz tutaj do sterowania przez ECU?
dokładnie, wciąż ten sam temat... zmierzy tylko napięcie na wolnych obrotach i od razu diagnoza "regulator padł"
a tymczasem on tak działa i już i jak sam wspomniałeś po odłączeniu przewodu sterowania nagle się "naprawia"...
 
 
-Fenek- 
Forumowicz


Auto: Galant EA5A 6A13 2001r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sty 2018
Posty: 172
Skąd: Opole
Wysłany: 26-01-2019, 19:54   

Ale ECU raczej nie puszczałoby do instalacji celowo 15,5-16V. To jest według mnie największym problemem tutaj.
_________________
Moje jeździdełko =)
 
 
pierafal 
Mitsumaniak


Auto: GALANT EA V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 207
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 27-01-2019, 10:10   

Zesputy alternator odeslalem, a w poszukiwaniu lepszego caly czas korzystam z samochodu. Przejechalem kolejne ~250km i o dziwo, sytuacja z wyzszym napieciem nie powtorzyla sie.

Co myslicie o takim alternatorze (regenerowany na orginalnych czesciach): https://allegro.pl/oferta/ja1519-alternator-mitsubishi-galant-2-5-v6-7657230248

Czy dobrze rozumiem, ze macie watpliwosci czy to rzeczywiscie alternator czy moze komputer? Jak dziala sytem ladowania w galancie, kwestia tych 4 przewodow? Elektryk stwierdzil ze w galancie jest dodatkowy przewod do "wzbudzenia" alternatora. Czy to jest tak ze alternator jest wlaczany i wylaczany kiedy potrzeba, czy raczej komputer steruje regulatorem napiecia?
_________________
pozdrawiam, Rafał
__________________________________
Mitsubishi Galant V6 2.5 00r. + LPG Diego
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24333
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 27-01-2019, 12:18   

Wyższego oczywiście nie, to już jest ewidentnie jakieś uszkodzenie.
 
 
szwagierr 
Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Gru 2014
Posty: 97
Skąd: Kielce
Wysłany: 27-01-2019, 13:09   

pierafal napisał/a:
Czy dobrze rozumiem, ze macie watpliwosci czy to rzeczywiscie alternator czy moze komputer? Jak dziala sytem ladowania w galancie, kwestia tych 4 przewodow? Elektryk stwierdzil ze w galancie jest dodatkowy przewod do "wzbudzenia" alternatora. Czy to jest tak ze alternator jest wlaczany i wylaczany kiedy potrzeba, czy raczej komputer steruje regulatorem napiecia?

https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=105772
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.