Xenon do Galanta |
Autor |
Wiadomość |
deenbe [Usunięty]
|
Wysłany: 06-02-2009, 20:04
|
|
|
o barwie 12k daja mniej swiatla niz te z mniejsza temperatura barwy |
|
|
|
 |
pepi
Forumowicz

Auto: gitarowe
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 04 Kwi 2008 Posty: 519 Skąd: zabrze
|
Wysłany: 06-02-2009, 22:28
|
|
|
Witam
Mnie tez zastanawiał projekt Xenon trochę śledziłem temat i kupiłem sobie 6000 moim zdaniem jest to najlepsze światło i najbardziej białe
Mam je założone i ustawione najniżej jak się da
Zasięg światła taki sam jak na normalnych światłach ale o niebo lepsza widoczność
Minusy ? jak odpalę halogeny to auto wygląda jak ze wsi lampy białe a halogeny żółte wizualnie paskudnie
Teraz to praktycznie nie zapalam tych halogenow
Co do spryskiwaczy to mam plan który chyba jutro jak się uda wprowadzę w Zycie
Mam komplet spryskiwaczy z innego galanta tzn wężyki i 2 spryskiwacze
Plan jest taki - trójnikiem łącze przednia szybe z Tylem a węży który miałby iść na Tyl szyb podpinam do xenonow
Wiec kiedy odpalę spryskiwacz szyby to leci na przednia i tylnia w włącznikiem tylnej będzie spryskiwało lampy - ale jak pisałem taki jest plan co z tego będzie jutro się dowiem
A co do oślepiania to jest to kwestia przyzwyczajenia
My kierowcy zawsze gapiliśmy się na żółte światła jak ktoś ma inne od razu mrugamy
Sprawdzałem w kilku autach i mnie nie oślepiają czy SA to xenony robione czy oryginalnie montowane
Dla mnie różnica polega na tym ze fakt SA jaśniejsze ale jak się spojrzy w światło zwykłej lampy i spojrzy na znak to jest ta „plama” chodzi mi o ten efekt w oku (na badaniach psychotechnicznych to robia) a jak zerknie się na xenonowa Lampe to ten efekt jest o wiele krótszy
Dla mnie wniosek jest jeden – na pewno poprawiają bezpieczeństwo |
_________________
 |
|
|
|
 |
Herdi [Usunięty]
|
Wysłany: 07-02-2009, 14:48
|
|
|
Białe światło daje 5k a nie 6k. 6-ki są niebiekawe, wiem bo mam |
|
|
|
 |
erwin [Usunięty]
|
Wysłany: 08-02-2009, 10:21
|
|
|
PEPI co do wykorzystanie pompki z tylnego spryskiwacza to niema szans ona wytwarza za małe ciśnienie żeby zasilić spryskiwacze na lampy. wiec sam pomysł jest ok tylko nie ma sensu bo nie będzie działał poprawnie |
|
|
|
 |
pepi
Forumowicz

Auto: gitarowe
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 04 Kwi 2008 Posty: 519 Skąd: zabrze
|
Wysłany: 08-02-2009, 11:03
|
|
|
erwin napisał/a: | PEPI co do wykorzystanie pompki z tylnego spryskiwacza to niema szans ona wytwarza za małe ciśnienie żeby zasilić spryskiwacze na lampy. wiec sam pomysł jest ok tylko nie ma sensu bo nie będzie działał poprawnie |
cześć
tez o tym myślałem tylko ze może ciśnienie będzie ok bo droga pompka- lampy jest zdecydowanie krótsza niz pompka- tylnia klapa
tak mi sie wydaje będę informował o wynikach |
_________________
 |
|
|
|
 |
gacek placek
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer EvoI 2.0l
Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 2 Skąd: z domu:)
|
Wysłany: 10-02-2009, 11:54
|
|
|
z tymi spryskiwaczami, to nie ma wymogu. ksenon nie razi az tak bardzo, jak zle ustawiony halogen. swiatlo jest naturalne, podobne do slonecznego. a w autach uzywanych nie potrzebatego miec bo przepisy mowia tylko o autach nowych. tak samo jak o autopoziomowaniu. moje xenony well-done ustawili po prostu dobrze mechanicy w firmowym warsztacie i nikogo nie raze. kontrole tez bez problemu przechodze. zadengo problemu:) |
|
|
|
 |
|