 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[1G 90-94] nie chce jechac,stracil moc,pomocy!!! |
Autor |
Wiadomość |
aurii [Usunięty]
|
Wysłany: 20-10-2007, 17:38
|
|
|
no to juz wiesz gdzie byl problem:))))
A ile ci wyskoczylo;)) hehe 14??? |
|
|
|
 |
mitutoyo [Usunięty]
|
Wysłany: 20-10-2007, 17:54
|
|
|
no okolo 14 ale mniej nie bedzie przy otwartej przepustnicy z resztą ten manometr juz jest leciwy,zamówilem nowy to powtorze pomiary juz z otwarta przepustnicą |
|
|
|
 |
Maki21 [Usunięty]
|
Wysłany: 21-10-2007, 21:05
|
|
|
zrobilem chyba zrobilem. przeczyscilem wszystkie kostki poruszalem wszystkimi kablami i znalazlem zepsuty jakis czujnik,czujnik ten jest zakrecony do rury od ukladu chlodniczego przy termostacie,do niego sa podlączone dwa węzyki podciśnieniowe które ida do przepustnicy. ten czujnik wlasnie mi nie dziala,polączylem te węzyki no i nie wiem czy dobrze zrobilem czy nie. autko jak jest zimne to go dlawi ale jak zlapie tęperature to jest ok. autko fajnie chodzi ale czasami ma tak ze raz idzie gorzej a raz super. przeczyscilem tez Blosa. mam takie pytanie jeszcze,gdzie podpina sie diode zeby sprawdzic blędy ecu. dzieki pozdro |
|
|
|
 |
mitutoyo [Usunięty]
|
Wysłany: 22-10-2007, 02:02
|
|
|
Masz tu stronkę Sz.P.Krzyżaka http://mitsubishifan.webpark.pl/ , to taka mała "zrób to sam" , piąta kropka od dołu, wejdz w ten link i przeczytaj, tam jest wszystko krok po kroku opisane co masz zrobic. Jak znajdziesz chwile czasu to poczytaj rowniez inne linki na tej stronie,pozwolą Ci one trochę zbliżyć sie do Twojego Mitsubishi. Ta wtyczka diagnostyczna na zdjęciu jest odsłonięta ale pewnie u Ciebie jest zakryta taka gumową nakładką,znajdziesz ją napewno tylko bedziesz musial glowę pod kierownicę wcisnąć,Jesli juz podlaczysz diode i onapo przekreceniu kluczyka nie zaswieci sie, pamietaj ze diody są spolaryzowane,zamien wtedy kabelki.Z resztą,poczytaj,spróbuj jak sie nie uda to pisz.Powodzenia!
Wracając do tego mojego niudolnego mierzenia cisnienia sprezania,powtórzyłem pomiary juz z otwarta przepustnicą i sytuacja wyglada tak samo. Pierwszy strzal 6bar, drugi 9 bar, trzeci 12 bar, czwart 14 bar, jak krece dluzej to nabija do okolo 15 ale jak skoncze pomiar to wskazówka spada do okolo 14-14,5 bara i tak juz zostaje. Powinno tak być czy ten mój miernik można o kant d.py potłuc?
[ Dodano: 25-10-2007, 18:23 ]
Z nowym manometrem napsiukało mi 14, 14, 13.7 14.2 barów. Bedzie żył chyba nie? |
|
|
|
 |
|
|