 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Kolizja na drodze ekspresowej |
Autor |
Wiadomość |
krzysio1972
Mitsumaniak
Auto: Galant EA5W, Carisma 4G92
Dołączył: 29 Sie 2005 Posty: 469 Skąd: Józefów
|
Wysłany: 29-11-2007, 22:17
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | krzysio1972, a spojrzales na fote z googli? - akurat w tym miejscu oba pasy sa rozdzielone linia ciagla |
Nie ma to znaczenia.
Krzyzak napisał/a: | nie wiem, gdzie "krece"; pisze jak bylo; tylko niemilo jest uslyszec od kogos takie oskarzenie |
Dokladnie w tym co zacytowalem wczesniej:
krzysio1972 napisał/a: | Krzyzak napisał/a:
gosc z lewego dal kierunek i zaczal zjezdzac - mial prawo, bo nie spodziewal sie wyprzedzania z prawej (ew. toyota znalazla sie w jego martwym punkcie)
|
a odnosilo sie to do Twojej wypowiedzi:
Cytat: | 2. widzie, ze nie rozumiecie, wiec postaram sie prosciej: starajac sie o prawo jazdy akceptujecie zasady wymyslone przez kogos - nie wymyslacie wlasnych i juz; kazde tlumaczenie jest tu jakims kretactwem |
I nie bylo to zadne oskarzenie, a odniesienie do wczesniejszych wypowiedzi, jesli tak to odebrales to przepraszam, naprawde nie mialem zamiaru nikogo obrazac, ani wprowadzac niezdrowej atmosfery.
niech bedzie EOT. |
_________________ Krzysio
Carisma 1.6 GL '96
Galant 2.5 V6 '97 |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
Wysłany: 30-11-2007, 08:00
|
|
|
krzysio1972 napisał/a: | a predkosc to pies, pare ciekawych zajawisk zwiazanych z masa i predkoscia jest. | Prędkość w tym przypadku działa w poziomie, a masa w pionie. Wiadukt grozi zawaleniem, a więc jego największym przeciwnikiem są masy i grawitacja.
krzysio1972 napisał/a: | no wiem i tak na oko wyszlo mi 5 godzin (j aprzyjalem 350km) | Z całym szacunkiem, ale chyba nie masz zbyt dużego doświadczenia w pokonywaniu tras jeśli uważasz że da się uzyskać prędkość średnią równą z prędkością maksymalną.
[ Dodano: 30-11-2007, 08:07 ]
krzysio1972 napisał/a: | Tam nie bylo przejscia. A z kladkami i przejsciami nie przeginaj, chcesz w srodku miasta co 100 m budowac kladki/przejscia. Tu tez jest inny problem, wawa nie ma obwodnicy i o to powinnismy walczyc, a nie o zwiekszenie predkosci. | Myślałem że mówisz o tym przejściu na łuku przy Solcu, albo tuż obok mostu kolejowego. Jeśli nie na pasach to tym bardziej nie wina kierowców. W tym kraju nie jest problemem prędkość, bo większość kolizji samochodów nie powodują trwałych obrażeń, ani śmierci. Problem powstaje gdy samochód spotka się z pieszym. Tutaj skutki są opłakane. Niestety, ale w tym kraju nie ma programu edukacji pieszych, a w przypadku kolizji pieszy jest traktowany przez sąd jak święta krowa. I zamiast udowadniać winę kierowcy, to stawia się go w takiej sytuacji że to on musi udowodnić swoją niewinność. |
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
Fido__ [Usunięty]
|
Wysłany: 30-11-2007, 10:33
|
|
|
Wątek zapowiadał się ciekawie, a jak zwykle się poobrażali |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 30-11-2007, 12:07
|
|
|
Moim zdaniem wina leży po obu stronach i obaj powinni dostać po mandacie, bo się przyczynili do kolizji.
pierwszy - bo wyprzedzał z prawej - a wydaje mi się, że jednak nie wolno na tej drodze
drugi - bo przy zmianie pasa na prawy nie upewnił się czy jest wolny
Krzyzak napisał/a: | gosc z lewego dal kierunek i zaczal zjezdzac - mial prawo, bo nie spodziewal sie wyprzedzania z prawej (ew. toyota znalazla sie w jego martwym punkcie) |
No właśnie nie miał prawa - zawsze zmieniając pas musisz ustąpić pierwszeństwa pojazdom już jadącym na tym pasie |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10722 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 01-12-2007, 23:09
|
|
|
Co dosamego zdarzenia... to sie nie wypowiem ponieważ moja opinia lezy po śrdoku, jedze szybciej lubie jchać lewym, ale jak mam pusto to jade dalej lewym bo czesto na prawym sa dziury i koleiny, zawsze łatwoeij sie właczyć tym co dojezdzaja z prawej, niemniej jednak jak widze ze coś mnie goni to staram sie zrobic mu miejsce, niech jedzie... ale wkyrza mnie jak mnie taki osioł wyprzedzi i zaraz hamuje bo włsnie skreca na najblizszym zjedzie w prawo...
A ja powiem tak, w Angli na autostradach mamy po 3 pasy, jednym jada cieżarówki + ktoś kto chce jechać wolno, srodkowym ciezarówki sie wyprzedzaja i jada też inne osobówki, a trzecim prawym jedzie sie bez ciezarówek ale.. nawet jak ktoś jedzie przepisowo to nikt nigdy na niko nie trabi, nie mruga swiatłami i nie widziałem zeby wyprzedzali sie bocznym w tym, przypadku lewym pasem, no chyba ze wszyscy jada w kolumnach sa korki i włsnie z dana predkością na pasie sie jedzie.
Druga sprawa to nie wiem czy wiecie ale na Obwodnicy od niedawna obowiązuje zakaz wyprzedzania przez samochody ciężarowe. ma to an celu udrożnienie drogi i zeby łatwiej i szybciej mozna było przejechac - niestety przepisa łamany przez kierowców ciezrówek.
Przestroga dla wszytkich lubiących przycisnać....
Uwazajcie tez bo jeżdzi po obwodnicy nowe policyjne autko... Audi A6, przestrzegali mnie kierowcy z firmy ze kiedy tego Audi nie widzieli to zawsze kogoś mieli złapanego, a ze jedza po klika razy dziennie do Gdańska to maja opanowane...
Pozdr |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
|
|