 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Napinacz rozrządu do 4g63 |
Autor |
Wiadomość |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24319 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 27-07-2006, 08:57
|
|
|
Bartku - to otwórz sobie korek oleju i zbliż zewnętrzną część dłoni - sam się przekonasz.
Albo zdejmij odmę z PCV - przy E32 to silnik zgaśnie. |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 27-07-2006, 10:01
|
|
|
Dany - przykro mi to pisać, ale wnioskuję z Twoich wypowiedzi, że budowa silnika spalinowego jest Ci absolutnie obca, nie wiedząc w co się pakujesz poprostu kręciłeś kluczami..... niestety remont silnika to bardziej szachy niż domino.....
Darku - dobrze zdaję sobie sprawę z tego co się dzieje po odkręceniu korka oleju - wszystkie zdrowe misiowe silniki benzynowe zasysają powietrze..... Po zdjęciu rurki z PVC gaśnie, ponieważ dostaje za dużo powietrza w stosunku do benzyny..... Mieszanka powyżej 20:1 jest praktycznie niepalna..... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24319 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 27-07-2006, 10:08
|
|
|
Mam zdrowe silniki w swoich autach - oba lekko dmuchają. Co więcej - wszystkie, które sprawdzałem (silniki benzynowe) mniej lub bardziej dmuchały. Sprawdzałeś jak jest u Ciebie? |
|
|
|
 |
shovel [Usunięty]
|
Wysłany: 27-07-2006, 10:23
|
|
|
zawsze jest lekki wiaterek choćby z powodu ruchów wałków rozrządu... więc zawsze coś (minimalne ilości) leci, przy każdej benzynówce... |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 27-07-2006, 10:56
|
|
|
Wszystkie 2 które mam zasysyają, jeden, którego już nie mam - dmuchał... ale zdrowy on był 200 000 km temu . Prosta zasada wietrzenia pokrywki zaworów: Powietrze przez PVC zasysane jest do kolektora ssącego, a pobierane jest rurką z "trąby słonia". Jak odkręcisz korek, to jako, że rurka ma znacznie mniejszy przekrój niż korek - powietrze zasysane jest przez korek. Lekkie dmuchanie jest złudzniem wynikającym poprostu z ruchu powietrza....
Dmuchać korkiem ma prawo silnik na wysokich obrotach (małe podciśnienie w kolektorze ssącym)- na jałowym biegu nie ma prawa.....
Dany - sprawa jest prosta - rozbiórka silnika Cie czeka.... albo przez kogoś, kto ma pojęcie o tym co zastanie po zdjęciu głowicy i ma czym zmierzyć luzy, albo www.allegro.pl, kup średnicówkę, mikrometr i zegarek pomiarowy - rozbierz, weź manuala w dłoń o mierz wszystkie wartości podane w manualu.... U Ciebie przypuszczam, że problemem są luzy na trzonkach zaworów wydechowych lub zbyt duże zamki pierścieni.... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Chicken [Usunięty]
|
Wysłany: 27-07-2006, 13:21
|
|
|
Miałem podobny "dmuchowo ssący" dylemat przy mojej Hondzie. Zdziwiłem się że dmucha i stwierdziłem , że jest coś nie tak dopóki nie sprawdziłem na prawie nowej "Kaczce" megance i tam również były lekkie podmuchy. |
|
|
|
 |
dany-ct [Usunięty]
|
Wysłany: 27-07-2006, 21:00
|
|
|
Bartek napisał/a: | Dany - przykro mi to pisać, ale wnioskuję z Twoich wypowiedzi, że budowa silnika spalinowego jest Ci absolutnie obca, nie wiedząc w co się pakujesz poprostu kręciłeś kluczami..... niestety remont silnika to bardziej szachy niż domino.....
Darku - dobrze zdaję sobie sprawę z tego co się dzieje po odkręceniu korka oleju - wszystkie zdrowe misiowe silniki benzynowe zasysają powietrze..... Po zdjęciu rurki z PVC gaśnie, ponieważ dostaje za dużo powietrza w stosunku do benzyny..... Mieszanka powyżej 20:1 jest praktycznie niepalna..... |
ja sam nie nie brałem się za remont bo tak jak piszesz nieznam się na tym ( coś tam gdzieś
szłyszałem i tyle ) z zawodu jestem stolarzem chodzi mi o to że jak czytam to co piszecie
że tam kanaliki w tłokach że luzy na trzonkach zaworów i takie tam to cały czas się zastanawiam czy goście co mi silnik robili o takich czynnościach pamiętali |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-07-2006, 21:05
|
|
|
dany-ct napisał/a: | JESTEM ZAŁAMANY MÓJ ECLIPS MNIE WYKOŃCZY |
Chyba nie pamiętali... |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 28-07-2006, 10:26
|
|
|
dany-ct napisał/a: | goście co mi silnik robili |
To skoro robili to, wzieli za to kase, to teraz niech robią do skutku....... za własne - Ty za ich nauke nie powinienieś płacic |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
dany-ct [Usunięty]
|
Wysłany: 28-07-2006, 11:36
|
|
|
to jest tak że w okolicy niema zakładu naprawczego z prawdziwego znaczenia , wszędzie
masówka , wszędzie idą na ilość i traktóją wszystkie silniki jedną miarką --
-- jak się w oplu udało to w reno będzie dobrze a w mitsu musi być tak samo--
i klepią , musiał bym oddać do kogoś kto zna konkretnie te silniki , czytając forum
więcej wiem co jak sprawdzić niż kowale z mojej okolicy , tak było w przypadku rozrządu
w moim eclipsie 3 podejścia dopiero poszukałem, poczytałęm wydrukowałem ,
mechanikowi palcem pokazałem i się w końcu udało i tak to wygląda z wszystkim |
|
|
|
 |
shovel [Usunięty]
|
Wysłany: 29-07-2006, 02:33
|
|
|
trafiałeś na niezłych paściarzy, albo gości nie mających zielonego pojęcia o mechanice. mój mechanik nie musiał mieć żadnej instrukcji, pierwszy raz na oczy widział 4G63 dohc i zrobił dobrze. tak samo tommycrazy'emu, od ręki zdiagnozował najpierw skrzynię a później zrobił rozrząd + parę pierdół, z balansem też nie miał najmniejszych problemów... |
|
|
|
 |
papa [Usunięty]
|
Wysłany: 29-08-2006, 22:23
|
|
|
Moim zdaniem Dany nie ma żadnych problemów i nic nie powinien z tym robić. Zato e-gen musi coś zrobić ze swoim spalaniem 2l/1000km ! |
|
|
|
 |
|
|