[EA5A/W 2.5] Wymiana uszcelki pod głowica, wycieki spod głow |
Autor |
Wiadomość |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 03-11-2015, 13:03
|
|
|
Ja zacząłem składać podobne elementy na Dirco. Ostatnio założyłem miskę olejową w Galu. Sucho jak pieprz. Niedługo będę montował pokrywy zaworów.
P.S. Czy warto posmarować tym Dirco lub jakimś silikonem uszczelkę przepustnicy i kolektora ssącego przed montażem czy to nie ma sensu albo jest nawet niewskazane? Dodam, że oczywiście będę składał na starych uszczelkach, jak zawsze. |
|
|
|
 |
mati_z
Forumowicz
Auto: Galant 2,5 V6 Sport Edition 99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Sie 2014 Posty: 281 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 03-11-2015, 13:11
|
|
|
Ja ostatnio wymieniałem uszczelki pokryw i posmarowałem pastą Dirco, ale jeszcze muszę wymienić uszczelkę korka, bo tam też leci, ale myślę że kolektora nie ma sensu bardziej uszczelniać |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 03-11-2015, 14:01
|
|
|
Miskę też skladalem na dirco. Zero wycieków od 4 lat, dlatego zrobiłem teraz pokrywy. Jak daję uszczelkę w płynie to nie daje już uszczelki żadnej. Dzięki temu uszczelniasz jeden punkt styku, a nie 2. W dodatku stara uszczelka będzie najsłabszym ogniwem. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 03-11-2015, 15:26
|
|
|
To stosujesz ZAMIAST oryginalnej uszczelki? W ogóle się jej nie montuje? |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 03-11-2015, 15:44
|
|
|
Tak zaleca producent. W przypadku pokrywy zaworów poszła prawie cała tubka na jedną pokrywę. Porządne odtluszczanie i auto stało ponad 12h zanim odpaliłem. Póki co sucho. Zobaczę jak długo |
|
|
|
 |
Ewcia80
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 v6 kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 10 Paź 2015 Posty: 560 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 04-11-2015, 10:19
|
|
|
Hejka.Mam pytanie.Czy ten oring zaślepki głowicy przedniej czyli tej blizej chłodnicy od strony skrzyni biegów to jest ta częśc?Bo tam mam jakiś wyciek.
http://japancars.ru/index...A&mdl=EA5W&clf=
[ Dodano: 04-11-2015, 10:22 ]
p.s.to jest w dziale engine podrozdział 11-120 a cześc ma oznaczenie 01291 a numer ori to MF 520031 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 04-11-2015, 10:52
|
|
|
A jak by dał paste pod uszczelkę i nad uszczelkę tak aby ją skleić? Ja dałem tylko na uszczlekę i jest ok do głowicy ale się poci, pewnie pomiedzy pokrywą a uszczlką. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 04-11-2015, 12:03
|
|
|
Teoretycznie można i tak. Ale gumowa uszczelka wypycha pastę, więc może się okazać, że dawanie pasty nie ma sensu. |
|
|
|
 |
|