Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A/W 2.5] Nierówna praca silnika
Autor Wiadomość
madluke 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2,5 V6 Nardi Torino
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Kwi 2014
Posty: 108
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-03-2015, 21:53   

A u mnie kiła mogiła. Mam nowe świece, przewody regenerowany aparat z nową cewką i (od dzisiaj) z nową kopułką, z nowym palcem i caly czas P0301, czyli wypadający zapłon na 1cylindrze. Dzisiaj dodatkowo w drodze do Wrocławia raz wypadł na drugim cylindrze. Któraś z nowych rzeczy jest felerna. Tak myślę, że zamienię kable z 1 i 2 oraz wyjmę świecę z 1 i włożę w 4. Niestety muszę tak do Warszawy dojechać zanim coś zacznę. :(

Edit: A może szanowni forumowicze wiedzą, kto we Wrocławiu mógłby mi przeprowadzić taką operację?
 
 
komarsnk 
Mitsumaniak
mocno uzależniony

Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 1908
Skąd: Kraków
Wysłany: 17-03-2015, 23:52   

madluke, przecież we Wrocławiu masz Bartka (deejay) pod ręką :p
_________________
Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta :)
 
 
madluke 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2,5 V6 Nardi Torino
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Kwi 2014
Posty: 108
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-03-2015, 00:12   

Dzięki za pomoc, napisałem na PW. Może pomoże. :)
 
 
Juiceman 
Mitsumaniak
Murgrabia Juice


Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8679
Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
Wysłany: 18-03-2015, 06:12   

Wracając do Wawy po drodze możesz wpaść na kasowanie błędów o ile masz gala po lifcie ;-)
_________________
Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)

***********************************

Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 
 
 
madluke 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2,5 V6 Nardi Torino
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Kwi 2014
Posty: 108
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-03-2015, 06:31   

Dzięki :) . Mam na kompie ScanXL i ELMa. Odczytywałem i kasowałem na bieżąco, bo tak wiało, że nie wiedziałem czy to wiatr, czy silnik. :) Stąd też wiedziałem, że też wypadł na dwójce (P0302).
 
 
komarsnk 
Mitsumaniak
mocno uzależniony

Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 1908
Skąd: Kraków
Wysłany: 18-03-2015, 12:04   

madluke, a jeszcze takie pytanie: masz LPG?
_________________
Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta :)
 
 
madluke 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2,5 V6 Nardi Torino
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Kwi 2014
Posty: 108
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-03-2015, 12:49   

Nie mam. Rozmawiałem z Deeyaj-em. Ma nawał roboty, a taka przekładka o której wspomniałem to 1,5h roboty. Muszę się jutro doczłapać do Wawy i ogarnąć temat. Mam dziwne przeczucie, że to problem ze świecą.
 
 
komarsnk 
Mitsumaniak
mocno uzależniony

Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 1908
Skąd: Kraków
Wysłany: 18-03-2015, 13:17   

madluke napisał/a:
Mam dziwne przeczucie, że to problem ze świecą.

No chyba tylko to pozostaje jeśli ich nie zmieniałeś... No albo nie do końca sprawny aparat ale tego byśmy nie chcieli...
_________________
Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta :)
 
 
madluke 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2,5 V6 Nardi Torino
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Kwi 2014
Posty: 108
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-03-2015, 13:25   

No własnie problem w tym, że wszystko jest zmienione z instalacji elektrycznej. Mam nowe świece i kable (przejechały 3k km do wystąpienia problemu), nową cewkę (przejechała 200 km do ponownego ujawnienia się problemu), nową kopułkę (przejechała 150 km do kolejnego ujawnienia się problemu w trasie) i nowy palce (przejechał 5 km - nie usunął problemu). Podejrzewam, że jedna ze świec jest trefna (Irydowe Denso), a może kabel felerny (NGK). To będzie w miarę łatwo zdiagnozować podmianką, tylko muszę zdemontować kolektor.
 
 
Juiceman 
Mitsumaniak
Murgrabia Juice


Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8679
Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
Wysłany: 18-03-2015, 15:34   

Tam gdzie Bartek stacjonuje jest jeszcze warsztat RM - to możesz pytać o Radka w razie W.
_________________
Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)

***********************************

Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 
 
 
elvis512 
Forumowicz


Auto: EA5A, EA2A, E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Lip 2010
Posty: 113
Skąd: łódzkie
Wysłany: 18-03-2015, 16:46   

Podłączę się pod temat swoim: http://forum.mitsumaniaki...1383130#1383130


może jest w stanie ktoś pomóc?
_________________
Hasta la victoria siempre !
 
 
madluke 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2,5 V6 Nardi Torino
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Kwi 2014
Posty: 108
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-03-2015, 12:49   

No i jest winowajca i dodatkowo kilka kwiatków wyszło. Wyciek oleju spod uszczelki świec w 1 cylindrze. Dodatkowe kwiatki to wyciek oleju spod uszczelki pokrywy zaworów i przebicia na każdej jednej świecy.

Dodam, że wymieniałem wszystko na początku grudnia - uszczelki pokrywy ori z ASO, uszczelki pod świece Febest oraz świece Denso PK20PR11.

Na razie nie mówię nic złego, bo świece wysyłam na reklamację i zobaczę jaka będzie odpowiedź - albo felerna partia mi się trafiła, albo spartolony montaż. :angry1:
 
 
komarsnk 
Mitsumaniak
mocno uzależniony

Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 1908
Skąd: Kraków
Wysłany: 20-03-2015, 22:35   

madluke napisał/a:
albo spartolony montaż. :angry1:

Najprawdopodobniej tu jest pies pogrzebany bo ori uszczelki nie powinny cieknąć JEŚLI BYŁY POPRAWNIE ZAŁOŻONE, tzn. na dobrze oczyszczone i równe powierzchnie i dociśnięte odpowiednim momentem. Jak skręcisz za mocno to szybko się rozcieknie.
O uszczelniaczach Febest zdania nie mam ale mogły być nie najlepszej jakości.
A świece wystarczy wkręcić nie zachowując czystości porcelanki i już mamy problem gotowy...
_________________
Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta :)
 
 
madluke 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2,5 V6 Nardi Torino
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Kwi 2014
Posty: 108
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-03-2015, 22:50   

Dokładnie tak. Masakra. :angry7:

Przy okazji dziękuję Wam komarsnk i Juiceman za pomoc w znalezieniu mechaników we Wrocławiu. Spotkałem i Bartka i Radka, niestety bardzo zajtych iż nie mieli wolnej ręki do użyczenia. :)
 
 
DanielBogusz 
Mitsumaniak
Sędzią moim jest Bóg


Auto: Space Star 1.6 Galant 2.5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Sie 2009
Posty: 389
Skąd: Garwolin
Wysłany: 20-11-2015, 20:35   [EA5A/W 2.5] Auto nierówno pracuje, bez mocy, przestał dział

Witam. Galant zaczął szarpać na benzynie, brak mocy itd. , jednak na LPG działał idealnie. Ciężko przez to zapalał, ale na ciepłym silniku jeszcze dawał radę tym bardziej, że za chwilę przełączał się na gaz. Problem zaczął się następnego dnia rano na zimnym silniku. Auto nie chciało zapalić, ani na PB, ani awaryjnie na LPG. Wymieniłem filtr paliwa, który był dawno nie wymieniany i pompę paliwa. Auto odpala, ale pojawił się CHECK ENGINE (żółta kontrolka). Odpiąłem akumulator na pół godziny, błąd już się nie świeci, ale auto dalej byle jak pracuje. Szarpie, po naciśnięciu pedału gazu przygasa, ale jak się delikatnie rozgrzeje to można nim jechać (dalej bez mocy, ale delikatnie lepiej niż na zimnym). Tak jakby nie pracował na jednym cylindrze, jakby coś z wtryskiwaczem... Zatankowałem benzynę do pełna, dolałem też środek do czyszczenia wtryskiwaczy, ale jak wiadomo nic z tego. No i LPG przestał działać, włącza się i od razu przełącza na PB.
Jakieś podejrzenia? :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.