Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Immobilizer
Autor Wiadomość
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 30-06-2014, 08:04   

Witek vel Mysza napisał/a:
robertdg napisał/a:
Immo odcina zasilanie wtryskow
Chyba montowane u ziutka w stodole. Zasilanie jest. Nie ma sterowania z komputera. Podmieniony zestaw z innego auta - kluczyk, box i ecu. To samo. Kable przejscie maja, wtryski da sie wysterować masą przy kostce kompa. Czy zblokował się immo przez to że inny kluczyk znalazł się w pobliżu pętli? Jak to się odblokowuje?

Skoro podmieniłes jednostke sterująca i objaw jest ten sam, to szukaj po instalacji, moze własnie znajdziesz to rozwiązanie "ziutka ze stodoły"
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Witek vel Mysza 
Forumowicz
Artysta rzeźbiarz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16v '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 587
Skąd: Płock
Wysłany: 30-06-2014, 19:33   

robertdg, A czego mam szukać, skoro zasilanie jest, a masą przy kostce kompa mogę wysterować wtryski? Z kompa nie wychodzi sterowanie wtryskiwaczami. Iskra jest. Ot taka zagadka. Co odcina fabryczny immo?
_________________
LPG niszczy silniki! Tylko tym którzy na nim nie jeżdżą...
Mitsumaniaku, zobacz mojego GALANTA!
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 30-06-2014, 19:57   

Magnetis/Optima jezeli ma ECU MEC to napewno przy komunikacji OBD pokaże bład immo, jezeli jest sterownik Siemens albo Delphi tez w diagnozie powinien pokazać że coś nie tak z immo
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Witek vel Mysza 
Forumowicz
Artysta rzeźbiarz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16v '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 587
Skąd: Płock
Wysłany: 02-07-2014, 07:10   

Komputer jest Kefico, a OBD nie zgłasza błędu :(
_________________
LPG niszczy silniki! Tylko tym którzy na nim nie jeżdżą...
Mitsumaniaku, zobacz mojego GALANTA!
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 02-07-2014, 07:38   

Druga linia Boscha, ale też powinien zgłosić bład, sprawdzałeś może przy próbie odpalenia jaki punkt zapłonu widzi ECU, bo skoro paliwo i iskra jest, zakładając, że dolot sprawny to pozostaje kwestia parametrów pracy i mechaniki, ewentualnie profilaktycznie przedzwonić wiązke przez jakąś żarówke conajmnniej 25W
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Witek vel Mysza 
Forumowicz
Artysta rzeźbiarz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16v '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 587
Skąd: Płock
Wysłany: 03-07-2014, 07:19   

Nie zgłasza, bo się nie łączy. Z ABS się łączy, a z silnikiem nie chce. Wiązka przedzwoniona. Nie ma sterowania wttryskami, wtryski dają się wysterować masą we wtyczce kompa. Coś było motane przy skrzynce bezpieczników, ale napięcia na kompie są, na immo też. Może problem jest właśnie z OBD? Czy immo chodzi po OBD z kompem, czy ma osobne połączenia?
_________________
LPG niszczy silniki! Tylko tym którzy na nim nie jeżdżą...
Mitsumaniaku, zobacz mojego GALANTA!
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 03-07-2014, 07:40   

Immo powinno byc diagnozowalne po OBD, jak podmieniałes komplet ECU to z tym drugim też się nie laczył :?: Objaw wyglądający jak blokada immo
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Witek vel Mysza 
Forumowicz
Artysta rzeźbiarz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16v '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 587
Skąd: Płock
Wysłany: 07-07-2014, 19:22   

Natchnieniem był dla mnie brak komunikacji. Zacząłem szukać. Nie było przejścia z wtyczki OBD do kompa. Po kablach doszedłem, że komunikacja idzie przez Immo. Okazało się, że brakuje jednego zasilania na Immo po zapłonie, uwalone było przy skrzynce bezpieczników. Po podłączeniu odżyła komunikacja jak również auto odpaliło. Dzięki za cenne wskazówki.
_________________
LPG niszczy silniki! Tylko tym którzy na nim nie jeżdżą...
Mitsumaniaku, zobacz mojego GALANTA!
 
 
szneqz 
Nowy Forumowicz

Auto: 100 NX GA16DS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 14
Skąd: Marcinki
Wysłany: 05-06-2015, 17:10   Problem z immo - błąd 54

Problem zaczął się od tego że zaciął mi się kluczyk w stacyjce został w pozycji ACC można było odpalić ale nie dało się go wyjąć pomyślałem więc że kupię drugą stacyjkę na alledrogo i wymienie albo sam bębenek albo całą stacyjkę i 1 oryginalny kluczyk przyczepie gdzieś pod obudową żeby czytał kod immo. Wymieniłem bębenek jednak tylko troszkę sie poprawiło bo kluczyk się nadal zacinał i nieraz nie szło wyjąć auto normalnie odpalało nie było problemu więc postanowiłem wymieć całą stacyjkę i tu zonk po założeniu nowej stacyjki nie chce odpalać i wymiguje błąd 54 wróciłem więc do starej stacyjki ale błąd pozostał a auto unieruchomione. Kasowałem błedy przez odpięcie aku wróciłem także całkiem do starego kluczyka i nic klops. Możliwe że przez to że odpinałem stacyjkę na podłączonym aku ale nie wiem co się mogło stać? Czemu nie działa teraz nawet na starej stacyjce??
Może ktoś pomoże odpinałem też już cały ECU i immo i dawałem zapłon i ponownie podłączałem i kasowałem błędy i nic.
Zamówiłem też dziś cały zestaw komputerów + stacyjka + wszystkie zamki żebym nie mósiał mieć 2 kluczyków do drzwi i do odpalania w przyszłym tygodniu będe je miał może jakieś wskazówki co zrobić i jak podłączać nowy zestaw żeby coś sie znowu nie popsuło a może problem tkwi w czymś innym??
Nadal czekam na zestaw komputerów mam nadzieję że dzisiaj przyjdą (i że będzie wszystko dobrze bo mam obawy że będzie nadal to samo i zabule gdzieś u jakiegoś magika min 500zł) dużo czytałem w między czasie i ciekawe że nic znaleźć nie można na temat usuwania immo w miśkach a jakby przyszło co do czego to złodziej by odjechał pewnie w mniej niż 5 minut nie mając nawet kluczyka a ja mając auto u siebie kluczyki stacyjki pełny dostęp do auta nie umiem go nawet na chwilę odpalić.
Zestaw przyszedł po zamotowaniu bez problem odpalił montowałem na rozłączonym aku wyczytałem też na jakiejś anglojęzycznej stronie że reset błędu immo mozna też wykonać przz zostawienie na godzinę na włączonym zapłonie z dobrym kluczykiem.
 
 
misza116 
Mitsumaniak

Auto: EA5A 99 czarny szatan SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 638
Skąd: Łódź
Wysłany: 17-04-2016, 21:29   

Czy włożenie do stacyjki kluczyka od innego gala na 2-3 sek i próba przekręcenia może skutkować tym, że z właściwego kluczyka potem już nawet nie kręci?

Kontrolki się palą, nie przygasają, ale rozrusznik ani drgnie.
Auto do tej pory paliło na dotyk.

Może być coś z immo, czy we need to go deeper? :)
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 17-04-2016, 22:13   

Skoro rozrusznik nie kreci to nie jest wina immo, wina jest albo samego rozrusznika albo jego sterowania
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
SPEWEYS 
Nowy Forumowicz

Auto: galant 2.0 16v 98r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sie 2017
Posty: 4
Skąd: belchatow
Wysłany: 07-08-2017, 16:18   

Witam,problem z reguly podobny mianowicie,w sobote auto zgasło odpalalo ale po 3 sec gasło ponownie .Po upływie 2 -3 min autko odpalio i wrocilem na palącym checku do domu ,po zaparkowaniu i wylonczeniu na 3 min autko znow nie odpalalo czyli palilo i za 3sec gasło. Cala niedziele auto stało dziś rano odpaliłem bez problemów byłem w sklepie pojechałem do domu i było git/.Postanowilem jechać do mechanika w polowie drogi zaswiecil się check po zgaszeniu auto już nie odpalilo czyli ponoiwnie palilo i za 3 sec gasło.Pompa chodzi paliwo dochodzi a nie ma chyba iskry?tak jak by cos go odlanczalo.Przyjechal fachurka z kompem podpiol i mowi ze to wina kluczyka ze jakas pluskwa się zepsula i trzeba wziasc zapasowe kluczyki.autko stało 2 godz odpalam z zapasu jedny i drugim i autko pali na dotyk zadnych drgan braku mocy szarpania itd.Po 200 metrach zapala się check gasze auto i już nie odpalam z zadnego z 3 kluczykow.Wglada to tak ze gdy auto stoi 2-3 godz lub nocke to pali luks fakt zapala się check ale autko jedzie ma moc i jest wszystko git a gdy go zgasimy to już jest dup.....Nikt zabardzo niewie o co chodzi mi się wydaje ze to nie wina kluczyka bo 3 naraz by się zepsuly? może to stacyjka?Mechanik stawia na imobilaizer mowi ze na pewno przyczyna nie jest swieca przewod czy przeplywka itd. rzecz jest elektroniczna.Prosze o jakas pomoc

[ Dodano: 07-08-2017, 16:18 ]
:cry: Witam,problem z reguly podobny mianowicie,w sobote auto zgasło odpalalo ale po 3 sec gasło ponownie .Po upływie 2 -3 min autko odpalio i wrocilem na palącym checku do domu ,po zaparkowaniu i wylonczeniu na 3 min autko znow nie odpalalo czyli palilo i za 3sec gasło. Cala niedziele auto stało dziś rano odpaliłem bez problemów byłem w sklepie pojechałem do domu i było git/.Postanowilem jechać do mechanika w polowie drogi zaswiecil się check po zgaszeniu auto już nie odpalilo czyli ponoiwnie palilo i za 3 sec gasło.Pompa chodzi paliwo dochodzi a nie ma chyba iskry?tak jak by cos go odlanczalo.Przyjechal fachurka z kompem podpiol i mowi ze to wina kluczyka ze jakas pluskwa się zepsula i trzeba wziasc zapasowe kluczyki.autko stało 2 godz odpalam z zapasu jedny i drugim i autko pali na dotyk zadnych drgan braku mocy szarpania itd.Po 200 metrach zapala się check gasze auto i już nie odpalam z zadnego z 3 kluczykow.Wglada to tak ze gdy auto stoi 2-3 godz lub nocke to pali luks fakt zapala się check ale autko jedzie ma moc i jest wszystko git a gdy go zgasimy to już jest dup.....Nikt zabardzo niewie o co chodzi mi się wydaje ze to nie wina kluczyka bo 3 naraz by się zepsuly? może to stacyjka?Mechanik stawia na imobilaizer mowi ze na pewno przyczyna nie jest swieca przewod czy przeplywka itd. rzecz jest elektroniczna.Prosze o jakas pomoc
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14375
Skąd: Pruszków
Wysłany: 07-08-2017, 17:00   

A błędy jakieś są?

Wygląda na problem z immo. Radio nie grzeje się jakoś ponad normatywnie? W jego okolicach jest moduł immo.
 
 
szwagierr 
Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Gru 2014
Posty: 97
Skąd: Kielce
Wysłany: 07-08-2017, 18:47   

W Galancie immo pozwala na 3 sekundy pracy?
Jak miałem zły kluczyk to nawet się nie zająknął.
 
 
larelijux 
Mitsumaniak


Auto: -
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 04 Paź 2015
Posty: 810
Skąd: Wrocław
Wysłany: 07-08-2017, 21:08   

Z zasady immobilizer ma nie pozwalać na rozruch silnika
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.