[EAxx] Koło pasowe wału |
Autor |
Wiadomość |
Ewcia80
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 v6 kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 10 Paź 2015 Posty: 560 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 18-01-2016, 08:09
|
|
|
Hejka.Czy koło pasowe wału to jest ten numer MD316782?U siebie zauważyłam,że na biegu jałowym to koło co jest na pompie od wspomagania delikatnie chodzi krzywo,chociaż wspomaganie działa bez zarzutu.Czy ta krzywizna może być wynikiem zużytego koła pasowego?Samo koło pasowe chodzi wizualnie równo. |
|
|
|
 |
sprinteros1
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant VII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2017 Posty: 9 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 07-04-2017, 00:00
|
|
|
Siemka potrzebuję pomocy w znalezieniu taniego koła pasowego dolnego w internetach,ktos pomoze? najlepiej nowe
Galant 2.0 GLS 16v 1997 |
|
|
|
 |
Matik608
Mitsumaniak

Auto: BMW E61 3.0D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 433 Skąd: Sieradz
|
|
|
|
 |
karino
Forumowicz KARINO

Auto: ELIPSE CROSS, GALANT EA 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Kwi 2010 Posty: 75 Skąd: kraków
|
Wysłany: 14-04-2017, 13:58
|
|
|
Nie chcę nikogo zniechęcać ale to koło z aukcji podejrzanie tanie...... dopytaj jakiej to firmy... |
_________________
 |
|
|
|
 |
Matik608
Mitsumaniak

Auto: BMW E61 3.0D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 433 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 14-04-2017, 14:04
|
|
|
sprinteros1 napisał/a: | Siemka potrzebuję pomocy w znalezieniu taniego koła pasowego |
jasno i wyraźnie napisane ogólnie bardzo potaniały, jak ja kupowałem u Japaneze w 2008 to płaciłem o ile dobrze pamiętam 400zł. Drugi raz bym tego nie założył, zostawił bym je na sztywno |
_________________ Był EA2A '98
 |
|
|
|
 |
karino
Forumowicz KARINO

Auto: ELIPSE CROSS, GALANT EA 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Kwi 2010 Posty: 75 Skąd: kraków
|
Wysłany: 14-04-2017, 14:11
|
|
|
Może i tak potaniały.....piszę z podejrzliwością bo za swoje 2 lata temu po zniżkach , znajomościach etc. zapłaciłem 250 zł.... zapytaj tu : https://www.eurojapancars.pl/ |
_________________
 |
|
|
|
 |
Mateusz25
Forumowicz Matthew
Auto: GALANT 2,0 GLS 1998 rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sie 2012 Posty: 47 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 21-06-2017, 23:03
|
|
|
Witam.
Właśnie przerabiam temat po demontażu dwóch pasków, zmianie rolki napinającej. Jednego chciałem uniknąć, ale nie dało się - obudowa , osłona rozrządu do wymiany, pasek rozrządu, wydaje mi się, że jest OK. Przesyłam fotki. Koło pasowe, teraz mam nawet 2 - widać. Objawy, takie jak u wszystkich, piszczenie i bicie koła na boki, potem ustawało. Co myślicie?
Czy ktoś miał już podobny problem i czy obudowa to trudny temat do nabycia ?
Podaję link do fotek:
https://drive.google.com/drive/folders/0BwvMzR5BrZR4MXNDY09LUkhtX0k?usp=sharing
Pozdrawiam |
_________________ Mam nadzieję pokochać tę furę. |
|
|
|
 |
karino
Forumowicz KARINO

Auto: ELIPSE CROSS, GALANT EA 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Kwi 2010 Posty: 75 Skąd: kraków
|
Wysłany: 22-06-2017, 12:48
|
|
|
Patrze na te fotki i nie wierze .... czy to koło rozwaliło tak obudowę ??? Jeśli tak to strasznie nim huśtało i przegapiłeś odpowiedni moment do wymiany koła....Obudowę niedawno widziałem na allegro tylko nie pamiętam czy do 2.0 |
_________________
 |
|
|
|
 |
Mateusz25
Forumowicz Matthew
Auto: GALANT 2,0 GLS 1998 rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sie 2012 Posty: 47 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 23-06-2017, 15:55
|
|
|
Bicie, uwierz mi nie było aż takie, ale nie spodziewałem się takiej kaszany. Dobrze, że z paskiem OK, szukam obudowy, zrobiłem już z 20 telefonów i dupa. Chodzi konkretnie o dolną, bo ta jest uszkodzona. |
_________________ Mam nadzieję pokochać tę furę. |
|
|
|
 |
karino
Forumowicz KARINO

Auto: ELIPSE CROSS, GALANT EA 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Kwi 2010 Posty: 75 Skąd: kraków
|
Wysłany: 23-06-2017, 21:39
|
|
|
no to życzę powodzenia w poszukiwaniu obudowy..... nie myślałem że to bardzo deficytowy towar... |
_________________
 |
|
|
|
 |
sprinteros1
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant VII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2017 Posty: 9 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 26-06-2017, 15:11
|
|
|
kupiłem to koło niedlugo po napisaniu posta przezemnie,po około 1.5 miesiaca zaczeło juz delikatnie piszczec ale praktycznie tego nie slychac,nic nie mowie bo sam chcialem jak najtaniej bo bieda była ale jakby ktos chcial kupic to lepiej niech sie zastanowi 2 razy |
|
|
|
 |
karino
Forumowicz KARINO

Auto: ELIPSE CROSS, GALANT EA 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Kwi 2010 Posty: 75 Skąd: kraków
|
Wysłany: 26-06-2017, 17:07
|
|
|
tzn. z tej aukcji za 117 zł ? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Mateusz25
Forumowicz Matthew
Auto: GALANT 2,0 GLS 1998 rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sie 2012 Posty: 47 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 12-07-2017, 22:37 Pasek piszczy przy starcie po wymianie.
|
|
|
U siebie wymieniłem koło pasowe - 190 zł - inter cars, paski Gates - oba, obudowa, niestety pospawana, dwa razy jechała do mnie już umówiona, niestety nie dotarło, bo zawsze coś i sprzedający się wycofywał - fajnie. Spawanie wyszło ok, łącznie z prostowaniem, bo była zapracowana ze starości. Rolkę napinacza paska klimy i wspom. też wymieniona na SKF - a.
Wszystko dzis zmontowane, odpalam - cisza.
Odpalam drugi raz, trzeci, czwarty, króciutki pisk i cisza - pasek klimy i wspom.
Czy za słabo napiąłem, nie wiem, może wy się wypowiecie.
Co do paska klimy i wspom. po odpaleniu pracuje jakby lekko na boki, choć, koła pasowe pracują bez bicia, w porządalu.
Podczas nakładania paska klimy i wspom. zauważyłem, że kolo pasowe sprężarki klimy ma bardzo małe , ale jednak luzy.
Czy to może mieć wpływ.
Trochę latanie za tym było, więc i efekt mógłby być adekwatny.
Pozdrawiam |
_________________ Mam nadzieję pokochać tę furę. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 13-07-2017, 08:21
|
|
|
Raczej słabo naciągnięte. Nowe paski potrafią się wyciągnąć i dlatego manual nakazuje je naciągać mocniej niż używane. Druga kwestia to Gates, którego osobiście bym nie zamontował nawet do kosiarki.
Ostatnia to koło sprężarki ma pod spodem łożysko. Kosztuje koło 60zł za Nachi, ale warto je wymienić przy takiej okazji. |
|
|
|
 |
Mateusz25
Forumowicz Matthew
Auto: GALANT 2,0 GLS 1998 rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sie 2012 Posty: 47 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 13-07-2017, 23:38
|
|
|
Naciągnąłem od alternatora, pompy wody i drugi od klimy i wspomagania , jest cichutko.
Co do łożyska pompy klimy, powiedz czy jego wybicie, wyciśnięcie to grubsza robota i czy w warunkach warsztatowo - garażowych pójdzie. I jakie dokładnie jest to łożysko, jakiś wymiar, czy konkretny typ. Napisałeś o firmie i nic mi to nie mówi. Za parę dni chcę pojechać i zrobić wreszcie klimę , zobaczymy co powiedzą. Będę wdzięczny za informację i dziękuję za nadesłane. |
_________________ Mam nadzieję pokochać tę furę. |
|
|
|
 |
|