Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Hubeeert
12-11-2009, 09:53
Galant VR-4 TypeS Shadowline - Veronika
Autor Wiadomość
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 24-04-2009, 16:41   

Tomek, ale wiesz, że te pomiary laboratoryjne, to w życiu 1 do 1.5s więcej. Np. pamietam jak Tiff Needlell w swoim programie mierzył na torze RX-8, TT i coś tam jeszcze. W przypadku Audi dane rozjeżdzały się o 2s :shock: .
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 24-04-2009, 16:43   

Maciek, spokojnie dobijesz do nominalnych 350+ bez istotnych przeróbek. Ważne byś zapewnił autku oddychanie i chłodzenie.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
nabassu 
Forumowicz


Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 625
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-04-2009, 21:08   

stoperem w nokii.
przydal by sie guzik ECO zbijajacy do 200 koni :) albo klocek pod pedal gazu
_________________
Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem".
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 24-04-2009, 21:15   

Najlepsza metoda to nagranie filmu...Oczywiście mowa o prostym sposobie sprawdzenia od zera do setki.
 
 
kochajj 
Mitsumaniak


Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2024
Skąd: z daleka
Wysłany: 24-04-2009, 21:21   

najlepsza metoda dostepna prawie dla kazdego to g-tech RR...
 
 
nabassu 
Forumowicz


Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 625
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-04-2009, 21:27   

a nie pamietam czy przy niej wypowiadalem imie. hm.
swinks, masz dojscia tam u siebie do spoilera od M3? taka mala lotka.
plus szukam recaro w jakimkolwiek stanie (od evo moze tez byc), plus te smieszne zawiasy podnoszace klape, moze ktos slyszal o tym, plus EvoScan, ale ten zestaw z GPSem, a nie sam kabel do lapka i soft. A, jeszcze gazowce do maski moga byc jak macie za wodą :)
Jakies dokladki do przedniego zderzaka? subtelne. juz nerwow nie mam na ebaye, ciagle akcesoria tjiningowe wyskakuja, typu ksenon, wicieraczki, wentyle.. eh. jak bym mial EVO to bym poszedl do 4turbo, a tak dupa...
_________________
Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem".
 
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 25-04-2009, 09:37   

Cytat:
swinks, masz dojscia tam u siebie do spoilera od M3? taka mala lotka


jak chcesz te taka male lotke to to ala M5 E39 :wink:
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
nabassu 
Forumowicz


Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 625
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-04-2009, 20:47   

od m5 jest wieksza, nie wiem czy bedzie pasowac wizualnie
_________________
Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem".
 
 
 
nabassu 
Forumowicz


Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 625
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-11-2009, 22:57   

na skutek zlego LPG (wynika ze to instalacja) + 0,9 bar + poslizg z wymiana oleju, padla uszczelka glowicy przy grodzi.
http://forum.mitsumaniaki...ic.php?p=588759

wczesniej padl alternator, a teraz jakies cyrki z pradem, odlaczylem AYC i alarm, w weekend szukam miernikiem czy cos ssie
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=44735
_________________
Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem".
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 12-11-2009, 09:51, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-11-2009, 23:04   

nabassu nie zrozum mnie źle, ale wygląda na to, że powoli nawet tak pancerna konstrukcja jak VR4 nie jest w stanie wytrzymac wszystkiego co wymyślasz. Olej chociaż zmieniłeś? Łozysko w kole?
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
nabassu 
Forumowicz


Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 625
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-11-2009, 23:05   

konsola prawie gotowa, pelen custom.
recaro z evo9, czarna skora + alcantara(ish).
slupki jak w nowm audi, material na piance.
sufit czeka na dostawe materialu do hurtowni.
biale ledy w calym wnetrzu, do pokrycia lekko zolta folia zeby zabic niebieskosc.
wskazniki biegow w zegarach z zielonych na czerwone.
przyciemnianie peryferiow po wlaczeniu swiatel odciete.
galka biegow skrocona znacznie (jak nissan GTR).
pokrywa silnika czarna, kolektor czarny, rury wypolerowane.

obecna walka z uszczelka i pradem zabija chec do dalszych prac.
olej wymieniony 4 dni temu, juz caly splynal :/
_________________
Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem".
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 12-11-2009, 09:52, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-11-2009, 23:08   

Wiesz - w styling to możesz się bawić jak mechanicznie wszystko gra bo inaczej masz sliczną NIERUCHOMOŚĆ...
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
nabassu 
Forumowicz


Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 625
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-11-2009, 23:09   

"wszystkiego co wymyslisz" w sensie modyfikacje wnetrza, LPG i boost controller ustawiony na 0,8 bara, 0,9 w peaku? dziwne ze silnik jeszcze jezdzi...
olej mial poslizg. zamiast 7tys byl po 10. logistyka zawiodla. teraz bede sam zmienial
_________________
Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem".
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 12-11-2009, 09:52, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
nabassu 
Forumowicz


Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 625
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-11-2009, 23:09   

kiedy sie bawilem w styling, silnik chodzil jak zegarek
_________________
Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem".
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 12-11-2009, 09:53, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-11-2009, 08:39   

nabassu te silniki są wrazliwe na termin wymiany oleju a najbardziej wrazliwe są na to turbiny.
Podnosząc ciśnienie zrobiłeś jak jeden z Forumowiczów. Całkiem sporo czasu zajął mu remont silnika po wytopieniu świecy?
LPG ma za małą wydajność i TY podnosisz ciśnienie :?: Stary to najprostsza droga do kłopotów. Po zdjęciu głowic okaże się czy było na tyle ubogo i gorąco przy okazji że stopieniu uległo coś jeszcze. Wykręć świece - duzo Ci powiedza o stanie komór spalania bez zdejmowania głowicy.

Chcesz miec najszybszy samochód na ulicy? Kup najszybszy samochód na ulicę, ale nie DRUTUJ tego co masz.
ZANIM podniosłeś ciśnienie doładowania wypadało się upewnić, że masz wystarczająco wydajną instalację. Jak juz je podniosłeś mogłes sprawdzić AFR i zweryfikowac instalację.
Ty wolałeś zamknąć oczy i udawać że skoro nie dostrzegasz problemu to WSZYSTKO BĘDZIE OK. Niestety NIE BĘDZIE. Teraz napraw samochód i zacznij normalnie działać.

Nie mam zamiaru przepraszać Cię za szczerość.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.