Zamknięty przez: Hubeeert 12-11-2009, 09:53 |
Galant VR-4 TypeS Shadowline - Veronika |
Autor |
Wiadomość |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 24-04-2009, 16:41
|
|
|
Tomek, ale wiesz, że te pomiary laboratoryjne, to w życiu 1 do 1.5s więcej. Np. pamietam jak Tiff Needlell w swoim programie mierzył na torze RX-8, TT i coś tam jeszcze. W przypadku Audi dane rozjeżdzały się o 2s . |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 24-04-2009, 16:43
|
|
|
Maciek, spokojnie dobijesz do nominalnych 350+ bez istotnych przeróbek. Ważne byś zapewnił autku oddychanie i chłodzenie. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
nabassu
Forumowicz

Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-04-2009, 21:08
|
|
|
stoperem w nokii.
przydal by sie guzik ECO zbijajacy do 200 koni albo klocek pod pedal gazu |
_________________ Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem". |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 24-04-2009, 21:15
|
|
|
Najlepsza metoda to nagranie filmu...Oczywiście mowa o prostym sposobie sprawdzenia od zera do setki. |
|
|
|
 |
kochajj
Mitsumaniak

Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2024 Skąd: z daleka
|
Wysłany: 24-04-2009, 21:21
|
|
|
najlepsza metoda dostepna prawie dla kazdego to g-tech RR... |
|
|
|
 |
nabassu
Forumowicz

Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-04-2009, 21:27
|
|
|
a nie pamietam czy przy niej wypowiadalem imie. hm.
swinks, masz dojscia tam u siebie do spoilera od M3? taka mala lotka.
plus szukam recaro w jakimkolwiek stanie (od evo moze tez byc), plus te smieszne zawiasy podnoszace klape, moze ktos slyszal o tym, plus EvoScan, ale ten zestaw z GPSem, a nie sam kabel do lapka i soft. A, jeszcze gazowce do maski moga byc jak macie za wodą
Jakies dokladki do przedniego zderzaka? subtelne. juz nerwow nie mam na ebaye, ciagle akcesoria tjiningowe wyskakuja, typu ksenon, wicieraczki, wentyle.. eh. jak bym mial EVO to bym poszedl do 4turbo, a tak dupa... |
_________________ Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem". |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 25-04-2009, 09:37
|
|
|
Cytat: | swinks, masz dojscia tam u siebie do spoilera od M3? taka mala lotka |
jak chcesz te taka male lotke to to ala M5 E39 |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
nabassu
Forumowicz

Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-04-2009, 20:47
|
|
|
od m5 jest wieksza, nie wiem czy bedzie pasowac wizualnie |
_________________ Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem". |
|
|
|
 |
nabassu
Forumowicz

Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-11-2009, 22:57
|
|
|
na skutek zlego LPG (wynika ze to instalacja) + 0,9 bar + poslizg z wymiana oleju, padla uszczelka glowicy przy grodzi.
http://forum.mitsumaniaki...ic.php?p=588759
wczesniej padl alternator, a teraz jakies cyrki z pradem, odlaczylem AYC i alarm, w weekend szukam miernikiem czy cos ssie
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=44735 |
_________________ Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem". |
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 12-11-2009, 09:51, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-11-2009, 23:04
|
|
|
nabassu nie zrozum mnie źle, ale wygląda na to, że powoli nawet tak pancerna konstrukcja jak VR4 nie jest w stanie wytrzymac wszystkiego co wymyślasz. Olej chociaż zmieniłeś? Łozysko w kole? |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
nabassu
Forumowicz

Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-11-2009, 23:05
|
|
|
konsola prawie gotowa, pelen custom.
recaro z evo9, czarna skora + alcantara(ish).
slupki jak w nowm audi, material na piance.
sufit czeka na dostawe materialu do hurtowni.
biale ledy w calym wnetrzu, do pokrycia lekko zolta folia zeby zabic niebieskosc.
wskazniki biegow w zegarach z zielonych na czerwone.
przyciemnianie peryferiow po wlaczeniu swiatel odciete.
galka biegow skrocona znacznie (jak nissan GTR).
pokrywa silnika czarna, kolektor czarny, rury wypolerowane.
obecna walka z uszczelka i pradem zabija chec do dalszych prac.
olej wymieniony 4 dni temu, juz caly splynal :/ |
_________________ Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem". |
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 12-11-2009, 09:52, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-11-2009, 23:08
|
|
|
Wiesz - w styling to możesz się bawić jak mechanicznie wszystko gra bo inaczej masz sliczną NIERUCHOMOŚĆ... |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
nabassu
Forumowicz

Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-11-2009, 23:09
|
|
|
"wszystkiego co wymyslisz" w sensie modyfikacje wnetrza, LPG i boost controller ustawiony na 0,8 bara, 0,9 w peaku? dziwne ze silnik jeszcze jezdzi...
olej mial poslizg. zamiast 7tys byl po 10. logistyka zawiodla. teraz bede sam zmienial |
_________________ Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem". |
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 12-11-2009, 09:52, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
nabassu
Forumowicz

Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-11-2009, 23:09
|
|
|
kiedy sie bawilem w styling, silnik chodzil jak zegarek |
_________________ Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem". |
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 12-11-2009, 09:53, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12-11-2009, 08:39
|
|
|
nabassu te silniki są wrazliwe na termin wymiany oleju a najbardziej wrazliwe są na to turbiny.
Podnosząc ciśnienie zrobiłeś jak jeden z Forumowiczów. Całkiem sporo czasu zajął mu remont silnika po wytopieniu świecy?
LPG ma za małą wydajność i TY podnosisz ciśnienie Stary to najprostsza droga do kłopotów. Po zdjęciu głowic okaże się czy było na tyle ubogo i gorąco przy okazji że stopieniu uległo coś jeszcze. Wykręć świece - duzo Ci powiedza o stanie komór spalania bez zdejmowania głowicy.
Chcesz miec najszybszy samochód na ulicy? Kup najszybszy samochód na ulicę, ale nie DRUTUJ tego co masz.
ZANIM podniosłeś ciśnienie doładowania wypadało się upewnić, że masz wystarczająco wydajną instalację. Jak juz je podniosłeś mogłes sprawdzić AFR i zweryfikowac instalację.
Ty wolałeś zamknąć oczy i udawać że skoro nie dostrzegasz problemu to WSZYSTKO BĘDZIE OK. Niestety NIE BĘDZIE. Teraz napraw samochód i zacznij normalnie działać.
Nie mam zamiaru przepraszać Cię za szczerość. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
|