Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA6A/W 2.0TD] PowerBox do 2.0 TD
Autor Wiadomość
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 26-02-2012, 23:22   

Dread87 napisał/a:
No IC jest wielkosci portfela mojej kobiety;D

Nie taki bardzo mały.. w VW 1.9 jest podobny i też schowany
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Dread87 
Mitsumaniak


Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 915
Skąd: Tychy
Wysłany: 26-02-2012, 23:22   

Masz na mysli owiniecie przewodow jakims ustrojstwem izolujacym czy moze chodzi Ci o kawalek blachy?

[ Dodano: 26-02-2012, 23:23 ]
Milo a skad wiesz jaki moja kobieta ma portfel?:D chyba bede musial z Nia powaznie porozmawiac;D
_________________

Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 26-02-2012, 23:25   

Owczar napisał/a:
No ale to dość istotne gdzie jest wyższa temp. Jeśli od strony komory to warto by je zaizolować...

Własnie to główny problem , można zastosować większy intercooler i umieścic centralnie jak chłodnice ( jak będzie miejsce ) przewody też inaczej poprowadzić i odizolować od temperatury silnika wszystko można

[ Dodano: 26-02-2012, 23:27 ]
Dread87 napisał/a:
Milo a skad wiesz jaki moja kobieta ma portfel?:D chyba bede musial z Nia powaznie porozmawiac;D

Hi hi hi
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Dread87 
Mitsumaniak


Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 915
Skąd: Tychy
Wysłany: 26-02-2012, 23:29   

Niestety miejsca przed chlodnica nie ma, trzeba przerabiac zderzak zeby zmiescic wiekszy IC, dodatkowo przewody tez za krotkie:/ Wiec droga impreza a niekoniecznie beda znaczne efekty...
_________________

Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 26-02-2012, 23:33   

Dread87 napisał/a:
Niestety miejsca przed chlodnica nie ma, trzeba przerabiac zderzak zeby zmiescic wiekszy IC, dodatkowo przewody tez za krotkie:/ Wiec droga impreza a niekoniecznie beda znaczne efekty..

Efekty będą jeśli się zmieści intercooler reszta to pikuś
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Dread87 
Mitsumaniak


Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 915
Skąd: Tychy
Wysłany: 26-02-2012, 23:37   

Wydaje mi sie ze w ECu tez treba bedzie grzebac, bo dawka powietrza bedzie inna, im chlodniejsze powietrze tym mniejsza ma objetosc... Nie znam sie na tym ale tak mi sie wydaje;P
_________________

Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 26-02-2012, 23:38   

ECU skoryguje dawkę odp do temp.
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 26-02-2012, 23:46   

Dread87 napisał/a:
im chlodniejsze powietrze tym mniejsza ma objetosc

Właśnie wiecej w komorze sie zmieści powietrza co za tym idzie większa sprawność
Kiedyś zwiększyłem ciśnienie doładowania i przy gwałtowniejszym dodaniu gazu podczas jazdy silnik się dławił czyli czujnik ciśnienia w dolocie wyłapuje i ecu reszte robi
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Dread87 
Mitsumaniak


Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 915
Skąd: Tychy
Wysłany: 27-02-2012, 00:48   

Jestem ciekaw jak Padaczka zdobyl ECU na 100 koni;)
_________________

Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23645
Skąd: KSSE
Wysłany: 27-02-2012, 07:37   

Gadacie, że nie ma miejsca, zainstalujcie zderzak od Avance, pod zderzak FMIC-a (~700-800zł) no i przybliżcie sobie rozwiązania od VR-4 :P

P.S. W turbinie strona gorąca od zimnej jest odseparowana kanałem olejowym, a jak dobrze pamiętam to jest jeszcze chłodzona cieczą
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Dread87 
Mitsumaniak


Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 915
Skąd: Tychy
Wysłany: 27-02-2012, 08:02   

Nie wiem jaka sytuacja jest w VR4;D za niedlugo zrobimy tutaj Biturbo Diesla:D tak turbina jest chlodzona ciecza i olejem
_________________

Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 27-02-2012, 10:10   

Ten czlowiek co chcial zgrac mapy to chyba troche przesadza. Przeciez uklad wtryskowy w 4D68T jest mechaniczny i tam duzo ugrac sie nie da. Zmiana intercoolera spowoduje to ze wiecej powietrza pojdzie do cylindrow. W tym aucie nie ma przeplywomierza jest za to czujnik temp w dolocie. W pompie wtryskowej jest elektrozawor ktory puszcza w odpowiednim momencie cisnienie na wtryskiwacze. Mozna regulowac tylko kat wtrysku i ewentualnie zwiekszyc dawke wtrysku w stosunku do nowego intercoolera. Zatem da sie zwiekszyc moc ale nieprecyzyjnie i w zaleznosci od temp ten silnik bedzie zmienial swoje parametry.
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 27-02-2012, 15:54   

Prosty przykład kiedy czujemy większą moc ? w gorące dni czy w chłodne i wilgotne ?
Tak w chłodne.... zimne powietrze to jest to
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.