[EA6A/W 2.0TD] PowerBox do 2.0 TD |
Autor |
Wiadomość |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 26-02-2012, 23:22
|
|
|
Dread87 napisał/a: | No IC jest wielkosci portfela mojej kobiety;D |
Nie taki bardzo mały.. w VW 1.9 jest podobny i też schowany |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
Dread87
Mitsumaniak

Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Maj 2011 Posty: 915 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 26-02-2012, 23:22
|
|
|
Masz na mysli owiniecie przewodow jakims ustrojstwem izolujacym czy moze chodzi Ci o kawalek blachy?
[ Dodano: 26-02-2012, 23:23 ]
Milo a skad wiesz jaki moja kobieta ma portfel?:D chyba bede musial z Nia powaznie porozmawiac;D |
_________________
Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 26-02-2012, 23:25
|
|
|
Owczar napisał/a: | No ale to dość istotne gdzie jest wyższa temp. Jeśli od strony komory to warto by je zaizolować... |
Własnie to główny problem , można zastosować większy intercooler i umieścic centralnie jak chłodnice ( jak będzie miejsce ) przewody też inaczej poprowadzić i odizolować od temperatury silnika wszystko można
[ Dodano: 26-02-2012, 23:27 ]
Dread87 napisał/a: | Milo a skad wiesz jaki moja kobieta ma portfel?:D chyba bede musial z Nia powaznie porozmawiac;D |
Hi hi hi |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
Dread87
Mitsumaniak

Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Maj 2011 Posty: 915 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 26-02-2012, 23:29
|
|
|
Niestety miejsca przed chlodnica nie ma, trzeba przerabiac zderzak zeby zmiescic wiekszy IC, dodatkowo przewody tez za krotkie:/ Wiec droga impreza a niekoniecznie beda znaczne efekty... |
_________________
Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 26-02-2012, 23:33
|
|
|
Dread87 napisał/a: | Niestety miejsca przed chlodnica nie ma, trzeba przerabiac zderzak zeby zmiescic wiekszy IC, dodatkowo przewody tez za krotkie:/ Wiec droga impreza a niekoniecznie beda znaczne efekty.. |
Efekty będą jeśli się zmieści intercooler reszta to pikuś |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
Dread87
Mitsumaniak

Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Maj 2011 Posty: 915 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 26-02-2012, 23:37
|
|
|
Wydaje mi sie ze w ECu tez treba bedzie grzebac, bo dawka powietrza bedzie inna, im chlodniejsze powietrze tym mniejsza ma objetosc... Nie znam sie na tym ale tak mi sie wydaje;P |
_________________
Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14379 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 26-02-2012, 23:38
|
|
|
ECU skoryguje dawkę odp do temp. |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 26-02-2012, 23:46
|
|
|
Dread87 napisał/a: | im chlodniejsze powietrze tym mniejsza ma objetosc |
Właśnie wiecej w komorze sie zmieści powietrza co za tym idzie większa sprawność
Kiedyś zwiększyłem ciśnienie doładowania i przy gwałtowniejszym dodaniu gazu podczas jazdy silnik się dławił czyli czujnik ciśnienia w dolocie wyłapuje i ecu reszte robi |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
Dread87
Mitsumaniak

Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Maj 2011 Posty: 915 Skąd: Tychy
|
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23645 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 27-02-2012, 07:37
|
|
|
Gadacie, że nie ma miejsca, zainstalujcie zderzak od Avance, pod zderzak FMIC-a (~700-800zł) no i przybliżcie sobie rozwiązania od VR-4
P.S. W turbinie strona gorąca od zimnej jest odseparowana kanałem olejowym, a jak dobrze pamiętam to jest jeszcze chłodzona cieczą |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Dread87
Mitsumaniak

Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Maj 2011 Posty: 915 Skąd: Tychy
|
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2353 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 27-02-2012, 10:10
|
|
|
Ten czlowiek co chcial zgrac mapy to chyba troche przesadza. Przeciez uklad wtryskowy w 4D68T jest mechaniczny i tam duzo ugrac sie nie da. Zmiana intercoolera spowoduje to ze wiecej powietrza pojdzie do cylindrow. W tym aucie nie ma przeplywomierza jest za to czujnik temp w dolocie. W pompie wtryskowej jest elektrozawor ktory puszcza w odpowiednim momencie cisnienie na wtryskiwacze. Mozna regulowac tylko kat wtrysku i ewentualnie zwiekszyc dawke wtrysku w stosunku do nowego intercoolera. Zatem da sie zwiekszyc moc ale nieprecyzyjnie i w zaleznosci od temp ten silnik bedzie zmienial swoje parametry. |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 27-02-2012, 15:54
|
|
|
Prosty przykład kiedy czujemy większą moc ? w gorące dni czy w chłodne i wilgotne ?
Tak w chłodne.... zimne powietrze to jest to |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
|