Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Czy komputery w E3 są zamienne - dyskusja.
Autor Wiadomość
Crosby 
Mitsumaniak


Auto: Był GALANT 2,0 [4G63][E33A]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 106
Skąd: Katowice-ligota
Wysłany: 30-10-2010, 11:42   

wogole z tej listy wychodzi ze powinny pasowac kompy o nastepujacych symbolach
MD120207
MD161184
MD167736
MD173635
no mam takiego samego jak twoj tylko 5drzwiowy nawet ten sam kolor :)
bardzo chetnie bo odkad stoi to moja kobieta kaze mi go sprzedac a ja nie chce bo ma dla mnie duza wartosc
_________________
三菱ギャラン
 
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 30-10-2010, 12:06   

ze sprzedaniem tego rodzaju samochodu r=to jest duzy problem, ja swojego chce sprzedac ale żadnego fona niemam a wyświetleń ponad tysiąc juz, chetnie uruchomie twojego galanta jak tylko bede potrafił :lol:
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Crosby 
Mitsumaniak


Auto: Był GALANT 2,0 [4G63][E33A]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 106
Skąd: Katowice-ligota
Wysłany: 30-10-2010, 12:10   

ja mojego tez chcialem sprzedac chetnych malo na takie auto bo je trzeba lubiec, nie chce tu nikogo obrazac zwłaszcza zwolennikow LPG ale kiedys do mnie podszedl gosc poczytal kartki na oknach i pojechalismy na rundke podobalo mu sie wkoncu to klasa biznes jak na tamte czasy ale jak zadzwonil gdzies i zapytal ile bedzie kosztowac zamontowanie gazu do niego odmowilem sprzedazy i zdiąlem te ogloszenie i postanowilem ze go nie sprzedam wole zeby mi stal w garazu :)
_________________
三菱ギャラン
 
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 30-10-2010, 12:14   

to ja ci powiem tak, japońskie silniki są stworzone pod gaz, bardzo dobrze sie sprawuja niema z nimi problemów w przeciwieństwie do audi :lol:
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Crosby 
Mitsumaniak


Auto: Był GALANT 2,0 [4G63][E33A]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 106
Skąd: Katowice-ligota
Wysłany: 30-10-2010, 12:17   

sorki ale nie dam sie przekonać czysta benzyna to je to
_________________
三菱ギャラン
 
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 30-10-2010, 12:19   

ja juz 9 lat mam gaz i nic sie niedzieje ,a instalke mam zwykłą, ok to reszta na pw bo zmieniamy temat i zaraz nas załatwią :mrgreen:

juz niedługo efekty beda tu opisane, takze panowie oczekujcie naszych wypowiedzi
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 30-10-2010, 15:35   

waldi-1 napisał/a:
sądze ze to ty sie mylisz, bo jesli by tak było jak ty mówisz, to każdy samochód co jeden miałby inny komputer dopasowany tylko do swojego silika


Czy Ty czytasz ze zrozumieniem poje posty ? Napisałem, że powinien działać każdy komputer z gala 88-92, ale występuje kilka różnic, nie będę się powtarzać jakich. Wyjątkiem jest 4G63 DOHC, który nie będzie działał z żadnym innym silnikiem.

Cashpir napisał/a:
a to moje kompy z galanta
http://img525.imageshack.us/i/30102010056.jpg/
na tym zdjeciu z lewej z mojego miska wtyczki takie same jak twoje a ten po prawej z innego galanta ten sam rocznik silnik ale inne wtyczki

Ten komputer z inną wtyczką nie jest z tego Galanta. To jest komputer od sigmy czy 3000gt. Ewentualnie z nowszego modelu Galanta. Może ktoś sobie przełożył, ale to nie jest komputer z Galanta 88-92.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 30-10-2010, 16:51   

komputer ten moze być z eclipsa, ze sigmy napewno nie, a 4g63 działa

w sigmie nawet ma inny kształt
http://moto.allegro.pl/mi...1297085964.html
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 30-10-2010, 17:49   

waldi-1, skąd wiesz z czego może być ? Widziałeś komputer w ecli ? Widziałeś w Sigmie ? Widziałeś w 3000gt ? Ten komputer z inną wtyczką nie jest od Galanta i prawdopodobnie nie działa z 4g63 88-92.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 30-10-2010, 17:54   

napisałem ze nie jest napewno od sigmu, sigma ma na dwie wtyczki a nie na trzy, nic niepisałem o innych , i kto tu nieuwaznie czyta?
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 31-10-2010, 08:01   

Najwyraźniej Ty czytasz bez zrozumienia... Pytałem czy widziałeś na oczy komputery w tych samochodach ? Chociażby w Sigmie ?? Skąd wiesz, że w Sigmie jest 2 wtyczkowy, widziałeś go ? Czy przeglądasz aukcje na allegro ?
waldi-1 napisał/a:
komputer ten moze być z eclipsa ... a 4g63 działa

W Ecli widziałeś komputer czy też się opierasz na allegro? I, że niby co ma znaczyć, że 4g63 działa ?
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 31-10-2010, 14:22   

he he - dobre - na MD zaczynają się też wahacze czy inne części w Mitsu...
(także na MR itd.)
MD xxxxxx to numer katalogowy części
E2T to numer fabryczny - często niewiele powiązany z MD

i spoks - do 4G63 8v oraz 4G37 8v z lat 88-92 pasuje chyba z 5-6 różnych kompów ale pisanie, że każdy komp wysteruje każdego Misia (nawet w danym przedziale czasowym) jest kompletną bzdurą

jeszcze jedno 2 litry na kompie z 1.8 będzie jeździł słabo, ale odpali
 
 
Juiceman 
Mitsumaniak
Murgrabia Juice


Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8679
Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
Wysłany: 02-11-2010, 00:07   

Maretzky85, waldi-1 skończcie przepychanki :roll: :?
_________________
Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)

***********************************

Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 02-11-2010, 01:34   

Podzielę się moim doświadczeniem, ponieważ w tamtym roku spalił mi się komp w galancie E38A (2.0 8V 1989r.), rozpaczliwie szukałem drugiego, po numerze nie mogłem znaleźć jak mi się udało to koleś zażyczył sobie 500zł, miałem też szanse odbudowy za 1000zł), więc szukałem, próbowałem od DOHC, i od tego po 92 (E5XX), nie chodził więc kupiłem pierwszy lepszy od galanta 2.0 8V z 90r. przed liftowego, różnił się znacznie numerem (był większy czyli zapewne trochę nowszy) jednym i drugim, i jak na razie - odpukać - wszytko gra i buczy...
Wniosek prosty, albo miałem więcej szczęścia niż rozumu, albo kompy są bez większego problemu zamienne.

Wiem, że komp po 92r (z E5) ma już inne wtyczki, więc pasować nie będzie, z Eclipsa, ma inne rozłożenie pinów, te, po 90-91 maja też zamienionych kilka pinów.
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 02-11-2010, 07:15   

mitsu_pl - mogę śmiało powiedzieć, że przypadek masz dziwny - przede wszystkim masa w kompie od 8v jest m.in. na pinie 24 a w 16v jest na pinie 19
natomiast pin 19 w kompie od 8v to sonda lambda...
tak więc, jeśli to działa, to nie wiem, jakim cudem - w drugą stronę na pewno nie pójdzie, bo komp od 16v podłączony do 8v spowoduje tylko skok obrotomierza na czerwone pole i z powrotem oraz świecenie się CE.... (sprawdzone)

różnic między kompami 8v i 16v DOHC jest tak wiele, że aż trudno uwierzyć, że to działa... może masz wiązkę od 8v??? i jakiś drut?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.