Czy komputery w E3 są zamienne - dyskusja. |
Autor |
Wiadomość |
Crosby
Mitsumaniak

Auto: Był GALANT 2,0 [4G63][E33A]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Gru 2009 Posty: 106 Skąd: Katowice-ligota
|
Wysłany: 30-10-2010, 11:42
|
|
|
wogole z tej listy wychodzi ze powinny pasowac kompy o nastepujacych symbolach
MD120207
MD161184
MD167736
MD173635
no mam takiego samego jak twoj tylko 5drzwiowy nawet ten sam kolor
bardzo chetnie bo odkad stoi to moja kobieta kaze mi go sprzedac a ja nie chce bo ma dla mnie duza wartosc |
_________________ 三菱ギャラン |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
Crosby
Mitsumaniak

Auto: Był GALANT 2,0 [4G63][E33A]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Gru 2009 Posty: 106 Skąd: Katowice-ligota
|
Wysłany: 30-10-2010, 12:10
|
|
|
ja mojego tez chcialem sprzedac chetnych malo na takie auto bo je trzeba lubiec, nie chce tu nikogo obrazac zwłaszcza zwolennikow LPG ale kiedys do mnie podszedl gosc poczytal kartki na oknach i pojechalismy na rundke podobalo mu sie wkoncu to klasa biznes jak na tamte czasy ale jak zadzwonil gdzies i zapytal ile bedzie kosztowac zamontowanie gazu do niego odmowilem sprzedazy i zdiąlem te ogloszenie i postanowilem ze go nie sprzedam wole zeby mi stal w garazu |
_________________ 三菱ギャラン |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
Crosby
Mitsumaniak

Auto: Był GALANT 2,0 [4G63][E33A]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Gru 2009 Posty: 106 Skąd: Katowice-ligota
|
Wysłany: 30-10-2010, 12:17
|
|
|
sorki ale nie dam sie przekonać czysta benzyna to je to |
_________________ 三菱ギャラン |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 30-10-2010, 15:35
|
|
|
waldi-1 napisał/a: | sądze ze to ty sie mylisz, bo jesli by tak było jak ty mówisz, to każdy samochód co jeden miałby inny komputer dopasowany tylko do swojego silika |
Czy Ty czytasz ze zrozumieniem poje posty ? Napisałem, że powinien działać każdy komputer z gala 88-92, ale występuje kilka różnic, nie będę się powtarzać jakich. Wyjątkiem jest 4G63 DOHC, który nie będzie działał z żadnym innym silnikiem.
Cashpir napisał/a: | a to moje kompy z galanta
http://img525.imageshack.us/i/30102010056.jpg/
na tym zdjeciu z lewej z mojego miska wtyczki takie same jak twoje a ten po prawej z innego galanta ten sam rocznik silnik ale inne wtyczki |
Ten komputer z inną wtyczką nie jest z tego Galanta. To jest komputer od sigmy czy 3000gt. Ewentualnie z nowszego modelu Galanta. Może ktoś sobie przełożył, ale to nie jest komputer z Galanta 88-92. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 30-10-2010, 17:49
|
|
|
waldi-1, skąd wiesz z czego może być ? Widziałeś komputer w ecli ? Widziałeś w Sigmie ? Widziałeś w 3000gt ? Ten komputer z inną wtyczką nie jest od Galanta i prawdopodobnie nie działa z 4g63 88-92. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 31-10-2010, 08:01
|
|
|
Najwyraźniej Ty czytasz bez zrozumienia... Pytałem czy widziałeś na oczy komputery w tych samochodach ? Chociażby w Sigmie ?? Skąd wiesz, że w Sigmie jest 2 wtyczkowy, widziałeś go ? Czy przeglądasz aukcje na allegro ?
waldi-1 napisał/a: | komputer ten moze być z eclipsa ... a 4g63 działa |
W Ecli widziałeś komputer czy też się opierasz na allegro? I, że niby co ma znaczyć, że 4g63 działa ? |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24327 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 31-10-2010, 14:22
|
|
|
he he - dobre - na MD zaczynają się też wahacze czy inne części w Mitsu...
(także na MR itd.)
MD xxxxxx to numer katalogowy części
E2T to numer fabryczny - często niewiele powiązany z MD
i spoks - do 4G63 8v oraz 4G37 8v z lat 88-92 pasuje chyba z 5-6 różnych kompów ale pisanie, że każdy komp wysteruje każdego Misia (nawet w danym przedziale czasowym) jest kompletną bzdurą
jeszcze jedno 2 litry na kompie z 1.8 będzie jeździł słabo, ale odpali |
|
|
|
 |
Juiceman
Mitsumaniak Murgrabia Juice

Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy Dołączył: 07 Maj 2006 Posty: 8679 Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
|
Wysłany: 02-11-2010, 00:07
|
|
|
Maretzky85, waldi-1 skończcie przepychanki |
_________________ Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)
***********************************
Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 02-11-2010, 01:34
|
|
|
Podzielę się moim doświadczeniem, ponieważ w tamtym roku spalił mi się komp w galancie E38A (2.0 8V 1989r.), rozpaczliwie szukałem drugiego, po numerze nie mogłem znaleźć jak mi się udało to koleś zażyczył sobie 500zł, miałem też szanse odbudowy za 1000zł), więc szukałem, próbowałem od DOHC, i od tego po 92 (E5XX), nie chodził więc kupiłem pierwszy lepszy od galanta 2.0 8V z 90r. przed liftowego, różnił się znacznie numerem (był większy czyli zapewne trochę nowszy) jednym i drugim, i jak na razie - odpukać - wszytko gra i buczy...
Wniosek prosty, albo miałem więcej szczęścia niż rozumu, albo kompy są bez większego problemu zamienne.
Wiem, że komp po 92r (z E5) ma już inne wtyczki, więc pasować nie będzie, z Eclipsa, ma inne rozłożenie pinów, te, po 90-91 maja też zamienionych kilka pinów. |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24327 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 02-11-2010, 07:15
|
|
|
mitsu_pl - mogę śmiało powiedzieć, że przypadek masz dziwny - przede wszystkim masa w kompie od 8v jest m.in. na pinie 24 a w 16v jest na pinie 19
natomiast pin 19 w kompie od 8v to sonda lambda...
tak więc, jeśli to działa, to nie wiem, jakim cudem - w drugą stronę na pewno nie pójdzie, bo komp od 16v podłączony do 8v spowoduje tylko skok obrotomierza na czerwone pole i z powrotem oraz świecenie się CE.... (sprawdzone)
różnic między kompami 8v i 16v DOHC jest tak wiele, że aż trudno uwierzyć, że to działa... może masz wiązkę od 8v??? i jakiś drut? |
|
|
|
 |
|