 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[II 2.0 DID] Stukneło 120tys. wymiana rozrządu, gdzie w świe |
Autor |
Wiadomość |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 19-09-2013, 12:44
|
|
|
Wracając do tematu: pompy wody czy raczej płynu chłodniczego napędzane są paskiem rozrządu i aby wymienić pompę trzeba zdjąć pasek, później ustawić i założyć pasek - czyli większość z tego co robi się przy okazji wymiany paska. Niektórzy zalecają również wymienić uszczelniacz wału korbowego, ale o tym dowiedziałem się już po wymianie paska. Oraz oczywiście rolek i pompy. Też odruchowo napisałem początkowo tylko o pasku. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 19-09-2013, 12:58
|
|
|
JCH napisał/a: | 13zbyszek13 napisał/a: | JCH - NUDZISZ SIĘ I POSTANOWIŁEŚ POKAZAĆ JAKI JESTEŚ WAŻNY ? | Widzę, że nie rozumiesz co to jest "wycieczka osobista".
Moja rada jest taka - zamiast atakować (kogokolwiek) personalnie (tak się zwykle robi w przypadku braku argumentów merytorycznych) skup się na problemie i "atakuj" problem a nie osobę, która ma inne zdanie.
Masz jakiś problem to jest od tego stosowny dział - tu jest temat o rozrządzie. |
Kolego wszystko dokładnie rozumie |
_________________ MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 |
|
|
|
 |
|
|