sworzeń wahacza |
Autor |
Wiadomość |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 17-06-2016, 14:06
|
|
|
Ten sworzeń powinien pasować, wersja z czpieniem z gwintem była stosowana w Carismie I jak u Ciebie. W Carismie II sworzeń jest inny i zamiennie nie pasują. |
|
|
|
 |
Ziemba.
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.6 100KM 1998r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 11 Sty 2015 Posty: 441 Skąd: Okolice Grójca
|
Wysłany: 16-12-2016, 22:00
|
|
|
Sworznie w Cari I są wkręcane? Nie będę musiał zdejmować wahaczy do ich wymiany? Czy trzeba go jednak wprasować? |
_________________ 03318/KMM
Cari 10.2013 - nadal
Banan/Cyrtryna 06.2017 - 11.2019
Ruda 03.2016 - 04.2017
Baśka 02.2017 - 03.2017
Pomogłem? Jeśli tak to się nie krępuj
http://www.pajacyk.pl/ |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 16-12-2016, 22:03
|
|
|
Ziemba. napisał/a: | Sworznie w Cari I są wkręcane? Nie będę musiał zdejmować wahaczy do ich wymiany? Czy trzeba go jednak wprasować? | Źle to zrozumiałeś. Oba typy sworzni wahaczy występujących w Carismach trzeba wprasowywać w wahacz. Są różne sposoby mocowania sworzni w zwrotnicach, jeden sworzeń posiada stożek i jest dokręcany nakrętką od góry, drugi typ po lifcie nie ma stożka tylko wałek z nacięciem i jest blokowany w zwrotnicy poprzeczną śrubą.
Przedliftowy:
http://allegro.pl/sworzen...6636924196.html
Poliftowy:
http://allegro.pl/sworzen...4952305623.html |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 16-12-2016, 22:13
|
|
|
Wahacz i tak będziesz musiał wyjąć ale w Carismie robi się to w kilka minut jeśli oczywiście szybko pójdzie wypięcie sworznia wahacza ze zwrotnicy. |
|
|
|
 |
remi
Forumowicz
Auto: Lancer VIII 1,8 Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Wrz 2010 Posty: 810 Skąd: wałbrzych
|
Wysłany: 16-12-2016, 23:39
|
|
|
Z tego co pamiętam, to po wprasowaniu zabezpiecza się go od góry segerem...no ja tak miałem. |
|
|
|
 |
Ziemba.
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.6 100KM 1998r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 11 Sty 2015 Posty: 441 Skąd: Okolice Grójca
|
Wysłany: 17-12-2016, 13:29
|
|
|
Upewnię się - po złożeniu wszystko dokręcać "na kołach".
Ze sworzni to tylko Lemforder, Feli Bilstein oraz Delphi trzymają poziom czy jest jeszcze coś wartego uwagi? |
_________________ 03318/KMM
Cari 10.2013 - nadal
Banan/Cyrtryna 06.2017 - 11.2019
Ruda 03.2016 - 04.2017
Baśka 02.2017 - 03.2017
Pomogłem? Jeśli tak to się nie krępuj
http://www.pajacyk.pl/ |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 17-12-2016, 20:16
|
|
|
Ziemba. napisał/a: | Ze sworzni to tylko Lemforder, Feli Bilstein oraz Delphi trzymają poziom czy jest jeszcze coś wartego uwagi? | delphi to śmieć. Oprócz wcześniej wymienionych polecam sworznie firmy rts. remi napisał/a: | Z tego co pamiętam, to po wprasowaniu zabezpiecza się go od góry segerem...no ja tak miałem. | Zgadza się. |
|
|
|
 |
|