Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
OSRAM Night Breaker Plus +90%
Autor Wiadomość
MKV 
Mitsumaniak
Kovalio


Auto: Ford S-Max 2.0 EcoBoost 270KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 1050
Skąd: Nadarzyn
Wysłany: 17-11-2012, 19:55   

inq napisał/a:
Kolejna sprawa to wiarygodność tych testów...


Testują to w jakimś polski instytucie czy czymś tam zajmującym się takimi sprawami.
_________________
Galant 2.5 V6 Avance & Suzuki Swift 1.3 GTi
 
 
 
inq 
Mitsumaniak


Auto: Focus
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 2776
Skąd: Lublin
Wysłany: 17-11-2012, 20:27   

No może i tak, ale to nie zmienia faktu, że koncerny dużo płacą za wyniki takich testów. Najciekawsze jest to, że "Kerfurowe" żarówki dobrze wypadły w tych testach.
_________________
"Never drive faster than your angel can fly"
Historia zatacza kółko :)
Renault 19 ('91)-> Ford Probe GT ('92)-> Laguna ('95)-> Peugeot 307 ('04)-> EA5W ('02)-> Renault 19 ('95)-> EA3W ('01)-> Focus ('14) :D :D
 
 
MKV 
Mitsumaniak
Kovalio


Auto: Ford S-Max 2.0 EcoBoost 270KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 1050
Skąd: Nadarzyn
Wysłany: 17-11-2012, 21:12   

inq napisał/a:
No może i tak, ale to nie zmienia faktu, że koncerny dużo płacą za wyniki takich testów. Najciekawsze jest to, że "Kerfurowe" żarówki dobrze wypadły w tych testach.


Oni też zamawiają je u jakiegoś producenta - pamiętaj o tym - może to np są żarówki z fabryki Hella czy coś ;)
_________________
Galant 2.5 V6 Avance & Suzuki Swift 1.3 GTi
 
 
 
sebaswd 
Forumowicz

Auto: mitsubishi galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 65
Skąd: pszów
Wysłany: 17-11-2012, 22:32   

osramy zalozone od czwartku
swieca lepiej niz jakis badziew co mialem
zobaczymy jak dlugo :D
_________________
GALANT 2.0
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 17-11-2012, 22:50   

inq napisał/a:
Kupowałem je do 307ki gdzie zmieniałem H7 raz w miesiącu
a nie, to normalne - w peżotach, jak nie palą się żarówki raz w miesiącu, to znaczy, że coś się dzieje :lol:
 
 
inq 
Mitsumaniak


Auto: Focus
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 2776
Skąd: Lublin
Wysłany: 17-11-2012, 23:14   

I w Peugeotach dopiero są testy, a nie jakieś laboratoria. Philipsy za dużo złotówek poszły po miesiącu, Osramy wytrzymały ze dwa, może trzy. Od tamtej pory kupowałem hurtowo z promocji w marketach.
_________________
"Never drive faster than your angel can fly"
Historia zatacza kółko :)
Renault 19 ('91)-> Ford Probe GT ('92)-> Laguna ('95)-> Peugeot 307 ('04)-> EA5W ('02)-> Renault 19 ('95)-> EA3W ('01)-> Focus ('14) :D :D
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 17-11-2012, 23:41   

ja piszę zupełnie poważnie - moja koleżanka miała 306 czy tam 307 :) - raz w miesiącu to było minimum - a spalały się różne żarówki - te od stopu czy postojowe .... czyli te, które w japończykach świecą po 20 lat przez 700 000km :)
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 17-11-2012, 23:59   

Krzyzak napisał/a:
ja piszę zupełnie poważnie - moja koleżanka miała 306 czy tam 307 - raz w miesiącu to było minimum - a spalały się różne żarówki - te od stopu czy postojowe .... czyli te, które w japończykach świecą po 20 lat przez 700 000km


A to dlatego ze nowe auta maja duzo większe ładowanie rzedu 14,3V przy obr. ok 1000/min . To normalne bo wiadomo mamy auta naszpikowane elektronika które potrzebuja dobrego zasilania i stałego napiecia .To samo mamy u siebie w serwisie , max 2-3 m-c na żarówce H7 :wink: .

ps Taka ciekawostka , alternator np w Renault Espace jest chłodzony cieczą z układu chłodzenia , a w nowym Megane altek jest nienaprawialny :wink:
 
 
inq 
Mitsumaniak


Auto: Focus
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 2776
Skąd: Lublin
Wysłany: 18-11-2012, 00:30   

Krzyzak napisał/a:
ja piszę zupełnie poważnie

Ja też. Z tyłu to jeszcze jakoś znośnie bo 3-4 rocznie, ale przód to palił się namiętnie. Pozycji z przodu nie miałem od roku. W mojej 307 miałem halogeny w kloszu z mijania i śmigałem na halogenach jakiś czas, bo trochę dłużej wytrzymywały.
_________________
"Never drive faster than your angel can fly"
Historia zatacza kółko :)
Renault 19 ('91)-> Ford Probe GT ('92)-> Laguna ('95)-> Peugeot 307 ('04)-> EA5W ('02)-> Renault 19 ('95)-> EA3W ('01)-> Focus ('14) :D :D
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 18-11-2012, 00:46   

deejay napisał/a:
duzo większe ładowanie rzedu 14,3V przy obr. ok 1000/min
to raczej nie jest DUŻO większe, skoro w zimie i moje Galanty takie osiągają :P
raczej ważne jest, jaki prąd są w stanie stabilizować...
a palenie się żarówek w peżotach jest wg mnie kwestią tandety w ich instalacji elektrycznych, co jest faktem!

deejay napisał/a:
alternator np w Renault Espace jest chłodzony cieczą z układu chłodzenia
kiedyś znajomi kupili laguny II - 3 sztuki i w każdej po ok. 2 latach padł alternator... to chyba nie był przypadek... - patrz akapit wyżej
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 18-11-2012, 01:15   

Krzyzak napisał/a:
inq napisał/a:
Kupowałem je do 307ki gdzie zmieniałem H7 raz w miesiącu
a nie, to normalne - w peżotach, jak nie palą się żarówki raz w miesiącu, to znaczy, że coś się dzieje :lol:

Nie prawda.... mam xenony w peugocie.... ja jezdze prawie dwa lata i 35kkm, a w sumie to pewnie są oryginały i wytrzymują od 2007 przez ponad 200kkm. Zadna inna żarówka mi sie nie spaliła jeszcze..:D
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
inq 
Mitsumaniak


Auto: Focus
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 2776
Skąd: Lublin
Wysłany: 18-11-2012, 05:21   

Masz polifta i xenony, więc trochę inaczej instalka wygląda. Na forum PKP zdecydowana większośc narzekała na żarówki, a szczególnie jak ktoś duzo jeździ na krótkich trasach.

Takie OT pytanko - jak Ci się jeździ Galantem VS 307-ką?
_________________
"Never drive faster than your angel can fly"
Historia zatacza kółko :)
Renault 19 ('91)-> Ford Probe GT ('92)-> Laguna ('95)-> Peugeot 307 ('04)-> EA5W ('02)-> Renault 19 ('95)-> EA3W ('01)-> Focus ('14) :D :D
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 18-11-2012, 14:13   

inq napisał/a:
Takie OT pytanko - jak Ci się jeździ Galantem VS 307-ką?

ot..
Galantem się jezdzi z bananem na twarzy, a 307 jak dlamnie służy do przemieszczania sie. Owszem 307 jest wygodna, cicha, lepsze światła (nie porysowana szyba czołowa) no i nie poszalejesz bo jakieś ESP czuwają, zresztą mimo 143kM nie ma rewelacji. A w galancie sie dużo lepiej czuje, bardziej sportowo, zadziornie, a nie tak tatusowato.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
booohal 
Forumowicz
ale o co chodzi?


Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1186
Skąd: ELW / ESI
Wysłany: 18-11-2012, 17:36   

Marcino napisał/a:
porysowana szyba czołowa

OT
To możesz sobie w jakiś 70% usunąć.
EOT
_________________
Rozmowa teoretyka z praktykiem nie ma sensu.
 
 
Zolar 
Forumowicz

Auto: EA5A 2,5 V6 Elegance sedan A/T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2010
Posty: 483
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-05-2013, 02:52   

Czy ktoś może miał do czynienia z żarówkami H7 Osram Silverstar 2.0 ?

Jest teraz promocja w Real'u: 14,95 zł za sztukę i zastanawiam się czy kupić :-k
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.