OSRAM Night Breaker Plus +90% |
Autor |
Wiadomość |
MKV
Mitsumaniak Kovalio

Auto: Ford S-Max 2.0 EcoBoost 270KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2012 Posty: 1050 Skąd: Nadarzyn
|
Wysłany: 17-11-2012, 19:55
|
|
|
inq napisał/a: | Kolejna sprawa to wiarygodność tych testów... |
Testują to w jakimś polski instytucie czy czymś tam zajmującym się takimi sprawami. |
_________________ Galant 2.5 V6 Avance & Suzuki Swift 1.3 GTi
 |
|
|
|
 |
inq
Mitsumaniak

Auto: Focus
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 28 Sie 2011 Posty: 2776 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 17-11-2012, 20:27
|
|
|
No może i tak, ale to nie zmienia faktu, że koncerny dużo płacą za wyniki takich testów. Najciekawsze jest to, że "Kerfurowe" żarówki dobrze wypadły w tych testach. |
_________________ "Never drive faster than your angel can fly"
Historia zatacza kółko
Renault 19 ('91)-> Ford Probe GT ('92)-> Laguna ('95)-> Peugeot 307 ('04)-> EA5W ('02)-> Renault 19 ('95)-> EA3W ('01)-> Focus ('14)
 |
|
|
|
 |
MKV
Mitsumaniak Kovalio

Auto: Ford S-Max 2.0 EcoBoost 270KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2012 Posty: 1050 Skąd: Nadarzyn
|
Wysłany: 17-11-2012, 21:12
|
|
|
inq napisał/a: | No może i tak, ale to nie zmienia faktu, że koncerny dużo płacą za wyniki takich testów. Najciekawsze jest to, że "Kerfurowe" żarówki dobrze wypadły w tych testach. |
Oni też zamawiają je u jakiegoś producenta - pamiętaj o tym - może to np są żarówki z fabryki Hella czy coś |
_________________ Galant 2.5 V6 Avance & Suzuki Swift 1.3 GTi
 |
|
|
|
 |
sebaswd
Forumowicz
Auto: mitsubishi galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Kwi 2012 Posty: 65 Skąd: pszów
|
Wysłany: 17-11-2012, 22:32
|
|
|
osramy zalozone od czwartku
swieca lepiej niz jakis badziew co mialem
zobaczymy jak dlugo |
_________________ GALANT 2.0 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 17-11-2012, 22:50
|
|
|
inq napisał/a: | Kupowałem je do 307ki gdzie zmieniałem H7 raz w miesiącu | a nie, to normalne - w peżotach, jak nie palą się żarówki raz w miesiącu, to znaczy, że coś się dzieje |
|
|
|
 |
inq
Mitsumaniak

Auto: Focus
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 28 Sie 2011 Posty: 2776 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 17-11-2012, 23:14
|
|
|
I w Peugeotach dopiero są testy, a nie jakieś laboratoria. Philipsy za dużo złotówek poszły po miesiącu, Osramy wytrzymały ze dwa, może trzy. Od tamtej pory kupowałem hurtowo z promocji w marketach. |
_________________ "Never drive faster than your angel can fly"
Historia zatacza kółko
Renault 19 ('91)-> Ford Probe GT ('92)-> Laguna ('95)-> Peugeot 307 ('04)-> EA5W ('02)-> Renault 19 ('95)-> EA3W ('01)-> Focus ('14)
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 17-11-2012, 23:41
|
|
|
ja piszę zupełnie poważnie - moja koleżanka miała 306 czy tam 307 - raz w miesiącu to było minimum - a spalały się różne żarówki - te od stopu czy postojowe .... czyli te, które w japończykach świecą po 20 lat przez 700 000km |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6103 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 17-11-2012, 23:59
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | ja piszę zupełnie poważnie - moja koleżanka miała 306 czy tam 307 - raz w miesiącu to było minimum - a spalały się różne żarówki - te od stopu czy postojowe .... czyli te, które w japończykach świecą po 20 lat przez 700 000km |
A to dlatego ze nowe auta maja duzo większe ładowanie rzedu 14,3V przy obr. ok 1000/min . To normalne bo wiadomo mamy auta naszpikowane elektronika które potrzebuja dobrego zasilania i stałego napiecia .To samo mamy u siebie w serwisie , max 2-3 m-c na żarówce H7 .
ps Taka ciekawostka , alternator np w Renault Espace jest chłodzony cieczą z układu chłodzenia , a w nowym Megane altek jest nienaprawialny |
|
|
|
 |
inq
Mitsumaniak

Auto: Focus
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 28 Sie 2011 Posty: 2776 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 18-11-2012, 00:30
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | ja piszę zupełnie poważnie |
Ja też. Z tyłu to jeszcze jakoś znośnie bo 3-4 rocznie, ale przód to palił się namiętnie. Pozycji z przodu nie miałem od roku. W mojej 307 miałem halogeny w kloszu z mijania i śmigałem na halogenach jakiś czas, bo trochę dłużej wytrzymywały. |
_________________ "Never drive faster than your angel can fly"
Historia zatacza kółko
Renault 19 ('91)-> Ford Probe GT ('92)-> Laguna ('95)-> Peugeot 307 ('04)-> EA5W ('02)-> Renault 19 ('95)-> EA3W ('01)-> Focus ('14)
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 18-11-2012, 00:46
|
|
|
deejay napisał/a: | duzo większe ładowanie rzedu 14,3V przy obr. ok 1000/min | to raczej nie jest DUŻO większe, skoro w zimie i moje Galanty takie osiągają
raczej ważne jest, jaki prąd są w stanie stabilizować...
a palenie się żarówek w peżotach jest wg mnie kwestią tandety w ich instalacji elektrycznych, co jest faktem!
deejay napisał/a: | alternator np w Renault Espace jest chłodzony cieczą z układu chłodzenia | kiedyś znajomi kupili laguny II - 3 sztuki i w każdej po ok. 2 latach padł alternator... to chyba nie był przypadek... - patrz akapit wyżej |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 18-11-2012, 01:15
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | inq napisał/a: | Kupowałem je do 307ki gdzie zmieniałem H7 raz w miesiącu | a nie, to normalne - w peżotach, jak nie palą się żarówki raz w miesiącu, to znaczy, że coś się dzieje |
Nie prawda.... mam xenony w peugocie.... ja jezdze prawie dwa lata i 35kkm, a w sumie to pewnie są oryginały i wytrzymują od 2007 przez ponad 200kkm. Zadna inna żarówka mi sie nie spaliła jeszcze..:D |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
inq
Mitsumaniak

Auto: Focus
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 28 Sie 2011 Posty: 2776 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 18-11-2012, 05:21
|
|
|
Masz polifta i xenony, więc trochę inaczej instalka wygląda. Na forum PKP zdecydowana większośc narzekała na żarówki, a szczególnie jak ktoś duzo jeździ na krótkich trasach.
Takie OT pytanko - jak Ci się jeździ Galantem VS 307-ką? |
_________________ "Never drive faster than your angel can fly"
Historia zatacza kółko
Renault 19 ('91)-> Ford Probe GT ('92)-> Laguna ('95)-> Peugeot 307 ('04)-> EA5W ('02)-> Renault 19 ('95)-> EA3W ('01)-> Focus ('14)
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 18-11-2012, 14:13
|
|
|
inq napisał/a: | Takie OT pytanko - jak Ci się jeździ Galantem VS 307-ką? |
ot..
Galantem się jezdzi z bananem na twarzy, a 307 jak dlamnie służy do przemieszczania sie. Owszem 307 jest wygodna, cicha, lepsze światła (nie porysowana szyba czołowa) no i nie poszalejesz bo jakieś ESP czuwają, zresztą mimo 143kM nie ma rewelacji. A w galancie sie dużo lepiej czuje, bardziej sportowo, zadziornie, a nie tak tatusowato. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
booohal
Forumowicz ale o co chodzi?

Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 1186 Skąd: ELW / ESI
|
Wysłany: 18-11-2012, 17:36
|
|
|
Marcino napisał/a: | porysowana szyba czołowa |
OT
To możesz sobie w jakiś 70% usunąć.
EOT |
_________________ Rozmowa teoretyka z praktykiem nie ma sensu.
 |
|
|
|
 |
Zolar
Forumowicz
Auto: EA5A 2,5 V6 Elegance sedan A/T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2010 Posty: 483 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 04-05-2013, 02:52
|
|
|
Czy ktoś może miał do czynienia z żarówkami H7 Osram Silverstar 2.0 ?
Jest teraz promocja w Real'u: 14,95 zł za sztukę i zastanawiam się czy kupić |
|
|
|
 |
|