 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[EAxx] Jaką masz tapicerkę w swoim galancie? |
Jaką masz tapicerkę w Galancie (patrz opis w poście)? |
1A) Beżowa skóra, podgrzewana, regulacja elektryczna |
|
14% |
[ 20 ] |
1B) Beżowa skóra, niepodgrzewana, regulacja elektryczna |
|
0% |
[ 1 ] |
1C) Beżowa skóra, podgrzewana, regulacja manualna |
|
0% |
[ 0 ] |
1D) Beżowa skóra, niepodgrzewana, regulacja manualna |
|
0% |
[ 0 ] |
2A) Czarna skóra, podgrzewana, regulacja elektryczna |
|
25% |
[ 34 ] |
2B) Czarna skóra, niepodgrzewana, regulacja elektryczna |
|
0% |
[ 0 ] |
2C) Czarna skóra, podgrzewana, regulacja manualna |
|
0% |
[ 0 ] |
2D) Czarna skóra, niepodgrzewana, regulacja manualna |
|
0% |
[ 0 ] |
3A) Czarna skóra perforowana, podgrzewana, regulacja elektryczna |
|
1% |
[ 2 ] |
3B) Czarna skóra perforowana, niepodgrzewana, regulacja elektryczna |
|
0% |
[ 1 ] |
3C) Czarna skóra perforowana, podgrzewana, regulacja manualna |
|
1% |
[ 2 ] |
3D) Czarna skóra perforowana, niepodgrzewana, regulacja manualna |
|
0% |
[ 0 ] |
4A) Welur szary ze wzorkami, podgrzewana, regulacja manualna |
|
4% |
[ 6 ] |
4B) Welur szary ze wzorkami, niepodgrzewana, regulacja manualna |
|
17% |
[ 24 ] |
5A) Welur czarny ze wzorkami, podgrzewana, regulacja manualna |
|
0% |
[ 0 ] |
5B) Welur czarny ze wzorkami, niepodgrzewana, regulacja manualna |
|
14% |
[ 20 ] |
6A) Welur szaro-czarny, podgrzewana, regulacja manualna |
|
0% |
[ 0 ] |
6B) Welur szaro-czarny, niepodgrzewana, regulacja manualna |
|
4% |
[ 6 ] |
7A) Welur czarno-niebieski, podgrzewana, regulacja manualna |
|
2% |
[ 4 ] |
7B) Welur czarno-niebieski, niepodgrzewana, regulacja manualna |
|
8% |
[ 12 ] |
8) Indywidualne (Recaro z evo, obszyte na zamówienie itp) |
|
0% |
[ 1 ] |
9) Inne nie wymienione na liście, ale oryginalne |
|
2% |
[ 3 ] |
|
Głosowań: 136 |
Wszystkich Głosów: 136 |
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 05-01-2014, 22:34
|
|
|
Remington napisał/a: | Duży jest problem wyciągnąć deskę rozdzielczą? | Żaden. Największym problemem jest wyciągnąć boczne kratki nawiewu żeby ich nie połamać (pod każdą kratką jest 1 śrubka mocująca deskę).
1. Wyjmujesz zegarek i odłączasz wtyczkę od niego (po tym możesz zegarek włożyć na miejsce),
2. Demontujesz radio i całą konsolę środkową z klimatronikiem,
3. Demontujesz kierownicę i przełącznik zespolony pod nią,
3. Demontujesz plastiki pod deską rozdzielczą (po stronie kierowcy i schowek przed pasażerem),
4. Demontujesz plastik na tunelu środkowym (ten z podłokietnikiem),
5. Demontujesz plastiki po bokach deski rozdzielczej (te duże przy prawej nodze kierowcy i lewej pasażera),
6. Wyjmujesz zegary,
7. Wyjmujesz w/w boczne kratki nawiewu,
8. Demontujesz plastiki na przednich słupkach,
9. Włączasz bieg 2, 4 albo R w manualu lub D w automacie,
10. Zaciągasz ręczny do oporu,
11. Deskę rozdzielczą trzyma łącznie zdaje się 11 śrubek- 9 szt. na klucz 10 i 2 szt. na wkrętak krzyżakowy (od strony kierowcy pierwsza jest pod boczną kratką nawiewu, druga w linii na dole deski, 2 szt. pod zegarami, jedna przy prawym kolanie kierowcy, dwie na wkrętak krzyżakowy od boku w okolicach wybieraka biegów, jedna przy lewym kolanie pasażera, dwie pod poduszką powietrzną pasażera, jedna pod prawą kratką nawiewu i ostatnia w linii na dole deski),
12. Odchylasz deskę ciągnąc do siebie i odłączasz tylko 3 wtyczki (jedna w puszce bezpieczników, prostokątna, dość duża, brązowa i ułożona pionowo, druga za popielniczką koloru białego, dość duża, ale tylko z jednym białym kablem i trzecia za poduszką powietrzną pasażera, mała, od włącznika światel awaryjnych),
13. Odsuwasz fotele przednie na maksa do tyłu,
14. Prosisz 1 osobę o pomoc,
15. Jedna osoba z prawej strony, a druga z lewej pociąga deskę w kierunku tyłu auta (UWAGA na dźwignię zmiany biegów i dźwignię ręcznego),
16. Wyjmujesz deskę przez przednie drzwi (obojętnie które, ale lepiej przez pasażera).
|
|
|
|
 |
Remington
Mitsumaniak

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Kwi 2013 Posty: 144 Skąd: wałbrzych
|
Wysłany: 06-01-2014, 12:58
|
|
|
Hugo napisał/a: | Remington napisał/a: | Duży jest problem wyciągnąć deskę rozdzielczą? | Żaden. Największym problemem jest wyciągnąć boczne kratki nawiewu żeby ich nie połamać (pod każdą kratką jest 1 śrubka mocująca deskę).
1. Wyjmujesz zegarek i odłączasz wtyczkę od niego (po tym możesz zegarek włożyć na miejsce),
2. Demontujesz radio i całą konsolę środkową z klimatronikiem,
3. Demontujesz kierownicę i przełącznik zespolony pod nią,
3. Demontujesz plastiki pod deską rozdzielczą (po stronie kierowcy i schowek przed pasażerem),
4. Demontujesz plastik na tunelu środkowym (ten z podłokietnikiem),
5. Demontujesz plastiki po bokach deski rozdzielczej (te duże przy prawej nodze kierowcy i lewej pasażera),
6. Wyjmujesz zegary,
7. Wyjmujesz w/w boczne kratki nawiewu,
8. Demontujesz plastiki na przednich słupkach,
9. Włączasz bieg 2, 4 albo R w manualu lub D w automacie,
10. Zaciągasz ręczny do oporu,
11. Deskę rozdzielczą trzyma łącznie zdaje się 11 śrubek- 9 szt. na klucz 10 i 2 szt. na wkrętak krzyżakowy (od strony kierowcy pierwsza jest pod boczną kratką nawiewu, druga w linii na dole deski, 2 szt. pod zegarami, jedna przy prawym kolanie kierowcy, dwie na wkrętak krzyżakowy od boku w okolicach wybieraka biegów, jedna przy lewym kolanie pasażera, dwie pod poduszką powietrzną pasażera, jedna pod prawą kratką nawiewu i ostatnia w linii na dole deski),
12. Odchylasz deskę ciągnąc do siebie i odłączasz tylko 3 wtyczki (jedna w puszce bezpieczników, prostokątna, dość duża, brązowa i ułożona pionowo, druga za popielniczką koloru białego, dość duża, ale tylko z jednym białym kablem i trzecia za poduszką powietrzną pasażera, mała, od włącznika światel awaryjnych),
13. Odsuwasz fotele przednie na maksa do tyłu,
14. Prosisz 1 osobę o pomoc,
15. Jedna osoba z prawej strony, a druga z lewej pociąga deskę w kierunku tyłu auta (UWAGA na dźwignię zmiany biegów i dźwignię ręcznego),
16. Wyjmujesz deskę przez przednie drzwi (obojętnie które, ale lepiej przez pasażera).
|
łał troche roboty jednak jest, dzięki za instrukcję |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 12-01-2014, 23:03
|
|
|
Dwa razy 2A |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
muka997
Forumowicz
Auto: Lancer 1.8 Sportback Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Paź 2013 Posty: 265 Skąd: Południe Polski
|
Wysłany: 24-12-2014, 08:08
|
|
|
mam szybkie pytanko, czy tapicerka z kombi będzie pasować do sedana ?? chodzi mi głownie o boczki drzwi?? oraz inne, czy coś nie będzie pasować?? |
|
|
|
 |
eremita
Mitsumaniak
Auto: Outlander III DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 25 Paź 2007 Posty: 2507 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 24-12-2014, 08:13
|
|
|
muka997 napisał/a: | mam szybkie pytanko, czy tapicerka z kombi będzie pasować do sedana ?? chodzi mi głownie o boczki drzwi?? oraz inne, czy coś nie będzie pasować?? |
Boczki drzwi będą pasować |
|
|
|
 |
Evans
Forumowicz

Auto: Galant 2,4 GDI 2000r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2014 Posty: 35 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 24-12-2014, 10:50
|
|
|
2A
I jeszcze takie pytanko. W galach jest skaj czy prawdziwa skóra? Czy różnie z tym? |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 24-12-2014, 13:39
|
|
|
eremita napisał/a: | czy tapicerka z kombi będzie pasować do sedana ?? | Wszystko pasuje, oprócz oparcia tylnej kanapy i boczków oparcia. Evans napisał/a: | W galach jest skaj czy prawdziwa skóra? Czy różnie z tym? | Prawdziwa skóra jest tylko od góry (na siedziskach i oparciach). Po bokach jest skaj czy coś takiego. Mowa o oryginalnej tapicerce skórzanej z elektryczną regulacją przednich foteli, tapicerki z manualną regulacją mogą być w całości ze skaju. |
|
|
|
 |
KoL1
Nowy Forumowicz
Auto: EA5W :D galant 98r. 2.5 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lis 2014 Posty: 7 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 16-01-2015, 19:30
|
|
|
a ja wam powiem ze gal to moje kolejne auto i chyba wywalę te fotele i wsadzę inne. zrobiłem nim pierwszy raz długi dystans 350 km jak jechałem w góry i myślałem że mi tyłek odpadnie, u żony to samo, a jest miedzy nami duża różnica wzrostu ja mam 187cm a ona 170. najlepiej mi się siedziało w zafirze mogłem oblecieć 800 km na raz i jak wysiadałem to mnie nic nie bolało, a teraz w weekend katastrofa. |
_________________ Nie ma co pić, nie ma co jeść ale pod garem musi być v6 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 16-01-2015, 20:17
|
|
|
KoL1, skórzane fotele wsadź. Są bez zastrzeżeń, dużo większe niż materiałowe (szersze przede wszystkim i chyba siedzisko też mają dłuższe). Ja przejeżdżam dowolny dystans z przyjemnością i bez żadnego bólu, a mam dokładnie taki wzrost jak Ty |
|
|
|
 |
mati_z
Forumowicz
Auto: Galant 2,5 V6 Sport Edition 99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Sie 2014 Posty: 281 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 16-01-2015, 21:59
|
|
|
Hugo, ja też dowolny dystans przejeżdżam z przyjemnością. Po przesiadce z wysiedzianego i zarwanego fotela w Colcie CA0 czuje się jak w limuzynie
Na razie najdłuższy dystans jaki zrobiłem to prawie 300 km zaraz po zakupie, a tak to robię 2 razy w miesiącu trasę Poznań-Inowrocław-Poznań. W pracy bolą mnie plecy od fotela, w domu to samo, a z fotela w Galu nie chce się wysiadać
Mam takie pytanie: czy fotele z wersji Avance i Sport Edition różnią się tylko materiałem czy są całkiem inne tak jak skórzane? |
|
|
|
 |
yahoo_wlkp
Mitsumaniak

Auto: Galant 2,5 V6 2002r. Avance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Gru 2009 Posty: 72 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 16-01-2015, 22:36
|
|
|
184cm wzrostu i przejechałem Avancem z materiałową tapicerką 16h z przerwami jedynie na tankowanie (trasa Poznań-Drvenik) i na prawdę nie wiem o czym mówią Ci którzy narzekają na siedzenia w Galancie. Zastanawiam się jakie są wrażenia upalnym latem na tapicerce skórzanej. |
_________________ Avance 2,5 V6 2001
Avance 2,5 V6 2002
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 17-01-2015, 17:31
|
|
|
mati_z napisał/a: | czy fotele z wersji Avance i Sport Edition różnią się tylko materiałem czy są całkiem inne tak jak skórzane? | Konstrukcja jest ta sama co zwykłych szarych. yahoo_wlkp napisał/a: | Zastanawiam się jakie są wrażenia upalnym latem na tapicerce skórzanej | Takie jak na materiałowej. Wystarczą przyciemniane szyby (fabrycznie) z filtrem UV. |
|
|
|
 |
tucci
Mitsumaniak TWIERDZA WROCLAW

Auto: EA5A '01
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 05 Sie 2007 Posty: 883 Skąd: DW
|
Wysłany: 21-01-2015, 10:08
|
|
|
U mnie 1A |
_________________ alteri vivas oportet, si vis tibi vivere
HISTORIA GALICJUSZA
OfLS-DonKnutrix
 |
|
|
|
 |
|
|