Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Dolot SAR i moim zdaniem lepiej (filmik)
Autor Wiadomość
mugen
[Usunięty]

Wysłany: 22-01-2007, 08:28   

ogranicznik jest przy 6750 pozatym obrotomierz moze przeklamywac i pokazywac odcinke np przy 7tys
 
 
karolgt 
moderator


Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 5645
Skąd: Kraków
Wysłany: 22-01-2007, 09:54   

na jedynce lepiej ciagnac chyba do okolic odcinki, latwo wyczuc, a roznica tych 100 obrotow chyba na sekundach sie nei odbije bardzo, a na dwojce nei patrzyc na obroty tylko na predkosc, zeby dojsc do okolic 96 km/h i dopiero wtedy 3 bieg.

*ja tak nie robilem i mam 9.1 do setki :D (ale pol baku i jeden pasazer) :D
 
 
 
harpagan 
Mitsumaniak
Jaśnie Wielmożny Pan


Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 2470
Skąd: wawrzyszewowo
Wysłany: 22-01-2007, 10:16   

Kleju napisał/a:

Nie wiem ale u mnie 1, 2 i 3 (4 i 5 biegu nie sprawdzalem) kreci sie do wiecej niz 6500 obr. Jak widze na filmiku do ok 6800 obr!
U was tez tak??? :?:

Odcinka jest przy 6750 wszystko co widzisz powyzej to przeklamania licznika/obrotomierza ;)
Ja mam podniesiona do 7200 tylko co z tego skoro od 6500 samochod zupelnie nie ciagnie
Przy zdrowym nieprzydlubanym silniku 6500 na zmiane biegu to moim zdaniem max
_________________
Frankenstein CC5A 4x4
 
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 22-01-2007, 10:44   

Harpagan a co zrobiles, ze masz podniesiona odcinke ?
 
 
Ficu865
[Usunięty]

Wysłany: 22-01-2007, 11:55   

karolgt napisał/a:
ja tak nie robilem i mam 9.1 do setki (ale pol baku i jeden pasazer)


A ile Ci zostało w baku po takiej zabawie? Ja też kiedyś postanowiłem się tak pobawić i po 10 minutach zeszło mi połowa baku 98 więc pier.... taką zabawę :shock:

Sknera jestem :mrgreen:
Nie wiem czy ze mną wszystko w porządku ale przez ostatni tydzień (póki miałem sprzęgło...) zacząłem jeździć bardziej emerycko...


... ciekawe jak długo :wink:
 
 
kaeres
[Usunięty]

Wysłany: 22-01-2007, 12:23   

Z danych Colta CAO 1.6 wynika, ze najwiekszy moment ma przy 5000rpm. Wtedy najlepiej przyspiesza jezeli opory powietrza nie sa za duze. Wiec polecam zmiane 1, 2 i 3 na tej wlasnie wysokosci (aby oczywiscie oscylowalo w okolicach 5000 poniewaz gdy z wrzucamy bieg to rpm maleje o 2000rpm i z 3000 obrotow nie pojedziemy :P ). Wiec faktycznie optymalnie wpinamy biegi przy ok. 6000-6500rpm przy ktorych moc jest najwieksza w tym silniku.
 
 
Kleju 
Forumowicz
Mivec Power


Auto: Mitsubishi Mirage Cyborg-R
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 1171
Skąd: Opole
Wysłany: 22-01-2007, 13:29   

Ficu865 napisał/a:
A ile Ci zostało w baku po takiej zabawie? Ja też kiedyś postanowiłem się tak pobawić i po 10 minutach zeszło mi połowa baku 98 więc pier.... taką zabawę


No nie zartuj??? :shock: Pol baku to chyba przesada!!! Wskazowka obniza sie jak sie ostro jezdzi ale nie az tak!! Nawet na filmiku widac! Ale jak juz po chwili sie jedzie spokojnie to wraca na swoje miejsce!

A jeszcze jedno pytanko! Przy zmienie biegow na 2 i 3 o ile wam spadaja obroty??? bo mi tak o ok 1500obr, czyli na 5000obr
_________________
 
 
 
harpagan 
Mitsumaniak
Jaśnie Wielmożny Pan


Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 2470
Skąd: wawrzyszewowo
Wysłany: 22-01-2007, 13:41   

Rafal_Szczecin napisał/a:
Harpagan a co zrobiles, ze masz podniesiona odcinke ?

Mam cudowne zjawisko zwane gaz :D
Tam odcinke ustawia sie na komputerze u pana gazownika
Kiedys poprostu nie wiedzialem przy ilu odcina CA0 i poprosilem o 7200 bo wczesniej ustawil mi na 6000 i bylo troche malo
Jako ciekawostke podam ze jak testowalem to obrotomierz stary oszust dochodzi do ponad 7500
_________________
Frankenstein CC5A 4x4
 
 
 
Ficu865
[Usunięty]

Wysłany: 22-01-2007, 14:01   

Kleju napisał/a:
No nie zartuj??? Pol baku to chyba przesada!!! Wskazowka obniza sie jak sie ostro jezdzi ale nie az tak!! Nawet na filmiku widac! Ale jak juz po chwili sie jedzie spokojnie to wraca na swoje miejsce!


Wiem wiem, fakt później trochę się podniosła, wszyscy wiemy że te wskazówki w coltach są mało dokładne, fakt faktem szkoda mi kasy na takie zabawy.
 
 
karolgt 
moderator


Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 5645
Skąd: Kraków
Wysłany: 22-01-2007, 15:02   

Ficu nie przesadzaj, dla mnie dzien bez sprawdzania ile mam do setki to dzien stracony:D a tak powaznie to cesto ruszam dochodzac do 5000-5500 i nie narzekam na spalanie, a dochodzenia pod odcinke to tylko przy max ruszaniu, no chyba ze sie ktos trafi 8)

a tak powaznie to nie widze wielkiej roznicy zeby mi przez to wiecej palil, moj i tak jest jakis dziwny i pali chol.ernie malo, tak jak juz mowilem na zlocie

tankowanie za 30 zl = ~140 km jazdy
ostatnio do pustego baku zatankowalemza 60 zl - 320 km jazdy

benzyna ~3,55 zl

prosty rachunek : 6 - 6,5 litra na 100 km, a moj rekord to 5 ale na trasie gdy zakopianka byla w budowie wiec max 100 sie jechalo.

ale to OT :)
 
 
 
greentee
[Usunięty]

Wysłany: 22-01-2007, 23:17   

Chcialbym prosic autora postu o pomoc, mam kilka pytan:

- Jak zrobic ten adapter do przeplywomierza?
- Co z wezykiem od podcisnienia? (na zdjeciu idzie on gdzies 'w glab' silnika)?
- Co to za maly, czerwony filterek(?) obok przepustnicy?

pytania moze dla niektorych oczywiste, ale narazie jestem nowicjuszem takze prosibylm o wyrozumialosc :)

pozdrawiam
 
 
Kleju 
Forumowicz
Mivec Power


Auto: Mitsubishi Mirage Cyborg-R
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 1171
Skąd: Opole
Wysłany: 23-01-2007, 09:54   

greentee napisał/a:
Jak zrobic ten adapter do przeplywomierza?


Adapter do przeplywomierza jest zrobiony z nierdzewki na wymiar. Mozna kupic w sklepie uniwersalny ale po pierwsze jest plastikowy a po drugie jest uniwersalny :P i ten wymiar tez jest uniwersalny :( Czyli nie za ladnie to wyglada i nie za bardzo pasuje. 8)
A tak z nierdzewki sie zrobi jaki sie chce i pasuje idealnie


greentee napisał/a:
- Co z wezykiem od podcisnienia? (na zdjeciu idzie on gdzies 'w glab' silnika)?
- Co to za maly, czerwony filterek(?) obok przepustnicy?


Te dwa pytania sie ze soba lacza :) gdyz ten wezyk idzie nie w glab silnika tylko wlasnie na koncu tego wezyka jest zamocowany ten maly czerwony filtr. Jest on po to aby zaden syf sie nie dostawal w glab silnika (odpowietrzanie skrzyni korbowej) A nie ma sensu go laczyc z dolotem robic otwor w rurze itd.



Jak jeszcze jakies pytania to czekam :D
_________________
 
 
 
greentee
[Usunięty]

Wysłany: 23-01-2007, 14:04   

Dzieki za pomoc :) sam planuje zrobic cos takiego i bardzo mi to pomoze. A tak przy okazji - jaki byl koszt calej tej operacji? I czy mozna dostac te rzeczy w jakims sklepie internetowym? (oprocz allegro).
 
 
Kleju 
Forumowicz
Mivec Power


Auto: Mitsubishi Mirage Cyborg-R
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 1171
Skąd: Opole
Wysłany: 23-01-2007, 16:34   

greentee napisał/a:
Dzieki za pomoc :) sam planuje zrobic cos takiego i bardzo mi to pomoze. A tak przy okazji - jaki byl koszt calej tej operacji? I czy mozna dostac te rzeczy w jakims sklepie internetowym? (oprocz allegro).


Ja to wszystko mialem pod swoj samochod robione przez kuzyna ktory pracuje w takiej firmie co robi wszystko z nierdzewki! Wiec kosztow Ci nie podam bo mie to kosztowalo grosze.
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.