Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana przegubu wewnętrznego
Autor Wiadomość
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 13-03-2016, 10:04   

Prawdopodobnie krzyzak w przegubie daje taki efekt ,z ktorego roku masz auto? bo sa róznice w przegubach wewnetrznych rocznikowo
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
krzysztofpak75 
Forumowicz

Auto: Galant GLS 2.0 136 KM
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 03 Maj 2014
Posty: 138
Skąd: Germania
Wysłany: 13-03-2016, 10:05   

97 , i udokumentowaane 96 tkm...
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 13-03-2016, 10:09   

Przegub wewnętrzny
Po 98 r 27 frezów
Do 98 r 25 frezów
Jesli nie zmnieniana była skrzynia
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
krzysztofpak75 
Forumowicz

Auto: Galant GLS 2.0 136 KM
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 03 Maj 2014
Posty: 138
Skąd: Germania
Wysłany: 13-03-2016, 10:12   

Rozumiem. Najważniejsze żeby nie trzeba bylo skrzyni rozbierać bo tego to juz niemcy nie ogarną, bynajmniej tak żeby to później jeszcze jeździlo ...
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 13-03-2016, 10:17   

Zacznij od przegubu -weryfikacja wewnętrznej strony i krzyżaka łatwo sie rozbiera
Jesli masz terkotanie przy skreconych kołach to bardziej przegub przy kole
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
krzysztofpak75 
Forumowicz

Auto: Galant GLS 2.0 136 KM
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 03 Maj 2014
Posty: 138
Skąd: Germania
Wysłany: 13-03-2016, 10:23   

Terkotania nie ma ... Także to definytywnie wewnętrzny...
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24338
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 13-03-2016, 21:56   

Rusza się półoś w przegubie czy przegub w skrzyni? - chociaż właściwie to w obu przypadkach oznacza, że jest źle. Na pewni nie ma prawa być takich luzów w żadnym przypadków. Gdyby przegub tak skakał, to by niezłą dziurę w uszczelniaczu wyrobił...
 
 
krzysztofpak75 
Forumowicz

Auto: Galant GLS 2.0 136 KM
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 03 Maj 2014
Posty: 138
Skąd: Germania
Wysłany: 14-03-2016, 05:41   

Dzisiaj jade do mechanika to zobaczę co on na to powie... Bo bez kanału to trochę ciężko sie tam dostać a od góry nie widać za dużo.jak się wyjasni to napewno napiszę...

No to tak... Wymiana 340 eur. I moje pytanie czy da radę to ogarnąć samemu bo jednak trochę za drogo....
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 14-03-2016, 17:28   

krzysztofpak75 napisał/a:
I moje pytanie czy da radę to ogarnąć samemu bo jednak trochę za drogo...

Wszystko sie da to zalezy od umiejetnosci ale własciwie nie jest trudne wymiana przegubu jesli zdecydujesz że bedziesz sam wymieniał to pisz udzielimy instruktarzu
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Najt 
Nowy Forumowicz

Auto: GAL 2.5 `99
Kraj/Country: Holland
Dołączył: 16 Mar 2016
Posty: 1
Skąd: rdm
Wysłany: 16-03-2016, 18:40   

Siema wszystkim :) Kupilem Gala 2 miechy temu i jestem zielony. mam pekniete gumy obu wew. przegubow sa definitywnie do wymiany widzialem to na kanale. moglby ktos pokierowac jak to zrobic czy w galu jest filr na skrzyni i czy trzeba spuszczac caly olej czy czesc i robic dolewke. i najwazniejsze gdzie moge kupic cos dobrego w miare przezwoitej cenie? Mieszkam w holandii wiec mam ograniczone pole manewru musze to jakos znalesc na odleglosc.

Gal 2,5 V6 aut z tiptronic `99r
 
 
Mariomati 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0 GLS r97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 19
Skąd: Słupca
Wysłany: 16-12-2016, 09:24   

Witam

Szukam bezowocnie przegubu wewnętrznego do mojego gala z 97. Ma 25 zębów. Da się gdzieś go dostać nowego czy tylko używka wchodzi w grę? Przewaliłem allegro i pustka :( Same 27 zębów
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24338
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 16-12-2016, 10:42   

Pytaj japaneze. Ostatnio u niego nowy Febest kupowałem (nie pamiętam ilości zębów) i śmiga spoko.
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 16-12-2016, 20:24   

Wszystko jest , tylko trzeba dobrze szukać .


http://allegro.pl/przegub...6612729421.html

http://allegro.pl/przegub...6617250985.html

http://allegro.pl/przegub...6635384291.html
 
 
Staperoy 
Nowy Forumowicz
Świeżak

Auto: Mitsubishi Galant 2.4 GDI 99r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Gru 2016
Posty: 2
Skąd: Słubice
Wysłany: 17-12-2016, 09:13   

A czy ma ktoś pojęcie co jeszcze mogło u mnie nawalić? Jakiś miesiąc temu wymieniłem przeguby wewnętrzne bo strasznie zaczęły chrobotać. Ino teraz znowu przy skręcie kół zaczynam słyszeć lekkie chrobotanie, jestem pewny że niedługo się nasili. Czy jest możliwe, że tak szybko się zużył czy coś jeszcze jest spartolone. Wiem np, że muszę niedługo drążki układu kier. wymienić bo gumy zbite, ale to raczej nie jest przyczyna. Tak samo jeżdzę raczej ostrożnie i nie daje dużo gazu na skręconych kołach, rzadko kiedy rozpędzając się mam 2000 obrotów...

edit : zakładam, że to przeguby bo dźwięk praktycznie identyczny, ale jestem otwarty na propozycje ;d
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 17-12-2016, 15:59   

Staperoy napisał/a:
Jakiś miesiąc temu wymieniłem przeguby wewnętrzne bo strasznie zaczęły chrobotać.
Normalnie cuda jakies, jestes chyba pierwsza osobą na forum której chrobotały przeguby wewnetrzne ;-)
Normalnie to bym posprawdzal przeguby zewnętrzne, układ wydechowy, oraz mocowania silnik/skrzynia do karoserii - dlatego pisze o tylu rzeczach bo nie okreslasz pelnego charakteru zjawiska
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.