Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2A/W 2.0] Problem z odpaleniem, check engine
Autor Wiadomość
asec69 
Forumowicz

Auto: GALANT V6 2,5, 1998 E95/LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Paź 2011
Posty: 198
Skąd: Z dużego pokoju
Wysłany: 09-10-2016, 13:17   

Hugo napisał/a:
[b]asec69[/bPrzy próbie odpalenia, jak gaśnie to strzela/kicha w dolot? Sprawdź jaki kolor ma iskra na świecy.


Wczoraj sprawdziłem kolor iskry na świecy, która była bardziej czerwona na zewnątrz a środek niebieski. O dziwo, za drugim i trzecim razem auto odpaliło, i wtedy kolor świecy był już tylko niebieski.
Ostatnio zmieniony przez asec69 12-10-2016, 14:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 12-10-2016, 12:00   

asec69 napisał/a:
Wczoraj sprawdziłem kolor iskry na świecy, która była bardziej czerwona na zewnątrz a środek niebieski. O dziwo, za drugim i trzecim razem auto odpaliło, i wtedy kolor świecy był już tylko niebieski.
Jak odpali to chodzi normalnie? Wkręca się na obroty? Typowe objawy padającego aparatu zapłonowego.
 
 
asec69 
Forumowicz

Auto: GALANT V6 2,5, 1998 E95/LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Paź 2011
Posty: 198
Skąd: Z dużego pokoju
Wysłany: 12-10-2016, 14:15   

Po odpaleniu wszedł na obroty, ale były dość wysokie.

Mam rozumieć, że pada cewka lub jakiś moduł elektroniczny pod kopułką?

Czy da się jakoś zregenerować moduł zapłonu w razie czego, czy pozostaje używka?

[ Dodano: 12-10-2016, 14:14 ]
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 12-10-2016, 15:07   

Najczęściej pada cewka zapłonowa. Można ją wymienić.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.