 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[EA2A/W 2.0] Problem z odpaleniem, check engine |
Autor |
Wiadomość |
asec69
Forumowicz
Auto: GALANT V6 2,5, 1998 E95/LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Paź 2011 Posty: 198 Skąd: Z dużego pokoju
|
Wysłany: 09-10-2016, 13:17
|
|
|
Hugo napisał/a: | [b]asec69[/bPrzy próbie odpalenia, jak gaśnie to strzela/kicha w dolot? Sprawdź jaki kolor ma iskra na świecy. |
Wczoraj sprawdziłem kolor iskry na świecy, która była bardziej czerwona na zewnątrz a środek niebieski. O dziwo, za drugim i trzecim razem auto odpaliło, i wtedy kolor świecy był już tylko niebieski. |
Ostatnio zmieniony przez asec69 12-10-2016, 14:09, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 12-10-2016, 12:00
|
|
|
asec69 napisał/a: | Wczoraj sprawdziłem kolor iskry na świecy, która była bardziej czerwona na zewnątrz a środek niebieski. O dziwo, za drugim i trzecim razem auto odpaliło, i wtedy kolor świecy był już tylko niebieski. | Jak odpali to chodzi normalnie? Wkręca się na obroty? Typowe objawy padającego aparatu zapłonowego. |
|
|
|
 |
asec69
Forumowicz
Auto: GALANT V6 2,5, 1998 E95/LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Paź 2011 Posty: 198 Skąd: Z dużego pokoju
|
Wysłany: 12-10-2016, 14:15
|
|
|
Po odpaleniu wszedł na obroty, ale były dość wysokie.
Mam rozumieć, że pada cewka lub jakiś moduł elektroniczny pod kopułką?
Czy da się jakoś zregenerować moduł zapłonu w razie czego, czy pozostaje używka?
[ Dodano: 12-10-2016, 14:14 ] |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 12-10-2016, 15:07
|
|
|
Najczęściej pada cewka zapłonowa. Można ją wymienić. |
|
|
|
 |
|
|