Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] Wypięcie sworznia wahacza
Autor Wiadomość
Seba75 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 v6 kombi AT 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sie 2015
Posty: 84
Skąd: Lublin
Wysłany: 17-09-2015, 00:57   

Czyli najlepiej kontrolować zaiweszenie regularnie.Moze sie wtedy zawczasu coś zauważy.Wcześniej jak wymienialem proste tp faktycznie skrzypialo na postoju,ale to były ori.A moze w zamiennikach mniej skyzpią a szybciej sie wypinaja?Kontrola gumek sworznia i breskza raz na miesiac i powinno byc dobzre
 
 
Shockwave 
Mitsumaniak

Auto: Galant ea2a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Cze 2014
Posty: 181
Skąd: Bestwinka
Wysłany: 17-09-2015, 02:45   

Nie przesadzaj. Raz na miesiąc nikt nie będzie kontrolował zawieszenia. Chyba ze kupisz najtańszy zamiennik (na allegro są już za 76zl) i będziesz się bal ze kolo wpadnie w nadkole kilka dni po montażu.
W tak krótkim czasie markowy wahacz nie zużyje się do stanu agonalnego.
Podstawa jest nie kupować tanich zamienników w przypadku najważniejszego wahacza w galancie
 
 
Seba75 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 v6 kombi AT 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sie 2015
Posty: 84
Skąd: Lublin
Wysłany: 17-09-2015, 08:02   

Markowy,czyli jaki?Z tego co czytałem to CTR polecają na forum.Ori za drogi.Ewentualnie jakiś inny z gumką ori Hyudaia.Zobacze ile da rade ten JPN co zalożylem w styczniu.Pytanko do tych bardziej obeznanych:Czy da sie samodzielnie zalożyć tę gumkę ori od Hyundaia?Ewentualnie mechanikowi ile to czsu moze zająć?Czy są potrzebne jakieś specjalne narzędzia?
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 17-09-2015, 09:09   

Seba75 napisał/a:
Czy da sie samodzielnie zalożyć tę gumkę ori od Hyundaia?

Da się
Seba75 napisał/a:
Ewentualnie mechanikowi ile to czsu moze zająć?Czy są potrzebne jakieś specjalne narzędzia?

Trzeba zdjąć wahacz, i nową gumkę wbić najlepiej tulejką matalową lub palastikową - nie pamietam dokładnie średnicy - jest w wątku o reganaracji, Krzyżak podawał.
Możesz spróbować dopasować rurkę o takiej średnicy że wcisniesz uszczelniacz. I nie zapomnij posmarować pod gumkę i przy okazji montażu pomiedzy zwrotnicę i gumkę.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Seba75 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 v6 kombi AT 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sie 2015
Posty: 84
Skąd: Lublin
Wysłany: 17-09-2015, 10:31   

Marcino,czym trzeba posmarować?Jakimś smarem?Jakim?
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 17-09-2015, 13:50   

Do środka może być wg mnie zwykły smar maszynowy - możesz kupić specjalny do sworzni....

A na powierzchnię osłony w stylku z wachaczem jakiś biały smar lub może silkonowy lub coś co się trudno wypłukuję.
Ja chyba dałem biały taki jak do łancucha do motoru z bolla.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.