Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
LPI VIALLE
Autor Wiadomość
miro_x 
Forumowicz

Auto: GALANT EA5W 2.5V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Wrz 2016
Posty: 43
Skąd: P-sk
  Wysłany: 24-02-2018, 17:47   

Poniżej zdjęcie dyszy. Ma długość 36 mm.
Do zdjęcia jest złożona ale w rzeczywistości złamana na dwie części :evil:
Daj mi znać na PW czy masz takie coś i ile za to....

 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10649
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 26-02-2018, 14:08   

Sprawdzę ale raczej czegoś takiego nie miałem w kolekorze. U mnie były takie cienkie wężyki na oringach z wtryskiwacza w kolektor w strone zaworu. Chyba ze na koncu tego wężyka w kolektzorze to jest. Muszę sprawdzić graty.

Zrobię ci dzisiaj fotkę tego.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
miro_x 
Forumowicz

Auto: GALANT EA5W 2.5V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Wrz 2016
Posty: 43
Skąd: P-sk
Wysłany: 26-02-2018, 18:37   

hej,
rysunek poglądowy

Ten element o który mi chodzi. oryginalnie jest w tulei mosiężnej nr 6 ale sam plastik ze starości wyłazi z niej. I o niego mi chodzi.
Tuleja ta jest wciśnięta na oring do kolektora w element nr 8.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10649
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 26-02-2018, 22:15   

OKI. To u mnie zostało na samochodzie. Wyjąłem wtryski i zrobiłem zaślepki które zapiąłem w miejsce wtrysków.
Pewnie mógłbym spróbowac to wyciąganąć i tak oring z twojego rys nr 7 zaslepia wszytko.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
miro_x 
Forumowicz

Auto: GALANT EA5W 2.5V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Wrz 2016
Posty: 43
Skąd: P-sk
Wysłany: 26-02-2018, 22:44   

Jakbyś spróbował to byłoby super. Sam plastik mi wystarczy jak wyjdzie cały bo tulei i tak nie będę demontował.
Wsadzę i niech pojeździ chwilę jeszcze.

[ Dodano: 02-03-2018, 14:24 ]
I jak kolego udało się coś znaleźć? na razie mróz i ładnie mi jeździ na benzynie ale spalanie ..... :)
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10649
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 02-03-2018, 14:32   

Nie miałem czasu zajrzeć nawet.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
dondamiano 
Nowy Forumowicz
damian87

Auto: Mitubishi Outlander I
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Paź 2015
Posty: 21
Skąd: Busko zdrój
Wysłany: 19-06-2018, 14:30   czyszczenie wtrysków

Witam,


Panowie czy wyjmował ktoś z Was wtryski celem przeczyszczenia? Trudna to sztuka? Auto mi przerywa na gazie (instalacja Vialle), wywala check. Ogólnie świece wymienione, cewki, przewody. Po przełączeniu na benzynę wszystko w najlepszym porzadku, pomyslałem że może w wyniku długotrwałej jazdy na gazie wtryski uległy jakiemuś zaszronieniu lub zabrudzeniu i jest możliwość ich rewizji?
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10649
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 19-06-2018, 14:53   

Obstawiam jednak ze pompa nie daje odpowiedniego ciśnienia. Kiedy wymieniałeś filtr w pompie? Najalpiej by się podpiać i softem spraedzić ciśneinie LPG na pompie.

Wtryski jak będą nieszczelne będą przepuszczały LPG do kolektora i będzie problem z odpalaniem po dłuższym postoju.

Wtryski możesz wyjać - jak na powyższym rys - zapinka nr 9. Wytrysk jest odsadzony w gnieżdzie nr 8 i jest oring-nr7.
Oring nr 5 uszczelnia rurkę wewnątrz wtryskiwcza którą płynie ciekłe LPG.

Ja moczyłem wtryski w mieszance - Nafta + Olej Napędowy + Płyn STP dpo wtrskiwaczy jako dodatek do paliwa. Tak zanurzony wtryskiwacz podpiołem pod generator sygnałów i zadajac sygnał generowałem aktywację wtryskiwacza. Widziałem jak wydobywał się z nich kolorowy osad. Takie czyszczenie pomogło na problem z ciężkim odpalaniem.
Na problemy z szarapaniem zawsze zagladałem do pompy - zatkany filtr, brak oleju w pompie, zuzyte łożyska , zuzyty krzywki na wałku w pompie, przyczyn może być duzo.
W sumie się ciesze ze wywaliłem LPI bo mi się butla konczyła. Skonczyły się problemy.... ale 290kkm przejachałęm.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
dondamiano 
Nowy Forumowicz
damian87

Auto: Mitubishi Outlander I
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Paź 2015
Posty: 21
Skąd: Busko zdrój
Wysłany: 22-06-2018, 08:25   

nie zaglądałem nigdy do pompy sam, w serwisie LTA Polonia w Kielcach podpinałem pod kompa i zarówno czasy wtrysków jak i pompa były ok, ale to było jakiś czas temu.

Zapomniałem dodać że to szarpanie na LPG nasila się na rozgrzanym silniku ...
 
 
miro_x 
Forumowicz

Auto: GALANT EA5W 2.5V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Wrz 2016
Posty: 43
Skąd: P-sk
Wysłany: 02-10-2018, 07:28   

Ok. po długim czasie padła decyzja że wywalam vialle.
I tak jeżdzę na benzynie.
Wymieniłem wtrysk kupiłem nowe dysze. Po założeniu przejechałem może ze dwa km i znowu stopiło wtrysk.
Stwierdziłem że za rok kończy się legalizacja butli i nie chce mi się dokładać do tego.

I teraz pytanie. Jak zdemontować vialle ?
Chodzi mi o kwestie elektryczne bo z mechaniką dam sobie radę.
Po odłączeniu komputerów wskaźnik na desce przestaje pokazywać ilość paliwa bo idzie to teraz przez komputer.
Jak to przywrócić do stanu pierwotnego i co muszę jeszcze wiedzieć żeby ją wywalić.

Aktualnie cały czas problem z paleniem na benzynie bo wtrysk nie trzyma zupełnie i przepuszcza gaz do kolektora. A co za tym idzie w butli elektrozawór też nie trzyma.
Z gazem dam sobie radę. W zderzaku dziura będzie - ale co z elektryką?
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10649
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 02-10-2018, 13:02   

Chyba na pompie na baku masz dodatkowy przekażnik. Ja sam nie demontowałem elektryki zrobił to za mnie gazownik bo była opcja ze nie odpale. Zamieniłem na LPG-tech i w zasadzie zapomnaiłem za mam LPG. POnad 15kkm i zero problemów. Niedłygo czas na pierwszy serwis.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
miro_x 
Forumowicz

Auto: GALANT EA5W 2.5V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Wrz 2016
Posty: 43
Skąd: P-sk
Wysłany: 02-10-2018, 13:10   

Szkoda. Myślałem że ty mi pomożesz.
W zasadzie nie będę już montował LPG. Szkoda mi na to pieniędzy.
Galantem jeżdżę mało i na benzynie jest ok. A nie wiem czy i tak nie pójdzie na żyletki za rok dwa.
Trochę go ruda je i parę innych bolączek.
 
 
Trener 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander I
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Cze 2019
Posty: 4
Skąd: Poznań
Wysłany: 15-06-2019, 22:27   

Podbiję temat.
Niestety musiałem oddać swoją butlę LPi do legalizacji. Wyjęli, po legalizacji zamontowali i wszystko byłoby fajnie, gdyby nie to, że samochód stracił moc i wskaźnik poziomu gazu pokazywał tylko jedną kreskę (mimo, że zatankowałem do pełna), a po 100km przełączył się na benzynę. W zakładzie legalizacji rozłożyli ręce, nie wiedzą co jest grane, bo nie mają komputera.

Więc po powrocie do domu sam odkręciłem dekiel i okazało się, że sprawdzając szczelność połączeń gazowych, nalali do środka butli piany/mydła/czy czegoś w ten deseń. Po prostu wszystko pływało, łacznie ze stykami.
Szybko osuszyłem co się dało ręcznikami papierowymi i przedmuchałem sprężonym powietrzem. Samochód odzyskał moc, ale wskaźnik poziomu gazu nadal wariuje. Raz pokazuje dwie kreski, raz cztery (maksymalnie jest pięć).

Pytanie jest następujące. Czy mogę wyjąć/odkręcić czujnik poziomu gazu? Widzę na nim jakąś śrubkę, ale butla jest pełna, nie wiem co się tam znajduje. Przypuszczam, że tam też przedostała się ciecz i zmienia odczyty.
Czy wyjęcie i osuszenie tego czujnika wiąże się potem z jakimiś kalibracjami czy innymi "akrobacjami"?
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10649
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 16-06-2019, 22:52   

A to nie jest zależne od pływaka ? Może wyjmując go podgieli. Kreski wskazania lpg idzie ustawić w programie. To jest opornosciowy czujnik. . Wiec może pod wpływem wilgoci się zmienia.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.