[CA4A 1.6] Projekt X |
Autor |
Wiadomość |
pysio81 [Usunięty]
|
Wysłany: 09-05-2008, 22:00
|
|
|
zrobic z colta monster jamm
|
|
|
|
 |
nickt [Usunięty]
|
Wysłany: 09-05-2008, 22:08
|
|
|
O żesh ty....
Tego dyfer nie wyczyma |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-05-2008, 22:19
|
|
|
żesh? Co to znaczy?
To jest polskie Forum i piszemy w naszym języku
A co do zakupu takiego EVO - zapytaj roch_27 gdzie kupił Galanta VR4
[ Dodano: 09-05-2008, 22:28 ]
londolut napisał/a: | Hubeeert, dlaczego byś się nie pisał na jazdę takim monstrum? | 276KM w tak lekkiej budzie jaką miał Lancer powodowało, że przy ABE (Absolutnym Braku Elektroniki) jazda przypominała golenie się samurajskim mieczem.
Tzn jak potrafisz to się ogolisz. Jak nie - urżniesz sobie łeb. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
wichura1
moderator mitsumaniak download manager ;)

Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 3021 Skąd: Poznań
|
|
|
|
 |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 10-05-2008, 00:30
|
|
|
Ja bym z przyjemnościa przejechał sie takim monstrum.
Częstochowa nie jest daleko a więc i mógłbym byc na bierząco i może nawet jakas srubke wkręcić |
_________________ Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain |
|
|
|
 |
Koton
Forumowicz
Auto: Bez auta. Kiedys 92` CA5A
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Paź 2005 Posty: 356 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 10-05-2008, 00:40
|
|
|
Jeśli się da założyc turbo i dmuchnąć jakieś rozsądne doładowanie żeby ten silnik to przetrzymał przez jakiś testowy okres czasu, to zrób tak. Za rozsądne pieniądze będziesz miał obraz tego w jakim kierunku twój projekt będzie się rozwijał.
Albo wykombinuj przejaźdżke Evo1,2,3 żeby wiedzieć czy to jest to co Cie interesuje.
Głupio byłoby wydać sporo pieniędzy i być niezadowolonym z rezultatu.
Poza tym zobaczysz czy droga do celu jest prosta czy też wyboista i pełna dziur.
Gdy projekt będzie ukończony dasz się garnąć?? |
|
|
|
 |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 10-05-2008, 00:47
|
|
|
Droga napewno jest wyboista . I aby dmuchnac powyżej 0,5 Bara to trzeba kuć.
Dlatego 30 tys to jest jak nic, które tzreba miec.
Ale spojżenie innych będzie bezcenne. A za reszte zaplacisz kartą |
_________________ Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10-05-2008, 00:56
|
|
|
Koton napisał/a: | Jeśli się da założyc turbo i dmuchnąć jakieś rozsądne doładowanie żeby ten silnik to przetrzymał przez jakiś testowy okres czasu, to zrób tak |
Tego się nie da zrobić bo w 4G93 najsłabszym elementem są korby. w 4G93T były wzmocnione ale i tak poddawały się albo te wzmocnione albo po wymianie na jeszcze mocniejsze poddawał się aluminiowy blok. I to też inny blok niż w 4G93. Wzmocniony.
No ale jak chcecie się sami przekonać - voila.
4G93 NIE NADAJE SIĘ DO TURBO I PODNOSZENIA MOCY. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Koton
Forumowicz
Auto: Bez auta. Kiedys 92` CA5A
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Paź 2005 Posty: 356 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 10-05-2008, 01:02
|
|
|
Mnie chodziło o 4g92 które jest obecnie pod maską, które chyba też nie jest zbyt odporne. |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 10-05-2008, 01:42
|
|
|
pysio81 napisał/a: | zrobic z colta monster jamm |
Hubeeert napisał/a: | To jest polskie Forum i piszemy w naszym języku | Popieram, z resztą podpis mówi sam za siebie
Morfi napisał/a: | Ja bym z przyjemnościa przejechał sie takim monstrum.
Częstochowa nie jest daleko a więc i mógłbym byc na bierząco i może nawet jakas srubke wkręcić | Jak już powstanie 'misio' to ja też jestem bardzo za przejażdżką Do czewy mam 100KM
Koton, w tym wypadku nie ma sensu wkładania turbo do 4G9x bo ten silnik tego nie zniesie Jedyna rada to przeszczep z EVO. Cały silnik musiał by być kuty a to drogie zabawki + kosztowna eksploatacja.
Hubert a bebechy z IV podejdą? Żeby choć trochę 'elektronicznego stróża' było. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10-05-2008, 11:54
|
|
|
londolut napisał/a: | Hubert a bebechy z IV podejdą? Żeby choć trochę 'elektronicznego stróża' było. |
Od EVO IV silnik był odwrócony o 180 stopni i wkładanie go wiązałoby sie z wydrutowaniem mocowania silnika z drugiej strony.
Jestem skłonny przypuszczać, że do CA0 da się przeszczepić przód od EVO III (w końcu to Lancer) natomiast wątpię żeby było to takie proste w przypadku IV.
Już III miała większy rozstaw osi niż cywilny Lancer. Stąd moje wczesniejsze stwierdzenie o konieczności (najprawdopodobniej - to tylko gdybanie) dorabiania półosi.
Tak czy inaczej moim skromnym zdaniem jeżeli już to CA4A AWD + cała mechanika i silnik od EVO III.
A gdyby udało się wszczepić przód od EVO III byłaby od razu załatwiona sprawa wszelkiego rodzaju mocowań, spoilerów, maski itd
Pozdrawiam |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
nickt [Usunięty]
|
Wysłany: 10-05-2008, 11:54
|
|
|
Głowa mnie już boli i to nie dlatego że wczoraj pochlałem
Nie chce stawiać na wysiloną jednostkę a 4G61t jest takową podobnie jak uturbione 4G93.
Nie ma sensu robić kuźnicy tego silnika.
100 razy bardziej podoba mi sie pomysł z 4g63t w standardzie. Dlatego pytałem o tego Galanta, który ma co prawda zwykle 4g63, ale chodzi tu o napędy. Nie wiem jednak jaki to jest napęd? Jak bardzo wytrzymały?
Z katalogu jasno wynika że skrzynia to W5M31, podczas gdy wersje turbo mają W5M33 (galant, eclipse, evo) Nie potrafię rozszyfrować tego kodu. Czy chodzi w nim o wytrzymałość czy o coś innego (poza przełożeniami) Jeśli napędy tego Galanta wytrzymałyby spokojnie te 200 - 240kM to kupiłbym go - dokupując silnik 4G63T 6 bolt ze stanów lub z Japonii bez zbędnego dłubania. Pozostałoby przeszczepić ....
EDIT:
Coś sie wyjaśniło więc napisze dla potomnych:
Napęd w Colcie CA0 4wd jest taki sam jak w Galancie 4wd Dynamic 2.0 DOHC N/A
Skrzynie to W5M31 i różnią się punktami mocowań i "pierdokłami" Kielichy, śruby te same.
Wynika z tego że spokojnie toleruje moce rzędu 150kM.
Zakładając że masa Galanta jest sporo większa, i dodając pewną tolerancje producenta, można założyć że ten napęd faktycznie jest w stanie poradzić sobie z mocą 170 - 190kM w lżejszym Colcie. |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 12-05-2008, 07:55
|
|
|
nickt napisał/a: | Głowa mnie już boli i to nie dlatego że wczoraj pochlałem | No a czego ty się spodziewałeś Tutaj jest przeszło 7k zarejestrowanych userów
nickt napisał/a: | Coś sie wyjaśniło więc napisze dla potomnych:
| Czyli? Musisz podjąć męską decyzję. Kupić 4G63 lub 4G63T i zacząć działać czy też nie i szukać dalej. 4G63T wydłubiesz z Eclipsa a bez bez turbo z Gala
[ Dodano: 14-05-2008, 20:19 ]
Czyżby temat zdechł śmiercią naturalną ? |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
misiekwwl
Forumowicz
Auto: colt CA0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 40 Skąd: wołomin
|
Wysłany: 17-05-2008, 10:59
|
|
|
cały temat stanął w miejscu a byłem ciekaw czy coś z tego bedzie |
_________________
 |
|
|
|
 |
|