Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A/W 2.5] Nierówna praca silnika
Autor Wiadomość
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 20-11-2015, 21:09   

DanielBogusz napisał/a:
Jakieś podejrzenia?
Aparat zapłonowy pada.
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21013
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 20-11-2015, 21:12   

Skoro pojawił się CE to trzeba go było przed skasowaniem odczytać :wink: .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
DanielBogusz 
Mitsumaniak
Sędzią moim jest Bóg


Auto: Space Star 1.6 Galant 2.5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Sie 2009
Posty: 389
Skąd: Garwolin
Wysłany: 20-11-2015, 21:12   

Spróbuję błędy wymrugać. Złączę 2 piny drucikiem i co? Czekam ile razy kontrolka na liczniku będzie migała? Która kontrolka? Przyznam, że działałem bezmyślnie i zapomniałem o tym, by sprawdzić jak się świecił :) Czy niedziałający poprawnie LPG może mieć coś z tym wspólnego?
 
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21013
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 20-11-2015, 21:20   

Tylko pytanie, który masz rocznik auta :?: .

Tutaj masz jak odczytać błędy w aucie do 2000r., tylko opisy błędów mogą być inne niż w carismie :wink: .
http://forum.mitsumaniaki...?t=1981&start=0
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
DanielBogusz 
Mitsumaniak
Sędzią moim jest Bóg


Auto: Space Star 1.6 Galant 2.5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Sie 2009
Posty: 389
Skąd: Garwolin
Wysłany: 20-11-2015, 21:20   

98 :) Dzięki, kody błędów mam, tylko w tym linku dużo lepiej opisana jest metodyka :)
 
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21013
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 20-11-2015, 21:30   

Tylko jak po skasowaniu błędu auto w ogóle nie odpaliło to może błędów nie być.
Kontrolka CE będzie migała ze stałą częstotliwością.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
DanielBogusz 
Mitsumaniak
Sędzią moim jest Bóg


Auto: Space Star 1.6 Galant 2.5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Sie 2009
Posty: 389
Skąd: Garwolin
Wysłany: 20-11-2015, 22:00   

[ Dodano: 21-11-2015, 12:28 ]
Check miga równomiernie i nic nie pokazuje, a tylko kontrolka abs miga 11 21 22 23 24 co mnie w ogóle nie martwi bo wszystko jest ok. Czy zlacze diagnostyczne z ds 150e z programem typu Delphi wyszuka przyczynę?

LPG nie działa - przełącza lecz z powrotem wraca na pb. Czy komputer gazowy moze powodować taki problem? Komputer sequel

Podlaczylem inny komputer gazowy jednak te same objawy.

[ Dodano: 22-11-2015, 22:15 ]
Jakieś 70tys km zrobilem na lpg przez 4 lata, zmienilem tylko przewody i świece na ngk w tamtym roku. Czyli jutro zmieniam kopulke i palec. Jak nie pomoże to cewka w dalszej kolejności? Komputer błędów nie pokazuje.
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10724
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 23-11-2015, 10:17   

A nie odpala czy odpala ale się dusi?
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
DanielBogusz 
Mitsumaniak
Sędzią moim jest Bóg


Auto: Space Star 1.6 Galant 2.5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Sie 2009
Posty: 389
Skąd: Garwolin
Wysłany: 23-11-2015, 11:28   

Auto odpala, tylko na zimnym silniku gaśnie co jakiś czas i szarpie trzęsie nie ma siły dusi się. Na ciepłym trochę lepiej ale te same objawy. Nie może sie wkręcić powyżej 4 tys obr. Właśnie porządnie oczyścilem osad na kopułce i rdze na palcu. Niestety dalej to samo, jednak leciutka poprawa jest.
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 23-11-2015, 14:13   

Aparat zapłonowy powiedział papa.
 
 
DanielBogusz 
Mitsumaniak
Sędzią moim jest Bóg


Auto: Space Star 1.6 Galant 2.5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Sie 2009
Posty: 389
Skąd: Garwolin
Wysłany: 23-11-2015, 14:22   

Hugo, jak najbardziej wierzę w to co piszesz i na jutro już bede miał kompletny aparat z auta, które jeszcze niedawno jeździło w szwajcarii a dzisiaj idzie na części. Podmienie całość i zobaczymy, zawsze mogę oddać. Potwierdzasz rowniez to ze podczas podmiany kierować sie tylko ustawieniem palca w starym aparacie?
 
 
 
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 23-11-2015, 20:39   

DanielBogusz napisał/a:
podczas podmiany kierować sie tylko ustawieniem palca w starym aparacie?
dokładnie tak. nic innego nie ustawisz.
 
 
DanielBogusz 
Mitsumaniak
Sędzią moim jest Bóg


Auto: Space Star 1.6 Galant 2.5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Sie 2009
Posty: 389
Skąd: Garwolin
Wysłany: 28-11-2015, 17:12   

Aparat podmieniony - niestety auto nie odpala. Zero błędów. Kręci, ale nie chce załapać, tak jakby paliwa nie było. Po-izolowałem kabelki w komorze silnika, które nie miały izolacji, 3szt. prawdopodobnie od LPG, wtyczki wszystkie docisnąłem - niestety nic z tego. Iskra jest z każdego miejsca w kopułce. LPG nie działa, w trybie awaryjnym nie odpala również, podłączałem drugi komputer (co prawda uszkodzony, ale nie powodował kiedyś błędów na PB jak był podłączony) bez zmian. Zaprowadzę do mechanika, co miałem sam zrobić to zrobiłem (pompa paliwa i filtr paliwa, bezpiecznik układu podawania sprawny).
 
 
 
Kamsyyo 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Wrz 2018
Posty: 32
Skąd: Konin
Wysłany: 27-12-2020, 19:07   

Panowie, na razie nie będe nowego tematu zakładał. Ktoś mi podpowie czemu ten samochód jakoś tak dziwnie chodzi? Nie podoba mi się praca na wolnych obrotach, prawie jak diesel. Na wyższych chodzi normalnie, wkręca się dobrze i błędów brak.

https://youtu.be/7XgXitMKsb8
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 27-12-2020, 19:19   

świszczą paski lub rolki i stukają popychacze
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.