[EA5A/W 2.5] Nierówna praca silnika |
Autor |
Wiadomość |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21949 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 20-11-2015, 21:09
|
|
|
DanielBogusz napisał/a: | Jakieś podejrzenia? | Aparat zapłonowy pada. |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21013 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 20-11-2015, 21:12
|
|
|
Skoro pojawił się CE to trzeba go było przed skasowaniem odczytać . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
DanielBogusz
Mitsumaniak Sędzią moim jest Bóg

Auto: Space Star 1.6 Galant 2.5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Sie 2009 Posty: 389 Skąd: Garwolin
|
Wysłany: 20-11-2015, 21:12
|
|
|
Spróbuję błędy wymrugać. Złączę 2 piny drucikiem i co? Czekam ile razy kontrolka na liczniku będzie migała? Która kontrolka? Przyznam, że działałem bezmyślnie i zapomniałem o tym, by sprawdzić jak się świecił Czy niedziałający poprawnie LPG może mieć coś z tym wspólnego? |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21013 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
 |
DanielBogusz
Mitsumaniak Sędzią moim jest Bóg

Auto: Space Star 1.6 Galant 2.5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Sie 2009 Posty: 389 Skąd: Garwolin
|
Wysłany: 20-11-2015, 21:20
|
|
|
98 Dzięki, kody błędów mam, tylko w tym linku dużo lepiej opisana jest metodyka |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21013 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 20-11-2015, 21:30
|
|
|
Tylko jak po skasowaniu błędu auto w ogóle nie odpaliło to może błędów nie być.
Kontrolka CE będzie migała ze stałą częstotliwością. |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
DanielBogusz
Mitsumaniak Sędzią moim jest Bóg

Auto: Space Star 1.6 Galant 2.5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Sie 2009 Posty: 389 Skąd: Garwolin
|
Wysłany: 20-11-2015, 22:00
|
|
|
[ Dodano: 21-11-2015, 12:28 ]
Check miga równomiernie i nic nie pokazuje, a tylko kontrolka abs miga 11 21 22 23 24 co mnie w ogóle nie martwi bo wszystko jest ok. Czy zlacze diagnostyczne z ds 150e z programem typu Delphi wyszuka przyczynę?
LPG nie działa - przełącza lecz z powrotem wraca na pb. Czy komputer gazowy moze powodować taki problem? Komputer sequel
Podlaczylem inny komputer gazowy jednak te same objawy.
[ Dodano: 22-11-2015, 22:15 ]
Jakieś 70tys km zrobilem na lpg przez 4 lata, zmienilem tylko przewody i świece na ngk w tamtym roku. Czyli jutro zmieniam kopulke i palec. Jak nie pomoże to cewka w dalszej kolejności? Komputer błędów nie pokazuje. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10724 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 23-11-2015, 10:17
|
|
|
A nie odpala czy odpala ale się dusi? |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
DanielBogusz
Mitsumaniak Sędzią moim jest Bóg

Auto: Space Star 1.6 Galant 2.5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Sie 2009 Posty: 389 Skąd: Garwolin
|
Wysłany: 23-11-2015, 11:28
|
|
|
Auto odpala, tylko na zimnym silniku gaśnie co jakiś czas i szarpie trzęsie nie ma siły dusi się. Na ciepłym trochę lepiej ale te same objawy. Nie może sie wkręcić powyżej 4 tys obr. Właśnie porządnie oczyścilem osad na kopułce i rdze na palcu. Niestety dalej to samo, jednak leciutka poprawa jest. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21949 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 23-11-2015, 14:13
|
|
|
Aparat zapłonowy powiedział papa. |
|
|
|
 |
DanielBogusz
Mitsumaniak Sędzią moim jest Bóg

Auto: Space Star 1.6 Galant 2.5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Sie 2009 Posty: 389 Skąd: Garwolin
|
Wysłany: 23-11-2015, 14:22
|
|
|
Hugo, jak najbardziej wierzę w to co piszesz i na jutro już bede miał kompletny aparat z auta, które jeszcze niedawno jeździło w szwajcarii a dzisiaj idzie na części. Podmienie całość i zobaczymy, zawsze mogę oddać. Potwierdzasz rowniez to ze podczas podmiany kierować sie tylko ustawieniem palca w starym aparacie? |
|
|
|
 |
polaff
Mitsumaniak
Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 2452 Skąd: ....
|
Wysłany: 23-11-2015, 20:39
|
|
|
DanielBogusz napisał/a: | podczas podmiany kierować sie tylko ustawieniem palca w starym aparacie? | dokładnie tak. nic innego nie ustawisz. |
|
|
|
 |
DanielBogusz
Mitsumaniak Sędzią moim jest Bóg

Auto: Space Star 1.6 Galant 2.5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Sie 2009 Posty: 389 Skąd: Garwolin
|
Wysłany: 28-11-2015, 17:12
|
|
|
Aparat podmieniony - niestety auto nie odpala. Zero błędów. Kręci, ale nie chce załapać, tak jakby paliwa nie było. Po-izolowałem kabelki w komorze silnika, które nie miały izolacji, 3szt. prawdopodobnie od LPG, wtyczki wszystkie docisnąłem - niestety nic z tego. Iskra jest z każdego miejsca w kopułce. LPG nie działa, w trybie awaryjnym nie odpala również, podłączałem drugi komputer (co prawda uszkodzony, ale nie powodował kiedyś błędów na PB jak był podłączony) bez zmian. Zaprowadzę do mechanika, co miałem sam zrobić to zrobiłem (pompa paliwa i filtr paliwa, bezpiecznik układu podawania sprawny). |
|
|
|
 |
Kamsyyo
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Wrz 2018 Posty: 32 Skąd: Konin
|
Wysłany: 27-12-2020, 19:07
|
|
|
Panowie, na razie nie będe nowego tematu zakładał. Ktoś mi podpowie czemu ten samochód jakoś tak dziwnie chodzi? Nie podoba mi się praca na wolnych obrotach, prawie jak diesel. Na wyższych chodzi normalnie, wkręca się dobrze i błędów brak.
https://youtu.be/7XgXitMKsb8 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24327 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 27-12-2020, 19:19
|
|
|
świszczą paski lub rolki i stukają popychacze |
|
|
|
 |
|