Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: roch_27
22-08-2007, 10:31
[EAxx] Wspomaganie kierownicy - nie działa
Autor Wiadomość
pipi_ja 
Forumowicz

Auto: Galant EA 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 574
Skąd: wlkp
Wysłany: 12-05-2014, 22:29   

Zmien jeszcze kilka razy to może się namysli i ruszy :p
Co do rad mechanika to bez komentarza.Co jeśli po kilku dniach nie zadziala? będzie kazał jeździć dłużej?

Wymontuj zawór,spoleruj go drobniutkim papierem i znacznie pracować.
 
 
 
komarsnk 
Mitsumaniak
mocno uzależniony

Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 1908
Skąd: Kraków
Wysłany: 12-05-2014, 23:32   

abdul napisał/a:
od czego jest ten czujnik ktory jest na pompie?

Podbija wolne obroty jak kręcisz kierą więc to na pewno nie to.
 
 
abdul 
Forumowicz


Auto: Laguna GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 02 Sie 2011
Posty: 415
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 13-05-2014, 21:58   

dzisiaj jak wracalem z pracy wspomaganie w pewnym momencie zaczelo dzialac :shock: powiem szczerze ze sam nie wierzylem w to co mowil mechanik ze o tak sobie zacznie samo dzialac jak sie pojezdzi kilka dni... teraz mam wrazenie ze nawet za lekko chodzi :P
_________________

 
 
adamek90 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 104
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 20-05-2014, 21:13   

Witam. Dzisiaj zauważyłem że na postoju kręcąc kierownicą wyje wpomaganie, do tego doszedł taki STUK przy hamowaniu który dobiega jakby z okolic przedniego koła. czy jedno z drugim może mieć coś wspólnego ?

Dodam że płyn w zbiorniczku jest na max a kolor ma kawowy.
 
 
karino 
Forumowicz
KARINO


Auto: ELIPSE CROSS, GALANT EA 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 75
Skąd: kraków
Wysłany: 21-05-2014, 21:37   

Kolor kawowy ? A co tam jest za płyn ? Jedno z drugim raczej nie ma nic wspólnego.....wspomaganie wyje bo pompa się kończy... najpierw wymień płyn na jakiś normalny tj.koloru czerwonego..............
_________________

 
 
Sunderland86 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 30 Lis 2011
Posty: 1050
Skąd: Ostróda
Wysłany: 10-07-2014, 10:47   

Mam takie pytanie laika, w jaki sposób opróżnić zbiorniczek wspomagania? W którym miejscu najlepiej rozłączyć układ? Mam wyciek i chcę go zlikwidować.
_________________
28.04.2014 [*]
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 10-07-2014, 11:17   

Najprościej odessać strzykawką ;-)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
piotr28 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Gru 2014
Posty: 24
Skąd: Zakroczym
Wysłany: 08-09-2016, 09:02   [EA5A/W 2.5] Zniknęło wspomaganie

Witam serdecznie..Dwa dni temu zachciało mi sie trochę poszalec i w swojej głupocie chciałem sie ostro nawrócic na zakrecie..niestety kierownica do oporu w lewo,potem duzo gazu i koniec..zawrócilem ale po 20 metrach zniknęło wspomaganie.Trwało to moze max. 3 sekundy.Zdazyło mi sie juz tak z pół roku temu,auto postało pare godzin,potem pojechałem z 2km i wspomaganie wrociło.Na domiar złego mam z przodu opony 17 225x45 i sa wyjatkowo baloniaste po bokach wiec przy max. skrecie obcieraja o budę..
Nie wiem co robic,czy padła pompa?Myslałem ze to moze zawór przelewowy w pompie ale po wyjeciu go nie widze żeby był zablokowany.Podpowiedzcie prosze co robic,moze zdjac jednak cała pompe i obejrzec ja wtedy,a moze pasek sie poluzował?Na wolnych obrotach zero wspomagania,podczas jazdy jest ok.Nawet jak sie doda gazu mocno na postoju i pompa ma wieksze obroty to i tak nie mozna kierą zakrecic,trzeba sie wieszac..Pompa Kayaby,niestety silnik 2001 r wiec moga byc problemy z dostepnoscia tej pompy.Pozdrawiam.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.