Wszystko o TD |
Autor |
Wiadomość |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 20-02-2012, 21:00
|
|
|
Dread87 napisał/a: | Zwrotnice, piasty, bez tarcz bedzie kosztowalo mnie okolo 200zl plus koszt przesylki, wszystko podchodzi P&P, ABS i wszystko dziala jak nalezy, reczny tez; |
Trzeba by było założyć nowy wątek odnośnie zmiany bębnów na tarcze , zdjęcia filmiki itd itp dla potomnych kto by chciał zmienić |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23645 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 20-02-2012, 21:21
|
|
|
Owczar robił takiego SWAP-a i opisał we właściwym wątku, wystarczy poszukać http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=45042 |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 21-02-2012, 00:01
|
|
|
andrew84 napisał/a: |
Jak synchro 2 jest słabe, to będziesz miał problemy z redukcją w wyższych biegów... |
U mnie tak jest...z trójki nie wrzucisz dwójki tylko musisz lewarkiem zamarkować wrzucanie jedynki i dopiero wrzucać dwójke |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
|
|
|
 |
Dread87
Mitsumaniak

Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Maj 2011 Posty: 915 Skąd: Tychy
|
|
|
|
 |
Cinek082
Nowy Forumowicz
Auto: E57A - 94; EA6W - 99
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2012 Posty: 11 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 21-02-2012, 12:31
|
|
|
Witam
Od niedawna jestem posiadaczem gala 2.0 td z 99roku (wcześniej to samo ale 94 )
Też mam problem z synchronizatorami, do pewnego momentu redukowałem tak jak kolega wyżej napisał ale ostatnio zacząłem inaczej, podczas redukcji puszczam sprzęgło dodaje gazu tak pod 2tyś wciskam sprzęgło i wrzucam dwójkę. Wchodzi jak w masło. |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 21-02-2012, 15:16
|
|
|
U mnie tylko 1 biegu nie mogę wrzucić podczas jazdy pozostałe biegi wchodzą idealnie |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
wicek
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 98'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Cze 2011 Posty: 347 Skąd: Sulechów
|
Wysłany: 21-02-2012, 15:22
|
|
|
Dziwne ja myślałem ze to jakieś zabezpieczenie ze np, jak stanę to ładnie wchodzi jedynka jak w masełko później dwa-trzy i chcę na 2 to muszę zwolnic do jakiejś tam prędkości i wtedy tez wchodzi... Czyli to jest problem? |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 21-02-2012, 15:35
|
|
|
wicek napisał/a: | Dziwne ja myślałem ze to jakieś zabezpieczenie ze np, jak stanę to ładnie wchodzi jedynka jak w masełko później dwa-trzy i chcę na 2 to muszę zwolnic do jakiejś tam prędkości i wtedy tez wchodzi... Czyli to jest problem? |
Często redukując nawet przy prędkości około 50 km/h 2- bieg wchodzi bez problemu |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
wicek
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 98'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Cze 2011 Posty: 347 Skąd: Sulechów
|
Wysłany: 21-02-2012, 15:38
|
|
|
Zaraz jadę w mala trasę to przetestuje jeszcze raz.
Wiedz tak, jednak z 3 na 2 wrzucę ale idealnie nie wchodzi w skali do 10 daje slabe7 opór czuć, ale jedynkę mogę tylko gdy się zatrzymam albo jak jadę około 3km/h |
|
|
|
 |
Dread87
Mitsumaniak

Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Maj 2011 Posty: 915 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 21-02-2012, 17:43
|
|
|
U mnie idealnie idzie 1-2-3-4-5 gorzej w dol 5-4-3 -idealnie -2-1 - niemozliwe dopoki nie zatrzymam samchodu, ewentualnie jadac 10km/h
[ Dodano: 21-02-2012, 19:56 ]
Potwierdzam, ze po zdjeciu uszczelki z korka chlodnicy plynu nie ubywa!:) przejechalem dzis 200km i nawet milimetr nie opadl poziom plynu!! |
_________________
Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 21-02-2012, 21:33
|
|
|
Dread87 napisał/a: | Potwierdzam, ze po zdjeciu uszczelki z korka chlodnicy plynu nie ubywa!:) przejechalem dzis 200km i nawet milimetr nie opadl poziom plynu!! |
A zatem jeden problem rozwiązany |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
Kamil_Ziomek
Mitsumaniak
Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 648 Skąd: Żyraków
|
Wysłany: 21-02-2012, 21:36
|
|
|
Bo wszyscy mamy problem z nieotwierającym się zaworkiem w korku. A przecież chłodnica nie wytrzyma aż takiego ciśnienia i zacznie być nieszczelna. Jest nawet temat o tym i to nie tylko dotyczy TD. |
_________________ Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 21-02-2012, 22:16
|
|
|
Na jakim oleju jeżdzicie silnikowy ,przekładniowy ?
U mnie silnikowy Motul 6100 10/40
Przkładniowy texaco mtf 94 i po zalaniu tego oleju skrzynia lepiej chodzi nawet w duże mrozy nie było problemu z wrzuceniem biegu i zmianą |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 22-02-2012, 09:08
|
|
|
milo napisał/a: | Na jakim oleju jeżdzicie silnikowy ,przekładniowy ? |
Ja silnikowy: Mobil Diesel 10W40. W skrzyni mam Texaco. |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
Dread87
Mitsumaniak

Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Maj 2011 Posty: 915 Skąd: Tychy
|
|
|
|
 |
|