 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Moje miśki |
Autor |
Wiadomość |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21010 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 10-05-2018, 15:55
|
|
|
grzesiopol napisał/a: | Mam mniej więcej wymiary tej pigułki ale nie mam gdzie jej zrobić |
Mam tokarza, który mi dorabiał tulejki wybieraka do fury to mogę podpytać.
Tylko tokarz ma około 70lat więc nie wiem czy ogarnie taki detal .
Grzesiu, a z jakiego materiału to ma być: brąz, mosiądz .
Ta faza na krawędziach ma być .
Ile sztuk . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
grzesiopol
Mitsumaniak prowadzący ;-)

Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 9239 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 10-05-2018, 18:47
|
|
|
Rafał tak ma wyglądać jak na rysunku, czyli fazki (z obu stron) też bo to wchodzi w przewód podciśnienia to żeby krawędzie się nie zacinały przy wciskaniu. Ze 3 sztuki to będzie na zapas, a materiał to chyba mosiądz tak jak w dyszach benzynowych w gaźnikach. U mnie mogą zrobić kształt tylko nie mają takich wierteł malutkich. |
_________________ Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21010 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 10-05-2018, 18:58
|
|
|
Postaram się jutro przed pracą podjechać i dopytać.
A tak ogólnie to jaka cena by cię zadowoliła
Dla przykładu dodam, że za tulejkę wybieraka jak na poniższym schemacie z brązu płaciłem 35zł/szt.
Kształt był trochę bardziej skomplikowany .
I pytanie z jakiego materiału . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
grzesiopol
Mitsumaniak prowadzący ;-)

Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 9239 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 10-05-2018, 22:53
|
|
|
mosiądz, jak najtaniej.
Tulejka wybieraka? |
_________________ Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21010 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 11-05-2018, 18:34
|
|
|
Dzisiaj się nie wyrobiłem przez korki, podjadę dopytać w poniedziałek.
grzesiopol napisał/a: | Tulejka wybieraka? |
Takie coś niewidoczne na foto 24594G .
 |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
grzesiopol
Mitsumaniak prowadzący ;-)

Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 9239 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 17-01-2019, 16:00
|
|
|
Co tu pisać. Kupiłem nowy akumulator |
_________________ Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 |
|
|
|
 |
grzesiopol
Mitsumaniak prowadzący ;-)

Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 9239 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 13-09-2019, 07:47
|
|
|
Cisza, cisza i...
Pora na wymiane klocków. Robota lubi głuich i jedno koło ściągane dwa razy. Pamiętajcie o blaszkach na klockach
W międzyczasie wymiana oleum w silniku. Teraz przymiarka do napędów i skrzyni ale to dopiero jak wyjedzie Colcina z garażu.
A i puchar na najładniejszego hatchbacka na zlocie. Dzięki. Naprawdę nie spodziewałem się. |
_________________ Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10721 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 13-09-2019, 13:40
|
|
|
grzesiopol napisał/a: | A i puchar na najładniejszego hatchbacka na zlocie. Dzięki. Naprawdę nie spodziewałem się |
Ano widzisz... sie spodobał:) |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
grzesiopol
Mitsumaniak prowadzący ;-)

Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 9239 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 07-08-2020, 21:20
|
|
|
Taki samochód tylko mieć. Końcówka drążka wymieniona plus pełny serwis olejowy tzn bez silnika. Wszystko na Valvoline. Troche pojeżdżone i muszę powiedzieć chyba lepiej a na pewno ciszej niż było. Nie wiem kiedy był wymieniany olej ale teraz już wiem.
Polecam Valvoline zamiast oryginalnego drogiego oleju DiaQueen SSTF-1 |
_________________ Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24319 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 07-08-2020, 21:29
|
|
|
Ja zalewam ATF Aisin - chyba 140zł za 5 litrów, też spoko. |
|
|
|
 |
grzesiopol
Mitsumaniak prowadzący ;-)

Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 9239 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 07-08-2020, 21:45
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | ATF Aisin | do skrzyni TC-SST?
150 zł to kosztuje litr DiaQueen'a. ja za 8 litrów zapłaciłem coś około 330 zł, powiedzcie czy się nie opłaci, nie dość, że taniej to jeszcze na razie lepiej |
_________________ Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 |
|
|
|
 |
grzesiopol
Mitsumaniak prowadzący ;-)

Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 9239 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 08-08-2020, 20:04
|
|
|
Dzisiaj pojawiły się nowe funkcje: S-AWC na wyświetlaczu, alarm fabryczny i wreszcie umilkł ten diabelski dźwięk niezapiętych pasów.
Przez chwile miałem też coming home oraz follow me home ale stwierdziłem, że tego nie potrzebuje. |
_________________ Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24319 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 08-08-2020, 21:17
|
|
|
grzesiopol napisał/a: | do skrzyni TC-SST? | nie - tak w ogólnie, teraz do mazdy go wlałem i będę do automatu w E3x zalewał, jako alternatywa do Transmax Z |
|
|
|
 |
grzesiopol
Mitsumaniak prowadzący ;-)

Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 9239 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 24-09-2020, 17:51
|
|
|
Dzisiaj robiłem przymiarke do swapa hamulców z EVO IX.
Zamierzenie było takie:
Wrzucić zwrotnice z Grandisa, tak z Grandisa bo on ma rozstaw 160 mm. i piasta z łożyskiem jest ta sama co w EVO X oraz zacisk i tarcza 320x32 z EVO IX.
Wszystko złożyło się plug&play - dobra wiadomość dla posiadaczy Grandisów. Przymiarka do felgi oem Ralliarta o ET46 potwierdziła moje rozważania bo trzeba by było dać adapter około 3 cm.
Jednak rozczarowanie przyszło potem. Co prawda miałem już wątpliwości przy planowaniu swapa i sprawdzaniu poszczególnych części ale kto nie ryzykuje ten nie jedzie. Zacząłem pomiary, do porównania z Grandisową zwrotnicą miałem tylko zwrotnice z Outlandera II - myśle, że wymiarowo jest identyczna z RA - i doszłem do wniosku, że raczej taki setup odpada. Rożnica jest w wysokości zwrotnic niby 3 mm ale zawsze oraz w długości łożyska tj głębokości ale tu juz 7 mm i to jest już duża różnica bo to oznacza dłuższą część z wieloklinem przegubu zewnętrznego w Ralliarcie.
Najlepiej trzeba by było wszystko przymierzyć na aucie ale w chwili obecnej nie zamierzam grzebać w przodzie bo jest to troche upierdliwie. Kto naprawiał końcówki itp to wie, że nie jest to takie hop i gotowe.
Przymierzyłem od razu zestaw do zwrotnicy Outka i: tarcza wiadomo super siadła, zacisk założyłem tylko na słowo honoru. Pomiar i zaskoczenie przy takim setupie trzeba by było dystans 2,5 cm. Różnica tych 5 mm w dystansie wynika z różnicy wymiaru zwrotnic ale wiecie pomiar mogłem troche zrobić inaczej więc można to traktować jako błąd pomiaru. Trzeba by było robić adapter 130 na 160 ale wtedy zacisk przesunąłby się w dół lub w góre w stosunku do istniejących otworów.
To tyle jeżeli chodzi o przód. Teraz tył.
I tu nie jest juz tak wesoło ale wszystko przymierzane tylko w mojej głowie.
Tarcza tylna z EVO IX ma rozmiar 300x22 i byłoby fajnie bo w RA jest 302x10, myśle, że sam zacisk by pasował. Schody zaczynają się przy rozmiarze bębna bo w EVO IX jest 168 a w RA 190 i plan się rypnął.
No cóż znowu myślenie i chcąc nie chcąc trzeba by było robić swap tylnych hamulców z EVO X bo bęben ma 190 ale wtedy reszta tarczy ma 330x22 i tarcza byłaby większa niż tarcza EVO IX przednia aż o 3 cm, ale przynajmniej wypełniłaby koło. No i pozostaje jeszcze przymierzenie zacisku czy będzie pasował. Ale skoro mielibyśmy na tyle zacisk z EVO X to czemu nie z przodu wtedy tarcza byłaby 350x32 ale trzeba by było też rozwiercać otwory w zwrotnicy (Grandisowej) i zastosować jeszcze większy dystans bo podobno zacisk jest jeszcze większy niż w IX-ce.
Reasumując
Jakby nie patrzeć nie wszystko jest plug&play jak w przypadku swapa do Galanta poliftowego lub Grandisa. Pozostaje przymierzyć oba setupy tj. z EVO IX i X na aucie albo zastosowanie innych zacisków np BMW lub Alfa Romeo lub też Renault oraz adapterów. |
_________________ Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 24-09-2020, 20:06
|
|
|
Grzegorz, popatrz na zaciski brembo z Mercedesa ML. Jego tylne zaciski są dwutłoczkowe i są w pasztet cenie. Ja to szykuje do swojego O1T. Z tyłu będzie na adapterze i tarcze evo9 300/22. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
|
|