Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A/W 2.5] Gaśnie bez przyczyny
Autor Wiadomość
adm78 
Forumowicz

Auto: galant 2,5v6 Avance 99r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 173
Skąd: Lublin
Wysłany: 18-12-2015, 14:15   

Owczar napisał/a:
Link nie działa. A w Twoim aucie nie ma nawet błędu 53- nie ma też modułu 3 i 4 cylindra. Nie ma też diagnostyki prędkościomierza.


Link już działa. W 2.5 V6 nie ma tych numerów błędu? wziąłem je z forum : http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3245
_________________
rafal
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 18-12-2015, 16:08   

W FAQ jest błąd. Zdjęcia które dodałem kiedyś wygasły.

Błąd 24 to teoretycznie czujnik prędkości, ale on nie ma żadnego wpływu na takie objawy. Błędu 53 w ogóle nie ma a 54 się loguje. Ogólnie każdy błąd jak wystąpi zostawia ślad... nie doszukuj się przyczyny w układzie sensorow - a tylko ten jest diagnozowany. Układ zapłonowy i paliwowy nie jest diagnozowany i problem tkwi raczej w nim. Metodę na wykluczenie jednego z nich już pisałem. Trzeba sprawdzić czy jest iskra jak auto nie odpala.
 
 
adm78 
Forumowicz

Auto: galant 2,5v6 Avance 99r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 173
Skąd: Lublin
Wysłany: 18-12-2015, 21:26   

Owczar napisał/a:
Trzeba sprawdzić czy jest iskra jak auto nie odpala.


Ok Owczar, mam juz kabel ze swiecą. We wtorek bede mial na podmiane cały w pełni sprawny aparat, czy jest sens podmieniac w ciemno?
_________________
rafal
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 18-12-2015, 22:25   

Wziąłem dzisiaj ten kabel masowy od Legnum, bo w Legnum nie jest to zwykły kabelek tylko gruba plecionka, oczyściłem styki i przykręciłem do mocowania linki gazu. Poprawa jest, ale nadal światła przygasają w rytm mrugającego kierunkowskazu... Jeszcze kilka tygodni temu tego nie było na 100%.
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 18-12-2015, 23:47   

Jeśli masz aparat na podmianę to możesz spróbować. Jeśli przez tydzień problem nie wystąpi to będziesz miał odpowiedź czego to jest wina.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 19-12-2015, 08:09   

Hugo, jeśli masa jest pewna, to może problem z plusem. Ciekawe czy na włączonych kierunkach na akumulatorze napięcie też się zmienia bo jeśli się nie zmienia to może coś słabo łączy na plusie po między akumulatorem a żarówkami.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 19-12-2015, 17:08   

plecho1, czyli masz na myśli plus w kostce mijania?
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 19-12-2015, 17:25   

Raczej to wina czegoś wcześniej, może po między akumulatorem a bezpiecznikami bo włączając jeden obwód zaczyna brakować wielu obwodom. Jak by to było coś bliżej żarówek to by tylko na nich był spadek napięcia i żółte światła.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 19-12-2015, 17:27   

To czemu mam się przyjrzeć?
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 19-12-2015, 17:35   

Trzeba by sprawdzać napięcie a dokładniej jego spadek podpinając jedną końcówkę miernika do minusa akumulatora a drugą po kolei do wszystkich połączeń przewodu plusowego zaczynając od klemy plusowej akumulatora. Kiedy zauważysz widoczny spadek napięcia po włączeniu jakiegoś prądożernego odbiornika to będzie świadczyło, że połączenie przed tym miejscem, gdzie obecnie sprawdzasz, może słabo łączyć.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 19-12-2015, 19:06   

plecho1, czy jazda z takimi przygasającymi światłami czymś grozi? Sprawdzę w wolnej chwili tak jak piszesz. Czyli np. włączę światła mijania i kierunkowskaz, jeden kabel z miernika do minusa akumulatora, a drugi do jednego z kabli od żarówki kierunkowskazu itd.?
 
 
adm78 
Forumowicz

Auto: galant 2,5v6 Avance 99r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 173
Skąd: Lublin
Wysłany: 28-12-2015, 22:28   

Witam

No i chyba problem rozwiazany. Wymienilem w aparacie cewke i modul dzisiaj i po wieczornym jezdzeniu nic sie nie dzieje a ostatnio gasł juz od razu po 40 stopniach. Pojezdze kilka dni i wtedy napisze. Po wymianie wiele zmian a mianowicie teraz chodzi jak marzenie. Zero szarpania, zrywny w pełnym zakresie a na gazie po zrobieniu mapy na kompie w trasie i po mieście teraz rewelka, jak z fabryki. Wczesniej jeszcze nowe swiece i uszczelniacze gniazd, kable tylko 4 letnie ale bez przebic. Wysiadac sie nie chce. Oby problem gaszenia zostal rozwiązany. Dzieki wszystkim w temacie za pomoc.
_________________
rafal
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 29-12-2015, 06:35   

Trzeba prześledzić główne zasilanie idące od akumulatora do skrzynek bezpiecznikowych oraz przez kostkę stacyjki. Może nie łączy na jakimś głównym wysokoprądowym bezpieczniku w skrzynce bezpiecznikowej pod maską lub na jakimś przekaźniku lub styki w kostce stacyjki są podpalone. Raczej same odbiorniki nie robią tu problemu
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 29-12-2015, 07:46   

plecho1 napisał/a:
Trzeba prześledzić główne zasilanie idące od akumulatora do skrzynek bezpiecznikowych oraz przez kostkę stacyjki. Może nie łączy na jakimś głównym wysokoprądowym bezpieczniku w skrzynce bezpiecznikowej pod maską lub na jakimś przekaźniku lub styki w kostce stacyjki są podpalone. Raczej same odbiorniki nie robią tu problemu
To do mnie? Dzięki, posprawdzam. Wczoraj przeczyściłem kolejny punkt masowy pod maską (na prawym kielichu) i mam wrażenie, że światła mniej przygasają po włączeniu kierunkowskazu :roll:
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 29-12-2015, 08:45   

Hugo napisał/a:
To do mnie?
Tak.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.