Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Frankenstein CC5A
Autor Wiadomość
Kleju 
Forumowicz
Mivec Power


Auto: Mitsubishi Mirage Cyborg-R
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 1171
Skąd: Opole
Wysłany: 03-11-2012, 20:35   

areksz121 napisał/a:
Dogadaliście się w sprawie MIVECosprzętu


Tak trochę :mrgreen: Harp będzie robił dla siebie taki klucz, to ma i dla mnie też zrobić 8)
_________________
 
 
 
areksz121 
Mitsumaniak
Elektronik

Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1327
Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
Wysłany: 03-11-2012, 21:07   

Pamiętacie ten klucz, co w manualu jest ori? Najlepiej mocna nasadka, która nie straci właściwości po takim wycięciu wg oryginalnego wzoru, dospawać wyprofilowany uchwyt, podobnie jak w moim prototypie :wink: Najważniejsze, żeby zdawało egzamin :)

BTW W poniedziałek próbuję odpiąć prędkość od ECU i na podnośniku próba :twisted:
_________________
POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać :)

Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! :) '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku :)
Carisma '99 4G92 BRAT :) http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT
 
 
 
harpagan 
Mitsumaniak
Jaśnie Wielmożny Pan


Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 2470
Skąd: wawrzyszewowo
Wysłany: 05-11-2012, 11:23   

Matejko napisał/a:
piekne volvo w tle :!:

Wyjdź ! :D

Kleju napisał/a:
I jak wrażenia? Jakieś porównanie do "zwykłego" 4G93? 8)

Przy jeździe z przepustnica uchyloną do połowy i osiąganiu 3,5k rpm to bardziej męka niż fun :)

BeNeK napisał/a:
Właśnie jak wrażenia po pierwszych jazdach ? Było coś "ostrzej" testowane ? :twisted:

jw.
Mówiąc krótko emerycka jazda ;)


Kleju napisał/a:
Telepie/szarpie budą?

Może nawet nie tyle budą, co kierownicą schowkiem, plastikami i wszystkim co luźne.
Wolne obroty które dodatkowa są zbyt niskie, wymuszają ściskanie kiery w rękach, żeby nie wypadła przez okno ;)
Gdy się już normalnie jedzie, to zmiany biegów przyśpieszania/hamowania silnikiem itd mnie jakoś nie męczyły. Nie wiem jednak co by się działo przy wyższych obrotach
Rezygnuję z tych dolnych poduszek. Mam na to trochę inny pomysł


areksz121 napisał/a:
Czekamy nadal na Ciebie z jakąś relacją na żywo :twisted: Pompka kiedy rusza do boju?

Znów go unieruchomiłem i po cichu liczę, że w tym tygodniu uda się nad nim trochę popracować.
Do ruszenia temat alternatora, ogarnięcie urwanej śruby od krokowca (oby bez zdejmowania przepustnicy bo uszczelka mivecowa to wynalazek), zmiana hamulców na dwutłoczki i ponowny montaż kompresora, podpięcie map sensora itd
Jak do końca tygodnia znów złoże go do kupy, tak żeby jeździł, to jest szansa, że w weekend zajmę się wydechem i wtedy będzie można myśleć o odpaleniu kompresora



areksz121 napisał/a:
Pamiętacie ten klucz, co w manualu jest ori? Najlepiej mocna nasadka, która nie straci właściwości po takim wycięciu wg oryginalnego wzoru, dospawać wyprofilowany uchwyt, podobnie jak w moim prototypie :wink: Najważniejsze, żeby zdawało egzamin :)

Do nas przyda się aby klucz był dłuższy, bo od strony zaworów dolotowych trzeba było dobrze kombinować aby nie blokować się o kolektor.
Skrócić za to można ramię zaraz za zgięciem z powodów j/w :)
Mam nadzieję, że nie spieszy się Wam z tym tematem, bo chciałem to zrobić na spokojnie :)
_________________
Frankenstein CC5A 4x4
 
 
 
Browar
[Usunięty]

Wysłany: 05-11-2012, 13:31   

haha narzekałeś na brak zainteresowania teraz masz problem Harp ;p
 
 
harpagan 
Mitsumaniak
Jaśnie Wielmożny Pan


Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 2470
Skąd: wawrzyszewowo
Wysłany: 06-11-2012, 10:30   

Browar napisał/a:
haha narzekałeś na brak zainteresowania teraz masz problem Harp ;p
Większy ruch w temacie niż w garażu ;)
_________________
Frankenstein CC5A 4x4
 
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 15-11-2012, 02:09   

harpagan napisał/a:

Mam nadzieję, że nie spieszy się Wam z tym tematem, bo chciałem to zrobić na spokojnie :)

Nie spiesz się :P
 
 
harpagan 
Mitsumaniak
Jaśnie Wielmożny Pan


Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 2470
Skąd: wawrzyszewowo
Wysłany: 08-02-2013, 09:39   

Chyba mam tu prawie 3 miesięczne zaległości ;)

W temacie cały czas się dzieję i jakby co raz bliżej jestem zrealizowania planów.
Samochód od grudnia cały czas w jeżdzącej wersji i główne bolączki zostały wyeliminowane i prawie cała elektryka została skończona.

W pierwszym ruchu franek pojechał na spawanki i zrobiony został wydech wraz z kolektorem na jednym końcowym tłumiku komorowym o średnicy 2,25 cala.
Dzięki poprawkom w orurowaniu kompresora można było sobie pozwolić na upchnięcie IC trochę głębiej.
Dodatkowo jako wisienka na torcie wyspawana została rozpórka.
Tutaj wielkie podziękowania dla Zabera za mega profesjonalną robotę i tonę cierpliwości.













Sam tłumik jednak nie spełnił moich oczekiwać i jestem w trakcie kombinowania nad umieszczeniem jeszcze przelotowego środkowego w celu ubicia rezonansu i wyciszenia franka

Aktualnie sprzęt w zimowej edycji wygląda tak:





A tu jeszcze podgląd na dwutłoczki i elegancko przykapiszonowaną przez Czarnucha felgę:


Z najbliższych planów to dokończenie wspomnianego wyżej problemu wydechowego, podpięcie mapsensora, dojście do porozumienia z obrotami i można iść w stronę strojenia
_________________
Frankenstein CC5A 4x4
 
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 08-02-2013, 10:50   

Wiem że moja spostrzegawczość jest 15 miesięcy do tyłu, ale nie za nisko te budziki powiesiłeś ?
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
tresorex 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 2066
Skąd: Poznań
Wysłany: 08-02-2013, 11:00   

W oryginalnym miejscu siedzą :)
_________________


 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 08-02-2013, 11:19   

tresorex napisał/a:
W oryginalnym miejscu siedzą :)
Co nie znaczy że w wygodnym i bezpiecznym ;)
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
tresorex 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 2066
Skąd: Poznań
Wysłany: 08-02-2013, 11:24   

Przecież cały czas nie musisz na nie patrzeć, a same zegary mają chyba alarm gdy coś się dzieje.
_________________


 
 
harpagan 
Mitsumaniak
Jaśnie Wielmożny Pan


Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 2470
Skąd: wawrzyszewowo
Wysłany: 08-02-2013, 11:40   

Zegary nie są w orginalnej lokalizacji bo radio zostalo zdegradowane szufladkę niżej w miejsce schowka, a wolne miejsce przejęły zegary.
Tak jak tresorex napisał miejsce dla mnie jest optymalne, zegary mają warning a przy normalnej spokojnej jeździe to patrzę na nie głównie w sytuacjach jak zmieniam stację w radiu albo na światłach, gdy zamiast uśmiechniętej blondyny obok staję zasapany handlowiec ;)
Innymi słowy nie chciałem robić choinki na słupku czy mocować ich do deski.
_________________
Frankenstein CC5A 4x4
 
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 08-02-2013, 11:48   

Choinki na słupku też nie popieram, a pytałem, bo jakoś tak nie widzę możliwości ich wykorzystania. Albo mieć je w polu widoczności, albo wystarczyłby sam Warning bez zegarów ;)
Chyba że one stanowią akcent stylistyczny, ale wtedy jako prawdziwy daltonista skrytykuję ich kolor ;)

A co do blondynek to uważaj, bo one podobnie jak handlowcy potrafią czasem sprzedać Ci coś czego byś nie chciał :mrgreen:
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
harpagan 
Mitsumaniak
Jaśnie Wielmożny Pan


Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 2470
Skąd: wawrzyszewowo
Wysłany: 08-02-2013, 11:59   

cns80 napisał/a:
Choinki na słupku też nie popieram

No to czego jęczysz :)

Nie ma lepszego miejsca w colcie moim zdaniem.
Rzut oka na zegary nie sprawia mi problemów.
Sam warning nie jest wystarczający, bo np dzięki temperaturze oleju wiem kiedy faktycznie silnik jest rozgrzany. Wartość doładowania, też jest parametrem który może mi powiedzieć, czy wszystko jest w porządku. Co oczywiście nie znaczy, że muszę się na nie gapić cały czasi i odrywać wzrok od drogi.

cns80 napisał/a:
A co do blondynek to uważaj, bo one podobnie jak handlowcy potrafią czasem sprzedać Ci coś czego byś nie chciał :mrgreen:

To, że jestem na diecie nie oznacza, że nie mogę zajrzeć w menu :)
_________________
Frankenstein CC5A 4x4
 
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 08-02-2013, 12:08   

harpagan napisał/a:
Nie ma lepszego miejsca w colcie moim zdaniem.
Rzut oka na zegary nie sprawia mi problemów.
Sam warning nie jest wystarczający, bo np dzięki temperaturze oleju wiem kiedy faktycznie silnik jest rozgrzany. Wartość doładowania, też jest parametrem który może mi powiedzieć, czy wszystko jest w porządku. Co oczywiście nie znaczy, że muszę się na nie gapić cały czasi i odrywać wzrok od drogi.
Dla mnie najlepszym miejscem byłoby miejsce po nawiewach, tylko... no własnie... co z nawiewami ? :)

harpagan napisał/a:
To, że jestem na diecie nie oznacza, że nie mogę zajrzeć w menu :)
Zajrzeć do zupki można, ale palca lepiej nie moczyć :)
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.