Frankenstein CC5A |
Autor |
Wiadomość |
Kleju
Forumowicz Mivec Power

Auto: Mitsubishi Mirage Cyborg-R
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 08 Wrz 2006 Posty: 1171 Skąd: Opole
|
Wysłany: 03-11-2012, 20:35
|
|
|
areksz121 napisał/a: | Dogadaliście się w sprawie MIVECosprzętu |
Tak trochę Harp będzie robił dla siebie taki klucz, to ma i dla mnie też zrobić |
_________________
  |
|
|
|
 |
areksz121
Mitsumaniak Elektronik
Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1327 Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
|
Wysłany: 03-11-2012, 21:07
|
|
|
Pamiętacie ten klucz, co w manualu jest ori? Najlepiej mocna nasadka, która nie straci właściwości po takim wycięciu wg oryginalnego wzoru, dospawać wyprofilowany uchwyt, podobnie jak w moim prototypie Najważniejsze, żeby zdawało egzamin
BTW W poniedziałek próbuję odpiąć prędkość od ECU i na podnośniku próba |
_________________ POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać
Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku
Carisma '99 4G92 BRAT http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT |
|
|
|
 |
harpagan
Mitsumaniak Jaśnie Wielmożny Pan

Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy Dołączył: 30 Wrz 2005 Posty: 2470 Skąd: wawrzyszewowo
|
Wysłany: 05-11-2012, 11:23
|
|
|
Matejko napisał/a: | piekne volvo w tle |
Wyjdź !
Kleju napisał/a: | I jak wrażenia? Jakieś porównanie do "zwykłego" 4G93? |
Przy jeździe z przepustnica uchyloną do połowy i osiąganiu 3,5k rpm to bardziej męka niż fun
BeNeK napisał/a: | Właśnie jak wrażenia po pierwszych jazdach ? Było coś "ostrzej" testowane ? |
jw.
Mówiąc krótko emerycka jazda
Kleju napisał/a: | Telepie/szarpie budą? |
Może nawet nie tyle budą, co kierownicą schowkiem, plastikami i wszystkim co luźne.
Wolne obroty które dodatkowa są zbyt niskie, wymuszają ściskanie kiery w rękach, żeby nie wypadła przez okno
Gdy się już normalnie jedzie, to zmiany biegów przyśpieszania/hamowania silnikiem itd mnie jakoś nie męczyły. Nie wiem jednak co by się działo przy wyższych obrotach
Rezygnuję z tych dolnych poduszek. Mam na to trochę inny pomysł
areksz121 napisał/a: | Czekamy nadal na Ciebie z jakąś relacją na żywo Pompka kiedy rusza do boju? |
Znów go unieruchomiłem i po cichu liczę, że w tym tygodniu uda się nad nim trochę popracować.
Do ruszenia temat alternatora, ogarnięcie urwanej śruby od krokowca (oby bez zdejmowania przepustnicy bo uszczelka mivecowa to wynalazek), zmiana hamulców na dwutłoczki i ponowny montaż kompresora, podpięcie map sensora itd
Jak do końca tygodnia znów złoże go do kupy, tak żeby jeździł, to jest szansa, że w weekend zajmę się wydechem i wtedy będzie można myśleć o odpaleniu kompresora
areksz121 napisał/a: | Pamiętacie ten klucz, co w manualu jest ori? Najlepiej mocna nasadka, która nie straci właściwości po takim wycięciu wg oryginalnego wzoru, dospawać wyprofilowany uchwyt, podobnie jak w moim prototypie Najważniejsze, żeby zdawało egzamin |
Do nas przyda się aby klucz był dłuższy, bo od strony zaworów dolotowych trzeba było dobrze kombinować aby nie blokować się o kolektor.
Skrócić za to można ramię zaraz za zgięciem z powodów j/w
Mam nadzieję, że nie spieszy się Wam z tym tematem, bo chciałem to zrobić na spokojnie |
_________________ Frankenstein CC5A 4x4
 |
|
|
|
 |
Browar [Usunięty]
|
Wysłany: 05-11-2012, 13:31
|
|
|
haha narzekałeś na brak zainteresowania teraz masz problem Harp ;p |
|
|
|
 |
harpagan
Mitsumaniak Jaśnie Wielmożny Pan

Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy Dołączył: 30 Wrz 2005 Posty: 2470 Skąd: wawrzyszewowo
|
Wysłany: 06-11-2012, 10:30
|
|
|
Browar napisał/a: | haha narzekałeś na brak zainteresowania teraz masz problem Harp ;p | Większy ruch w temacie niż w garażu |
_________________ Frankenstein CC5A 4x4
 |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 15-11-2012, 02:09
|
|
|
harpagan napisał/a: |
Mam nadzieję, że nie spieszy się Wam z tym tematem, bo chciałem to zrobić na spokojnie |
Nie spiesz się |
|
|
|
 |
harpagan
Mitsumaniak Jaśnie Wielmożny Pan

Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy Dołączył: 30 Wrz 2005 Posty: 2470 Skąd: wawrzyszewowo
|
Wysłany: 08-02-2013, 09:39
|
|
|
Chyba mam tu prawie 3 miesięczne zaległości
W temacie cały czas się dzieję i jakby co raz bliżej jestem zrealizowania planów.
Samochód od grudnia cały czas w jeżdzącej wersji i główne bolączki zostały wyeliminowane i prawie cała elektryka została skończona.
W pierwszym ruchu franek pojechał na spawanki i zrobiony został wydech wraz z kolektorem na jednym końcowym tłumiku komorowym o średnicy 2,25 cala.
Dzięki poprawkom w orurowaniu kompresora można było sobie pozwolić na upchnięcie IC trochę głębiej.
Dodatkowo jako wisienka na torcie wyspawana została rozpórka.
Tutaj wielkie podziękowania dla Zabera za mega profesjonalną robotę i tonę cierpliwości.
Sam tłumik jednak nie spełnił moich oczekiwać i jestem w trakcie kombinowania nad umieszczeniem jeszcze przelotowego środkowego w celu ubicia rezonansu i wyciszenia franka
Aktualnie sprzęt w zimowej edycji wygląda tak:
A tu jeszcze podgląd na dwutłoczki i elegancko przykapiszonowaną przez Czarnucha felgę:
Z najbliższych planów to dokończenie wspomnianego wyżej problemu wydechowego, podpięcie mapsensora, dojście do porozumienia z obrotami i można iść w stronę strojenia |
_________________ Frankenstein CC5A 4x4
 |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
|
|
|
 |
tresorex
Mitsumaniak

Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 19 Lip 2006 Posty: 2066 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 08-02-2013, 11:00
|
|
|
W oryginalnym miejscu siedzą |
_________________
 |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
|
|
|
 |
tresorex
Mitsumaniak

Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 19 Lip 2006 Posty: 2066 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 08-02-2013, 11:24
|
|
|
Przecież cały czas nie musisz na nie patrzeć, a same zegary mają chyba alarm gdy coś się dzieje. |
_________________
 |
|
|
|
 |
harpagan
Mitsumaniak Jaśnie Wielmożny Pan

Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy Dołączył: 30 Wrz 2005 Posty: 2470 Skąd: wawrzyszewowo
|
Wysłany: 08-02-2013, 11:40
|
|
|
Zegary nie są w orginalnej lokalizacji bo radio zostalo zdegradowane szufladkę niżej w miejsce schowka, a wolne miejsce przejęły zegary.
Tak jak tresorex napisał miejsce dla mnie jest optymalne, zegary mają warning a przy normalnej spokojnej jeździe to patrzę na nie głównie w sytuacjach jak zmieniam stację w radiu albo na światłach, gdy zamiast uśmiechniętej blondyny obok staję zasapany handlowiec
Innymi słowy nie chciałem robić choinki na słupku czy mocować ich do deski. |
_________________ Frankenstein CC5A 4x4
 |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
Wysłany: 08-02-2013, 11:48
|
|
|
Choinki na słupku też nie popieram, a pytałem, bo jakoś tak nie widzę możliwości ich wykorzystania. Albo mieć je w polu widoczności, albo wystarczyłby sam Warning bez zegarów
Chyba że one stanowią akcent stylistyczny, ale wtedy jako prawdziwy daltonista skrytykuję ich kolor
A co do blondynek to uważaj, bo one podobnie jak handlowcy potrafią czasem sprzedać Ci coś czego byś nie chciał |
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
harpagan
Mitsumaniak Jaśnie Wielmożny Pan

Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy Dołączył: 30 Wrz 2005 Posty: 2470 Skąd: wawrzyszewowo
|
Wysłany: 08-02-2013, 11:59
|
|
|
cns80 napisał/a: | Choinki na słupku też nie popieram |
No to czego jęczysz
Nie ma lepszego miejsca w colcie moim zdaniem.
Rzut oka na zegary nie sprawia mi problemów.
Sam warning nie jest wystarczający, bo np dzięki temperaturze oleju wiem kiedy faktycznie silnik jest rozgrzany. Wartość doładowania, też jest parametrem który może mi powiedzieć, czy wszystko jest w porządku. Co oczywiście nie znaczy, że muszę się na nie gapić cały czasi i odrywać wzrok od drogi.
cns80 napisał/a: | A co do blondynek to uważaj, bo one podobnie jak handlowcy potrafią czasem sprzedać Ci coś czego byś nie chciał
|
To, że jestem na diecie nie oznacza, że nie mogę zajrzeć w menu |
_________________ Frankenstein CC5A 4x4
 |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
Wysłany: 08-02-2013, 12:08
|
|
|
harpagan napisał/a: | Nie ma lepszego miejsca w colcie moim zdaniem.
Rzut oka na zegary nie sprawia mi problemów.
Sam warning nie jest wystarczający, bo np dzięki temperaturze oleju wiem kiedy faktycznie silnik jest rozgrzany. Wartość doładowania, też jest parametrem który może mi powiedzieć, czy wszystko jest w porządku. Co oczywiście nie znaczy, że muszę się na nie gapić cały czasi i odrywać wzrok od drogi. | Dla mnie najlepszym miejscem byłoby miejsce po nawiewach, tylko... no własnie... co z nawiewami ?
harpagan napisał/a: | To, że jestem na diecie nie oznacza, że nie mogę zajrzeć w menu | Zajrzeć do zupki można, ale palca lepiej nie moczyć |
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
|