[EAxA] Konserwacja podwozia |
Autor |
Wiadomość |
Bartekkita
Mitsumaniak
Auto: Galant 2.5 V6 kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 12 Lut 2013 Posty: 1190 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 14-09-2017, 21:56
|
|
|
Owczar, maska czy drzwi to taki standard Chyba, żaden środek nie daje wieczystej gwarancji także trzeba powtarzać co jakiś czas. Przy lepszych środkach tak 3-5 lat. Swoją drogą w Lexie to chyba wszystko git z rudą powinno być? |
_________________ Jest:
Citroen C4 Coupe VTS 2.0 177KM - Ryszard, 2017 - ???
Paulinowy - Saab 93 1.8t 01.2014r. - ???
Był:
Misiek - Galant, 1999 kombi, Avance, Nardi Torino. 05.2013 - 01.2018 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 14-09-2017, 22:29
|
|
|
Karoseria tak. Elementy zawieszenia już gorzej. Ale nigdy nie wiadomo kiedy polska sól zaatakuje po galancie mam obsesję na punkcie rudej. W lexie jest jedno miejsce gdzie ruda się pojawia w każdym egzemplarzu - pod panelem przednich drzwi. Na etapie montażu przy władaniu spinki uszkadzali lakier i przez lata tam korodowalo. Ale ogolnie ocynk robi robotę. Nawet tam gdzie jest jakiś odprysk nie ma problemu.
W galancie w pewnym momencie po prostu odpuściłem, bo to była walka z wiatrakami. |
|
|
|
 |
Bartekkita
Mitsumaniak
Auto: Galant 2.5 V6 kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 12 Lut 2013 Posty: 1190 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 14-09-2017, 23:10
|
|
|
Owczar, miałem 3 Toyoty w rodzinie i mimo, że starsze od Miśka to korozji tam nie było prawie wcale. Także o Lexa raczej można byc spokojnym, choć po tylu latach warto odświeżyć ori konserwe. |
_________________ Jest:
Citroen C4 Coupe VTS 2.0 177KM - Ryszard, 2017 - ???
Paulinowy - Saab 93 1.8t 01.2014r. - ???
Był:
Misiek - Galant, 1999 kombi, Avance, Nardi Torino. 05.2013 - 01.2018 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 14-09-2017, 23:13
|
|
|
Z ori konserwy nie ma śladu. Właśnie te drzwi teraz robię i na dole tylko kurz widać na pewno nie zaszkodzi. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 15-09-2017, 21:23
|
|
|
Nie zaszkodzi napewno. Będzie super. Wlej sobie 750 gdxie się da. W każda dziurkę. Ja tak zalałem dzwi klapę maskę. W drzwiach na to masa wygłuszającą żeby już nic nie kleić. Ale profilaktycznie za jakisz czas będę sprawdzał to tylko galant |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 16-09-2017, 09:48
|
|
|
W tych temperaturach Noxudola 750 warto podgrzać np. opalarką lub suszarką do włosów. Lepiej spenetruje szczeliny |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 16-09-2017, 09:51
|
|
|
Dzięki za hinta. Masz rację. Mam jednak nadzieję że jeszcze nadejdą cieplejsze dni. Póki co paczka utknela na poczcie. Nieudana próba doręczenia mimo tego że cały dzień byłem w domu. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 16-09-2017, 11:35
|
|
|
Owczar napisał/a: | Mam jednak nadzieję że jeszcze nadejdą cieplejsze dni | Nawet jak będą to i tak najlepiej jak jest upał. Wtedy 750 jest prawie jak woda, pod ciśnieniem dociera maksymalnie głęboko, ale nadal nie spływa z pionowych płaszczyzn. Jak go nie podgrzejesz to jest taki galaretowaty i nie wpływa w szczeliny. |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 16-09-2017, 11:36
|
|
|
Dzięki. Opalarka jest. Podgrzeje go. Rzeczywiście im rzadszy tym lepiej penetruje. |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 18-09-2017, 17:18
|
|
|
Ja dawałem puszkę do gorącej wody:) i wtedy aplikacja. Z dzwi mi aż kapie.... |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 18-09-2017, 20:36
|
|
|
Cytat: | Ja dawałem puszkę do gorącej wody:) i wtedy aplikacja | Ja kiedyś podgrzewałem puszkę w takim starym PRL-owskim, ceramicznym czajniku elektrycznym na grzałkę |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 18-09-2017, 21:26
|
|
|
Nieważne jak byle skutecznie i do celu |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
kondzioldz
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.5 Czarny Avance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sty 2014 Posty: 15 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 04-12-2017, 22:58
|
|
|
Mam pytanie ile średnio potrzeba środków na podwozie w Galancie ?
Co potrzeba :
-coś na rdzę
-podkład
-Noxudol 750
-Noxudol 900
-Noxudol 1600
Czy na podkład dać ten 750 czy nie koniecznie ?
I ostatnie pytanie czym się różni 900 od 1600 ,czy 1600 jest bardziej twarde ?
Chcę zrobić z tej antykorozji taki rant na błotniku z tyłu i nie wiem czy te środki nie są zbyt lepkie . |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 05-12-2017, 00:15
|
|
|
1600 się chyba nada. Bo 900 jest zawsze lepka.
Ile to nie powiem bo mi prawie dwie puszki po 5 l poszło |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
|