 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Black Ralliart |
Autor |
Wiadomość |
mouseman
Mitsumaniak Krzyś :)
Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2006 Posty: 801 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 23-10-2020, 22:29
|
|
|
Luke1 napisał/a: | Kabelek wygląda ok. Dla pewności czy działa zainstalować można np evoscan czy ma połączenie ze sterownikiem. |
Dzisiaj otrzymałem kabel i niestety odpalając evoscan wyskakuje błąd, niskie napięcie baterii 0,3v. Sprawdzałem miernikiem pin16 i jest napięcie 12,8v. Twoim kablem normalnie działa ci evoscan? |
_________________ -=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A |
|
|
|
 |
Luke1
Mitsumaniak
Auto: Lancer Ralliart
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2018 Posty: 48 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-10-2020, 08:18
|
|
|
Tak wszystko normalnie działa. Logi itp cuda. A wybrałeś w ustawieniach softu komunikacje z Mitsu bo tam są różne auta i roczniki ? |
|
|
|
 |
mouseman
Mitsumaniak Krzyś :)
Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2006 Posty: 801 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 26-10-2020, 13:19
|
|
|
Tak, wszystko tak jak trzeba, niestety kabel jest uszkodzony na module zasilania, ponoć częsty problem w podróbkach. Najgorzej jak padnie podczas flashu.... Miałem to szczęście że odrazu odmówił posłuszeństwa. |
_________________ -=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 26-10-2020, 15:40
|
|
|
mouseman, oryginał trochę droższy (https://evoscan.com/evoscan-gps-obdii-cables/details/17/1/performance-vehicle-pc-diagnostic-interfaces/tactrix-openport-20-usb-cable), ale czy warto ryzykować? Zbrikowanie ECU miłe nie jest |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
mouseman
Mitsumaniak Krzyś :)
Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2006 Posty: 801 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 26-10-2020, 15:51
|
|
|
Bartek napisał/a: | mouseman, oryginał trochę droższy |
Jestem bardzo bliski tej decyzji
ale bardziej tutaj:
https://www.tactrix.eu/shop/
Jak żyć... |
_________________ -=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A |
|
|
|
 |
grzesiopol
Mitsumaniak prowadzący ;-)

Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 9239 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 28-10-2020, 11:43
|
|
|
Jedyny minus z oryginałem to jego zakup, po pierwsze trzeba mieć karte kredytową (przeważnie). Po drugie cena, jak za sprzęt wykorzystywany tylko raz w roku to raczej cena przeraża, pewnie trzeba jeszcze doliczyć opłaty celne (w zależności gdzie się kupuje). Taniej wychodzi zakup drugiego ECU.
225 € po kursie 4,62 zł = 1039,50 zł. z europy
229 $ po kursie 3.95 zł = 904 ,55 ze stanów plus pewnie opłaty celne w Polsce. |
_________________ Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 28-10-2020, 13:53
|
|
|
217 $ z Auckland (nie pamiętam ile szping - chyba 20$), ale DHL zamówiony w piątek po południu w poniedziałek odebrałem na Cargo w Warszawie |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Luke1
Mitsumaniak
Auto: Lancer Ralliart
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2018 Posty: 48 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-10-2020, 08:26
|
|
|
Jak płacić 1000zł to już lepiej pożyczyć może od kogoś. Zrobić co trzeba dać na flachę i po sprawie |
|
|
|
 |
grzesiopol
Mitsumaniak prowadzący ;-)

Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 9239 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 29-10-2020, 11:57
|
|
|
Luke1 napisał/a: | Jak płacić 1000zł to już lepiej pożyczyć może od kogoś. Zrobić co trzeba dać na flachę i po sprawie | Nie byłbym takim optymistą z tym pożyczaniem, raczej w grę wchodziłaby od razu usługa. Osobiście to jakbym kupił to obcej osobie na pewno bym nie pożyczył. |
_________________ Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 |
|
|
|
 |
Luke1
Mitsumaniak
Auto: Lancer Ralliart
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2018 Posty: 48 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-11-2020, 17:37
|
|
|
Plan wykonany 3 z przodu jest. Od razu mówię skrzynia żyje ma się dobrze
 |
|
|
|
 |
Mazin89
Forumowicz

Auto: Lancer Ralliart
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 11 Lip 2017 Posty: 433 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 08-11-2020, 01:29
|
|
|
Dobra robota. Coś jeszcze robiłeś, czy tylko to co w temacie?
Poczekam trochę, jak działa SST, jak będzie ok to może i ja podziałam dalej:) |
_________________ Mitsubishi Lancer Ralliart 2010
290KM/400NM
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=107187 |
|
|
|
 |
Luke1
Mitsumaniak
Auto: Lancer Ralliart
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2018 Posty: 48 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08-11-2020, 08:24
|
|
|
Tylko co w temacie,
Cały setup to:
Borla Cat-Back
TurboXS high flow Cat
Dolot intercooler`a ala Mazin89
Filtr powietrza K&N
AMS boost pill
BOV GFB Hybrid
Program
Dalej nie kombinuje bo limit skrzyni się kończy na 470Nm no i turbo też już nie jest w stanie lepiej dmuchać |
|
|
|
 |
Mazin89
Forumowicz

Auto: Lancer Ralliart
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 11 Lip 2017 Posty: 433 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 09-11-2020, 06:09
|
|
|
Czyli w zasadzie to co u mnie. Poza boostpillem, bo u mnie pestka jest seryjna. Program robił Ci tuner czy wgrałeś ten od AMS? |
_________________ Mitsubishi Lancer Ralliart 2010
290KM/400NM
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=107187 |
|
|
|
 |
Luke1
Mitsumaniak
Auto: Lancer Ralliart
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2018 Posty: 48 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-11-2020, 08:21
|
|
|
Ten pod AMS czyli GST Basemap |
|
|
|
 |
grzesiopol
Mitsumaniak prowadzący ;-)

Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 9239 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 09-11-2020, 13:12
|
|
|
Kupiłem dysze do spawarki o średnicy 0.8 mm i będę robił bostpila, ale potrzebowałbym wymiarów aby ją dobrze zrobić - ma ktoś wymiary?
Czyli wgrałeś Stock RA + BoostPill upgrade + TBE + AEM Intake, nie widziałem który ty masz rocznik ale np w 2009 brak jest tej modyfikacji. |
_________________ Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 |
|
|
|
 |
|
|