Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: roch_27
20-06-2007, 10:21
[EAxx] Filtr przeciwpyłkowy (kabinowy) - lokalizacja
Autor Wiadomość
komarsnk 
Mitsumaniak
mocno uzależniony

Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 1908
Skąd: Kraków
Wysłany: 01-02-2014, 15:20   

Witek vel Mysza, z tego co wiem to najłatwiej jest odkręcić blachę :D
_________________
Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta :)
 
 
Witek vel Mysza 
Forumowicz
Artysta rzeźbiarz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16v '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 587
Skąd: Płock
Wysłany: 01-02-2014, 15:38   

Z tego co ja wiem to najłatwiej jest odgiąć ;)
_________________
LPG niszczy silniki! Tylko tym którzy na nim nie jeżdżą...
Mitsumaniaku, zobacz mojego GALANTA!
 
 
Jackall 
Mitsumaniak


Auto: EA5W, Actros 1841
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 1244
Skąd: Kraków
Wysłany: 01-02-2014, 16:41   

Witek vel Mysza, najłatwiej jest w ogóle nie zmieniać filtra :P sam pisałeś, że ta blacha może długo nie wytrzymać więc po co się siłować i ryzykować, że pęknie albo odkształci się?!? Ja przy pierwszej zmianie filtra wyciągnąłem stary na żywca ale przy zakładaniu już musiałem odkręcić blachę, przy następnych wymianach odrazu odkręcałem.
_________________
Prawo jazdy to nie dowód osobisty - nie każdy musi je posiadać;)

Renault Megane RXT 1.6 '99 - jest Myszki
Mitsubishi Galant 2.5 '98 - jest
Suzuki Swift 1.3 GS mk3 '94 - był
Opel Omega A 2.0 GL '91 - był
Fiat 125p 1.5C ' 86 - był NAJLEPSIEJSZY :D


Nie ma ciemnej strony księżyca, w rzeczywistości jest cały ciemny
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 01-02-2014, 16:42   

Witek vel Mysza napisał/a:
Myślę że tak najłatwiej, chociaż nie wiem ile wymian filtra wytrzyma ta blacha przy takim traktowaniu :)
W pewnym momencie pęknie deska rozdzielcza i skończy się wyginanie listewki.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Witek vel Mysza 
Forumowicz
Artysta rzeźbiarz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16v '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 587
Skąd: Płock
Wysłany: 01-02-2014, 17:01   

Jackall, pisałem z przekąsem, w praktyce nie trzeba jej dużo odgiąć ani się zbytnio siłować, jest bardzo długa, kiedy odegnę ją te niezbędne 3-4 cm, decha ile się ruszy? Milimetr? Dwa? Nic nie pęknie, spokojnie :) Chcecie to odkręcajcie, ja będę odginał.
_________________
LPG niszczy silniki! Tylko tym którzy na nim nie jeżdżą...
Mitsumaniaku, zobacz mojego GALANTA!
 
 
demoniszcze 
Mitsumaniak


Auto: Skoda Yeti 4x4 1.8TSI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 260
Skąd: Toruń
Wysłany: 01-02-2014, 17:16   

Fak, na serio odkręcacie tyle plastiku do wokół jak ten ziut z filmu??
_________________
Był: Lancer 2.0 135 KM http://forum.mitsumaniaki...t=69659&start=0

był: Galant 2,5 V6 AVANCE Wagon http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85107

był: Subaru Legacy 2.5 GT US Spec 250KM

Jest: SKODA Yeti 4x4 1.8 TSI 160KM
 
 
Łysy88 
Mitsumaniak
Pasjonata


Auto: Mitsubishi Galant EA5W Avance!
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 11 Kwi 2013
Posty: 592
Skąd: Otwock
Wysłany: 01-02-2014, 20:21   

Cała robota to może 10 min ze złożeniem jak sie wie czego szukac wiec nie wiem czy tego tak duzo..
 
 
Jackall 
Mitsumaniak


Auto: EA5W, Actros 1841
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 1244
Skąd: Kraków
Wysłany: 02-02-2014, 16:22   

Witek vel Mysza, każdy robi wedle swojego uznania, jak sie tyle odegnie blachę to może i deska nie pęknie ale po kilku takich operacjach może zacząć piszczeć i trzeszczeć...
_________________
Prawo jazdy to nie dowód osobisty - nie każdy musi je posiadać;)

Renault Megane RXT 1.6 '99 - jest Myszki
Mitsubishi Galant 2.5 '98 - jest
Suzuki Swift 1.3 GS mk3 '94 - był
Opel Omega A 2.0 GL '91 - był
Fiat 125p 1.5C ' 86 - był NAJLEPSIEJSZY :D


Nie ma ciemnej strony księżyca, w rzeczywistości jest cały ciemny
 
 
 
beelee 
Nowy Forumowicz

Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Mar 2019
Posty: 2
Skąd: Krk
Wysłany: 04-03-2019, 16:35   Filtr kabinowy, czy czegoś aby nie brakuje?

Witam serdecznie wszystkich.

Zastanawiam się czy przypadkiem czegoś u mnie w Miśku nie brakuje. Poniżej zamieszczam zdjęcia z tego jak wygląda u mnie skraplacz, po wyjęciu filtra kabinowego.

tu natomiast widok od strony turbiny nawiewu


Otóż jak dla mnie to brakuje jakieś uszczelki czy czegoś, pomiędzy filtrem a otworem turbiny, bo wydaje mi się że filtr nie "dolega" do tego otworu i powietrze leci sobie bokiem.
Jak to wygląda u Was? czy też nie ma dodatkowej uszczelki?
Możliwym jest również, że ktoś wcześniej używał klimy bez filtra i to jest efekt, ale tego się już nie dowiem.

dzięki, pozdrawiam
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 04-03-2019, 19:56   

beelee, wszystko w jak najlepszym "porządku", w każdym tak jest.
 
 
beelee 
Nowy Forumowicz

Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Mar 2019
Posty: 2
Skąd: Krk
Wysłany: 05-03-2019, 00:32   

to po co filtr, skoro i tak wiekszość "syfu" go omija?
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 05-03-2019, 07:39   

beelee, to wiedzieć... :mrgreen:
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 05-03-2019, 12:54   

beelee napisał/a:
jak wygląda u mnie skraplacz, po wyjęciu filtra kabinowego

pokazałeś parownik, skraplacz jest za chłodnicą płynu
syf straszny, spuść czynnik, wyjmij parownik, wyczyść, zamontuj
profilaktycznie możesz założyć na wlot w podszybiu jakąś pończochę
 
 
salam87 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 99r. 2.5 V6 120kW
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lis 2015
Posty: 3
Skąd: Łask
Wysłany: 20-07-2019, 11:14   

A czy ktoś poza wymiana filtra kabinowego spotkał się z filtrami przestrzeni pasażerskiej o nr OEM XZ311917 ???
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.